1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Maar hoe doe je die special moves dan?
    Dan kan ik inschatten of het haalbaar is voor mij :)

ps: ik heb een demo nodig, damn!

2. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Knuppeltje half rondje draaien 2x snel achter elkaar en Y voor super combo en LT voor ultra ;).

3. Optimus

Optimus Optimus

Leuk Bevonden:
    8
    Met de controller :9

Bedoel je de special moves waarbij je meerde knoppen tegelijk moet indrukken (dit hoeft dus niet), of wat bedoel je precies?

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Beetje makkelijk antwoord he...... maar inmiddels zijn wel dik 15 jaar verder en dan mogen we iets verder zijn. Ik bedoel een DOA4 en een SC4 zijn een stap verder.

Omdat de game houterig aanvoelt en ik inmiddels betere fighters heb gespeeld.

Maarja, ben in ieder geval blij dat ik de game heb kunnen ruilen. :)

Laatst bewerkt: 17 feb 2009
  5. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Street Fighter gaat dieper dan een DoA en SC4.....

6. Optimus

Optimus Optimus

Leuk Bevonden:
    8
    Tja, de charme van SF is juist dat je niet van die ellenlange combolijsten hebt die je, althans als casual gamer, toch niet gaat gebruiken. Je wilt gewoon knokken met vette moves die niet heel moeilijk zijn uit te voeren. Voeg daaraan toe de artistieke stijl, het jeugdsentment dat het oproept en de online modus en je hebt volgens velen de nieuwe King van de vechtspellen.

Ik was aanvankelijk geenszins enthousiast omtrent aankondigingen voor dit nieuwe deel. Kon het echter niet laten om hem toch te halen en vind de game geweldig.

7. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Waartegen heb je hem geruild? :+

8. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    wow daar heb ik nog NOOIT van gehoord. zelfs niet van arcade hallen waar 100en mensen met zon stick spelen. dan moet je wel HEEEEEEEL hard er mee omgegaan zijn.

*edit* die lag kan aan je tv liggen. als je speelt op crt tv of op hdtv via VGA is er (meestal) geen lag. ligt iig niet aan het spel maar aan je setup.

9. *SEKTOR*

*SEKTOR* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MENSEN GRAPJE ..DIE STICK IS NIET AFGEBROKEN HAHAHA:lol::lol:

INTEGENDEEL hij is prima :) :) veel plezier ermee allemaal ..en hij doet het gewoon prima hoor ;)

10. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Net alsof iemand het uberhaupt geloofde :emo:

11. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er gewoon over na te denken om een 2e 360 te kopen voor dit spel. Mijn 360 is dus onderweg voor reparatie, en sf4 ligt nu stof te happen. Ik heb echt zin om morgen een 2e 360 te kopen zodat ik niet meer hoef te wachten:)

12. *SEKTOR*

*SEKTOR* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen streetfighter is de KING of FIGHTGAMES..jullie weten dat ook wel..en de mensen die doa en tekken spelen weten stiekem ook wel dat SF4 beter is !!...het ownt gewoon..maar die mensen hebben het geld nog niet om hem te kopen...hahaha...Telkens als ik het speel krijg ik tranen van geluk in mijn ogen.. i NEW KING HAS BORN!vroeger ruilde ik nog streetfighter plaatjes op school..echt leuk en zown plakboek erbij :)

haha sommige trappen erin ;) zodat ze de fightstick niet meer kopen haha :p heb jij meer kans dat je er een kan bemachtigen ;)

Ik ga wel me sociale leven inruilen voor dit spel ..en een vriendin hoef ik ook niet meer..ik ben hier jaren zoet mee ..lekker een bak popcorn erbij en gamen maar

/Mod Gebruik in het vervolg de edit knop en probeer ook wat zinvoller te posten wat dit schiet niet op - Cookie

13. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Rustig aan dude ,volgens mij draai je bijna door :)

SF2 was mijn aller eerste game.
    Net zoals toen ben ik weer verkocht.

SF4 _O_

14. melvinvdb

melvinvdb Professional

Leuk Bevonden:
    0
    *SEKTOR*
    serieus wat is er mis met jou, ik snap dat je blij bent dat je SF IV en een stick hebt maar je kan ook overdrijven:emo:

Zometeen even Seth halen moet nog met 4 characters arcade uitspelen daarna ga ik maar eens online knallen.

15. Nickromancer

Nickromancer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hillarisch :lol:

Ik krijg Gouken maar niet :'-(

/Mod Ook voor jou geld dat de edit knop in dit geval het beste is.

16. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dubbelposten is echt hip in de sf4 thread

/Mod Reageer nuttig of reageer niet.

17. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zo, vanochtend teruggekomen uit London en toen zwaar asskicken in Street Fighter IV. Dit weekend trouwens aardig wat potjes gespeeld in de London Trocadero Arcade Hal, was echt tof. Sommige lui waren echt zo goed, sommige wat minder, daar won ik dan weer van. Nu kan ik helemaal niet meer wachten op mijn Arcade Stick, meteen full sanwa en een JLF erin bouwen. Zie het allemaal wel wat de problemen zijn, anders heb je toch een warranty?

Momenteel vind ik C.Viper, M. Bison en Sakura heel erg fijn spelen. Lekker hoor!

18. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    Status:

Sakura = Unlocked
    Dan = Unlocked
    Cammy = Unlocked
    Fei Long = Unlocked
    Rose = Unlocked
    Gen = Unlocked

Gouken = Unlocked

nou seth nog \o/

Laatst bewerkt: 18 feb 2009
  19. Stalkernl

Stalkernl Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren voor het eerst in ik denk een jaartje of 7 a 8 weer eens serieus geprobeerd om die special moves uit mn arcade stick te persen. Op zich ging het niet slecht alleen die special van blanka onder andere vind ik erg lastig. Ook heb ik nog alleen maar geprobeerd iedereen vrij te spelen. Dus vanmiddag en vanavond toch maar weer eens een keer proberen tegen iemand anders.

Kan iemand uitleggen hoe die special het makkelijkste gedaan kan worden met blanka of misschien wat tips want valt me niet mee. vind btw cammy ook erg leuk spelen makkelijk, snel en leuke moves. Al denk ik dat M. Bison mn main wordt maar eerst nog ff lekker doortesten.

Btw Seth is een pfff...tjonge jonge jonge ongelovelijk wat een peep af en toe.

20. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    welke special? ik raak een beetje in de war door hoe mensen hier het woord special gebruiken. Shoryukens, hadoukens, blanka balls, sonic booms zijn specials. Dan heb je supers, en heb je ultras.

dus welke bedoel je?

als je z'n ultra of super bedoeld; charge achteren (hou achter of schuinbeneden/achter voor ongeveer 1 volle seconde in daarna voren, achter, voren + punch (of alle drie de punches voor ultra). Hetzelfde als voor alle andere charge characters eigenlijk.

Laatst bewerkt: 18 feb 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina