1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    ah, zo. Ja, had hem op dat moment met Ryu al zeker 5x uitgespeeld :)
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Sticks zijn bij bol.com uitgesteld tot 27 februari. Ik heb mijn order dus geannuleerd, ik blijf er niet op wachten. Voor hetzelfde geld stellen ze de stick iedere keer een week uit. Echt een slechte zaak. Ook GCShop heeft Street Fighter IV nog niet verzonden, dus daarvoor heb ik ook net al een verzoek gemaild om de order te annuleren. Gaat lekker dus. Iemand een idee hoe ik vandaag nog aan een Hori EX2 kan komen? Misschien dat iemand een winkel ken waar ze verkocht worden. Ik moet echt een arcadestick hebben, wil gewoon niet langer wachten.
     
  3. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    bol.com :

    Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 27.02.2009


    PFFFFFFFFFFFFFFFFFF :mad: =(
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2009
  4. YamaPI

    YamaPI Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij wehkamp.nl zijn ze ook allemaal 1 week uitgesteld. Heb hem daar ook maar besteld zodat ik volgende week meer kans heb.

    Ik heb ook mijn gcshop order geannuleerd, de onbeschofte honden reageerden gisteren niets eens op mijn mail of ze die dag nog iets zouden versturen.
     
  5. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Balen van bol, slechte informatiegeving weer, nieteens een mailtje, niks, nada. Verschrikkelijk slecht hoor. Way to go om met je klanten om te gaan, zeg. Twijfel nu echt of ik de Hori Ex2 bij consoleshop zal bestellen, morgen binnen dan namelijk. Zijn die dingen een beetje doorverkoopbaar?
     
  6. Master BAZZ

    Master BAZZ Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Reken er maar niet op dat de Sticks op 27 Februari binnen zijn bij bol.com. Ik heb gisteren een email gestuurd en kreeg als antwoord terug dat ze volgens de leverancier in week 10 geleverd gaan worden. Dat is dus de eerste week van maart.
     
  7. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij wie maak ik nu de meeste kans om hem volgende week binnen te krijgen?
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wat maakt de TE stick beter dan de EX2?
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    betere kwaliteit knoppen, stick die makkelijker reageren, je hoeft ze niet zo hard in te drukken. Ook hebben ze 8 grote knoppen ipv RB en LB apart. Daarnaast steviger gebouwd, snoer kan je opbergen. Groter vlak voor je handen en guide knop enzo zijn uit de buurt van vechtknoppen om per ongeluk drukken te voorkomen. Ook kun je turbo knoppen instellen en je knoppen locken
     
  10. forza11

    forza11 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    waar heb je de fightpad gehaald???
     
  11. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Dr was echter zon 360 controler uitgekomen met 2x zoveel dpad richtingen dan de orginele toch? (volgensmij was ie groen)
    Vraag me dus af of deze sf4 pads evenveel als de traditionele controler hebben of meer ala die upgreade.

    Mare welke winkel in amsterdam verkoopt die pads? 45,- bij online winkel is wel beetje veel als ik hem voor zelfde prijs in winkel even zou kunnen checken.. Btw volgens bol.com is dr ook een wireless versie van de fightpad, klopt dit? :confused:

    Is SF4 trouwens goed me je normale 360 contorler te spelen me analoge stick? (gezien de dpad buged en zuigt)

    Nog ergens een SF4 aanbieding voordat ik hem haal?
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2009
  12. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    De D-pad van de Madcatz pad heeft 8 richtingen ipv maar 4...
     
  13. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren paar potjes tegen Nindo gespeeld en heeft ervoor gezorgd dat ik nog veel tijd moet steken in combo's na een lvl 3 focus attack + de timing van mijn ultra. Er valt nog veel te leren de komende tijd :)
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Net het spel gewoon in de winkel gekocht. 55 euro bij Free Record Shop. En nog eens 7,50 korting met VIG card, dus maar 47,50 betaald. GCShop zuigt, daar bestel ik echt nooit meer.
     
  15. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Zonet een potje tegen El Fuerte gespeeld online, als je een goede speler treft is hij echt een bitch om tegen te spelen zeg. Als je een special wilt doen rent hij snel weg, draait hij in een mum van een seconde om en gooit hij je of doet hij zijn plof-aanval. Iemand tips?
     
  16. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    geloof ik niks van. wat er op dat rondje staat is anders dan wat er in dat ding zit, 4 druk punten.

    geloof het tegendeel pas als iemand zon ding openmaakt, dan geef ik mn ongelijk graag toe :9
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    algemene opmerking: hou de replies svp OT. Een constante update van orderstatuswijzigingen of loze kreten van enthousiasme dragen niks bij :)
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik ga zo proberen Fei Long vrij te spelen.. Is hij een beetje de moeite waard? Beetje sterk/snel?
     
  19. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 'm niet echt bijzonder. Hij is meer van de fysieke aanvallen.
    Al met al zou ik hem toch vrijspelen. Het is leuker als je alle ventjes vrij hebt gespeeld.
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja ga ik ook doen, al zal ik voorlopig nog niet aan Akuma, Gouken en Seth toe zijn. Ik haat het alleen om de game met wijven te spelen. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina