voor zo'n stoere demon kan hij idd niet echt veel incasseren
wat vinden jullie trouwens van de nieuwe characters (behalve die *&^%$ Seth).
ik vind Crimson Viper echt een King of Fighter's achtige character,.. heb soms t idee dat ik tegen de zus van terry bogard/joe hizaki zit te vechten
die Rufus is op easy een boksbal maar op medium en hoger vind ik m nog best lastig,.. ken zn moves nog niet zo en kan ze dus ook nog niet echt zien aankomen.
Abel vind ik nog de meest aansprekende van de nieuwe characters ondanks dat zn moves best saai zijn, ik vind hem gewoon het beste in het SF universum passen.
El fuerte vind ik ook maar een rare keuze,. leuk om in elkaar te timmeren maar ik zal er zelf niet zo snel mee gaan spelen. super dynamic cooking power ftl
ik had geen continue's gebruikt maar dan zal ik wel te weinig ultra's gepakt hebben, morgen nog maar s proberen met 1 ronde dan
Op medium is seth de eerste ronde een pussy maar als je die dan wint gaat hij helemaal los met zn teleports en cheape worpen. Ik probeer dan maar zoveel mogelijk te blokken en waar mogelijk een counter uit te delen, zelf blind op de aanval spelen straft hij echt keihard af dan met zn cheape moves
Laatst bewerkt: 22 feb 2009