1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou de pad begint toch wel aardig te wennen eigenlijk.
    Heb net zelfs de challenges op normal gecleard van Ryu,Ken,Sagat en Dan.

    Met de 360 controller was mij dat nooit gelukt....wat ik ook al tig x had geprobeert.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2009
  2. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ongeveer hetzelfde principe als een hadouken gevolgd met een shoryuken bij ken en ryu.

    @ shark, zwijg me erover, ik heb al moeite met de kleine combo's :mad:.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    standard controller is gewoon niet betrouwbaar genoeg qua D-pad,.. op alles boven medium kan hij het volgens mij gewoon niet bij houden. (of mijn inputs zijn dan te slordig :+ ) ik verheug me zowieso op de 6 facebuttons, ik heb nu lp en lk op de triggers en ik gebruik ze vrijwel nooit.
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Hoe doe je een Super en een Ultra met Akuma? Snap er niks van. Er staat light punch light punch --> light kick heavy punch. Maar tussen die moves staan allemaal van die driehoekige pijltjes die naar voren wijzen. Wat bedoelen ze daarmee? Als je naar voren moet drukken staat er altijd een rood bolletje, en dat staat er dan niet.
     
  5. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    LP,LP dan <- + HP + LK
     
  6. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Super: low punch,low punch,naar voren,low kick,high punch
    Ultra: low punch,low punch,naar achteren,low kick,high punch

    Nu is de truc ook en meestal werkt die zeker 90% de laatste 3 dus naar achteren of voren,low kick en high punch tegelijk indrukken.
     
  7. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de mijne ook inmiddels besteld, maar zoals het hier klinkt verricht dat ding haast wonderen. Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het zo'n gigantische verbetering is. Ben benieuwd! :thumbs:

    Ik heb de normal trials van Ryu en Cammy (helemaal) gewoon met de standaardcontroller gehaald..
     
  8. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Geloof me het is zeker een verbetering.
    Sowieso door de layout en de D-pad reageert beter,niet altijd helaas moet ik zeggen.
     
  9. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    nja, ik gebruik momenteel het pookje trouwens, d-pad op de controller is wel ruk, maar pookje is best te doen :)
     
  10. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb zovaak Ultra's geprobeerd met een XBOX 360 controller maar het lukt gewoon niet. :mad:

    Hij lukt soms alleen toevallig of wanneer ik als een gek alle knoppen ga drukken.

    Alleen Ultra's van Ryu en Ken floepen er HEEL soms gemakkelijk dr uit.

    VAGE SHIT!
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2009
  11. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt wel mee hoor. Als Akuma een beetje een combo om zijn oren krijgt is hij bijna al zijn health kwijt.
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38

    Je mag geen continues gebruiken. En de 'spelregels' veranderen naarmate je het aantal rounds aanpast. Bij 1 round is het iig 2 perfects en 3 ultra's voor Gouken. Meer rounds = meer perfects/ultra's. Gouken is trouwens idd een toffe character om mee te spelen.

    Ben bezig voor Seth. Overpowerde kutsukkel in arcade. :cool: Op medium is Seth niet meer te doen voor mij. Nog niet anyway :cool:
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    voor zo'n stoere demon kan hij idd niet echt veel incasseren :)

    wat vinden jullie trouwens van de nieuwe characters (behalve die *&^%$ Seth).

    ik vind Crimson Viper echt een King of Fighter's achtige character,.. heb soms t idee dat ik tegen de zus van terry bogard/joe hizaki zit te vechten :+

    die Rufus is op easy een boksbal maar op medium en hoger vind ik m nog best lastig,.. ken zn moves nog niet zo en kan ze dus ook nog niet echt zien aankomen.

    Abel vind ik nog de meest aansprekende van de nieuwe characters ondanks dat zn moves best saai zijn, ik vind hem gewoon het beste in het SF universum passen.

    El fuerte vind ik ook maar een rare keuze,. leuk om in elkaar te timmeren maar ik zal er zelf niet zo snel mee gaan spelen. super dynamic cooking power ftl




    ik had geen continue's gebruikt maar dan zal ik wel te weinig ultra's gepakt hebben, morgen nog maar s proberen met 1 ronde dan :)
    Op medium is seth de eerste ronde een pussy maar als je die dan wint gaat hij helemaal los met zn teleports en cheape worpen. Ik probeer dan maar zoveel mogelijk te blokken en waar mogelijk een counter uit te delen, zelf blind op de aanval spelen straft hij echt keihard af dan met zn cheape moves
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2009
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb trouwens alweer een controller uit elkaar gesmeten na een tijdje gevochten te hebben tegen Seth. Weer in elkaar gezet en gelukkig werkt 'ie nog. 8)

    Kan nog best frustrerend zijn, zo'n spelletje.. :+
     
  15. Avan

    Avan Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie 5.1 surround geluid met deze game?

    Op mijn marantz versterker met Kef kht2005.3 speakers heb ik normaal gesproken met alle games surround, mijn versterker laat ook zien dat 5.1 kanalen doorgegeven worden. Echter met SF4 alleen 2.1.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik snap ook echt niet waarom die seth erin moet. Net als bijv Uriel in deel 3 en de eindbazen van de DOA reeks. Niemand vind t cool om tegen zo'n cheapass boss te vechten en ze passen ook totaal niet in de sfeer van t spel.

    Ik had veel liever gewoon weer tegen Sagat en Bison gevochten of dat je Rival je eindbaas was bijvoorbeeld. (of net als vroeger balrog, vega, sagat, bison :+ al gaat dat denk ik ook wel vervelen nu)
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    van mij had inderdaad je rival wel de boss mogen zijn of nog een rival.

    Maarja aan de andere kant raak wel gewend aan die stomme bosses in fighting games
     
  18. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Toen ik net SF4 had kon ik op easy nog niet eens van seth winnen. Vrijdag of donderdag heb ik hem op hardest verslagen. Denk dat ik er ongeveer 15 min over gedaan heb.

    Je wordt steeds beter, als je je er een beetje in gaat verdiepen.
     
  19. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een ranked match gewonnen tegen seth. Die move waardoor je naar hem gezogen wordt vind ik een beetje OP. Ze mochten de focus attack hierbij toch wel laten werken.
     
  20. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Geniaal hoe je dan tegen het scherm wordt geknald! *)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina