1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @Mega: ik speel het spel ook al vanaf de snes en chargen lukt me nog steeds vaak niet en met een normale controller lukt de Shoryuken ook maar de helft van de tijd.

    Lang leve mijn ex2 :)
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Klopt,

    Ik ben opgegroeid met 2-D fighters. De moves in SF IV komen mij allemaal zo bekend voor dat ik bij de meeste vechters bij mijn eerste potje al meteen al moves kon doen wanneer ik dit wilde. Gewoon met de PS3 controller, gaat allemaal prima (tenminste voor mij persoonlijk dan, misschien dat het met een stick beter gaat hoor).

    Ik heb heel veel MK gespeeld, ik kon alle fatalities, friendships en babilities (noem ze maar op) van alle characters uitvoeren. Ik was echt verslaafd aan die game, dus ik vind de moves in SFIV eigenlijk heel simpel. Zoals het hoort in een snelle 2-D fighter troiuwens. Meer van dit soort games graag :) (Een nieuwe Killer Instinct wil ik wel)
     
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb de laatste 2 maanden (als warmloper voor SF4) best veel MK vs DCU gespeeld. Ken ook alle fatalities van de spelers waarmee ik speel (Stuk of 6 chars), alle moves etc, maar ik vind het toch onvergelijkbaar met SF4. SF4 heeft veel langere laadtijden, het blokken is een nieuwe dimensie, minder moves, 3x zo snel, sidesteps etc etc.

    Kortom, oefenen oefenen oefenen.
     
  4. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe leuk SFIV ook is, toch kon ik de verleiding niet weerstaan om Killzone 2 op te pikken :)

    Ik zal dus iets minder online te vinden zijn op Live ;)
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    +1 vooral als je die filmpjes ziet van de nieuwste KOF dan lijkt een nieuwe Capcom vs SNK me echt een heel goed idee:)
     
  6. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    new gamertag :) voeg me toe voor SF IV als je me nog niet had :thumbs:
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Er komt een nieuwe KOF aan en het ziet er bizar uit! (kan het even niet vinden op Kotaku)
     
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik ben er nu officieel zat van. Ten eerste failen de combo's vrijwel altijd bij me, ten tweede kan ik op medium met gemak bij Seth komen, maar daar strand ik op elk niveau. Af en toe hit ik hem zelfs niet eens.

    Misschien moet ik maar concluderen dat Street Fighter niet voor mij is, Mortal Kombat, Tekken en MvC vind ik geweldig, maar dit gaat nergens meer over ;P.
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2009
  9. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar speel jij hem dan op? ik heb het spel maar op de ps3 gehaald voor de controller. Hoop binnenkort me tournament edition arcade stick te hebben dan wordt het denk ik ook al een stuk makkelijker.
     
  10. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Laatst bewerkt: 24 feb 2009
  11. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Wooohooo!
     
  12. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik zeg; niet te makkelijk opgeven.

    Ik zuig ook heel hard maar vindt het gewoon leuk om tegen vrienden te matten af en toe. En wil best oefenen, verliezen kan ook leuk zijn.
     
  13. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja! Een nieuwe Killer Instinct lijkt mij ook vet! Iser trouwens ooit wel een vervolg op het eerste deel gekomen?

    Verder heb ik vandaag mijn gamepad binnen gekregen, gelijk naar de trials gegaan. 3 woorden heb ik voor mijn nieuwe, korte ervaring met de gamepad: WTF!
     
  14. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    haha
    is dat goed of slecht peter?
    ik hoop hem ook zo nog binnen te hebben;)
     
  15. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is echt soepel. Heb net in 1x een paar trials gedaan waar ik gister moeite mee had :)

    Kom je zo nog een paar potjes doen?
     
  16. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    zullen we nu ff ,
    ik moet rond half 8 weg:b:
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Jezus.. Ik probeer nu toch maar ff Seth vrij te spelen en dus zit ik nu noodgedwongen met El Fuerte te spelen. Ging wel aardig, tot ik bij Zangief aankwam. Een paar klappen en El Fuerte ligt weer stof te happen. Zelfde verhaal natuurlijk nu ik bij Seth ben.

    Wat een klotepoppetje 8)
     
  18. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ga gewoon bukken + een heavy kick. Valt ie om als ie opstaat weer en zo doorgaan. Ook niet te dicht bij hem anders pakt ie je vast en doet ie ook zo'n ***move O-)
    Maar ik vind El Fuerte ook niet bepaald goed :9
     
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja, ik kwam er ook achter idd. Ben nu met Rose.. Gaat al een stuk beter zo :+
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Vind el fuerte ook echt gaar..
    Heeft wel dikke moves,maar daar heb je niet veel aan als je er niks van bakt.

    :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina