Haha, ik zag het, maar was er net dus helemaal ff zat van door de Sagat vriend.
Ik had een stuk of 3 mensen die ik wel kon verslaan maar wat kleine lags onmogelijk maakten. Ik had er ook iemand tussen waar ik gewoon stil ben blijven staan, want als ik sloeg gebeurde er gewoon niets.
Hoe zit het trouwens als je leaved? Krijg je dan een win of een lose op je naam, of helemaal niets, of een penalty ofzo? Ik snap dat je bij ranked matches geen BP verliest (Nu interesseerd dit me niets, ik speel toch geen ranked omdat ik daar flink ge pootje licht word). Maar er zijn gewoon mensen die leaven vlak voor het einde van een player match.
Levert dit me dan automatisch een win op, of gewoon helemaal niets?
Mijn characters op dit moment zijn Ken, Akuma en C.Viper. Ik erger me alleen aan dat ik niet met Ken wil spelen, maar er wel het beste mee ben. Als ik dus een potje of 3 op rij verlies, kies ik automatisch Ken om weer kans te maken.
Ook ben ik een beetje aan het proberen met focuscancels, maar dit is nog een treetje te hoog .
Edit: Trouwens, als er mensen zijn die zichzelf ook niet zo goed vinden maar wel graag willen oefenen, dan speel ik graag tegen je! Als ik 5x op rij kansloos verlies ben ik er snel zat van, maar als het over 25 potjes 50% win is, vermaak ik me super! Dan zijn we tenminste ook van de lags, slechte matchmaking en de lame houdouken spams af ;P.
Laatst bewerkt: 3 mrt 2009