1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    True, maar het is wel waar dat SFIV ongelooflijk hard voor je is. Persoonlijk heb ik in een ver verleden alleen II gespeeld, maar ik kon me niet herinneren dat die game ook een hel was om mee te beginnen.

    In nagenoeg elke fighter is een niveau als easiest, in ieder geval het makkelijkste niveau, een eitje. In SF moet je de basis al gewoon doorhebben, anders kom je er gewoon niet, zie de reacties in deze pagina alleen al.

    Maar verder heb je volkomen gelijk, een fighter leer je niet in 1 dag. Met DBZ Budokai 3 voor de PS2 leerde ik na 4 jaar nog nieuwe cancels en infinites. Dus, tja...
     
  2. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Heb nog nooit een Streetfighter game gespeeld voor Streetfighter 4.
    Moet nog veel leren, zeker nog veel meer maar ik doe het dag bij dag. :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mrt 2009
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik heb echter nog tal van andere hobbies en andere games, zoveel geduld heb ik niet voor een spelletje. Maar goed ik wist niet dat er nog een easier en een easiest mode was. Die nog maar even proberen, maar tot nu toe vind ik sc4 leuker.
     
  4. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    De Madcatz fight pads zijn niet meer te krijgen zeker?
     
  5. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben ook op Easiest begonnen en werd kei- en keihard afgemaakt op het begin. Ben vervolgens wat van die Challenges gaan doen en nu begrijp ik een aantal characters wel redelijk. Ryu weet ik redelijk te besturen en kan daarmee dan ook gemakkelijk de easiest mode doorkomen, ook Seth. Ben al helemaal trots op mezelf :+. Volgende keer maar eens aan de hogere moeilijkheidsgraden beginnen.
     
  6. dubbelstinkkk

    dubbelstinkkk Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heeft xboxhome ze als enige zo'n beetje gehad, zijn nog wel te bestellen zie ik.
     
  7. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb toestraks een mailtje van Bol gehad:

    Geachte heer Willems,

    Hierbij laten we u weten dat we onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 7695614530 helaas niet binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren.

    Titel: Street Fighter IV Fight Pad - Unknown
    Aantal: 1

    Wij verwachten dat we bovenstaand(e) artikel(en) rond 27 maart 2009 op het door u opgegeven adres kunnen laten bezorgen.

    Onze excuses voor het ongemak en bij voorbaat dank voor uw geduld.
     
  8. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik ook :p, echt balen.
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb de game ook vandaag gekregen.
    Kan de moves best lastig lezen in de trial mode. Moet echt een nieuwe TV hebben. :'-(

    Als eerste Chun Li geprobeert was erg lastig vooral omdat ik die moves zo moeilijk kon zien en ook begrijpen, staat er soms so vaag met voor achter en dat gedoe.

    Met Dhalsim ging het al wat beter.
     
  10. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Voor velen van ons is de titel "easy to learn, hard to master" zeker correct. Als je net begint denk je aan schoppen, slaan af en toe een vuurballetje en springen. Daarna leer je de basis technieken; vuurballen, die shori (nog wat) en ga zo maar door. Wat later ga je de na druk leggen op dat genen wat andere je leren en nog wat later kan je weer van voren af aan beginnen met het timen van je acties. Zo leer ik elke dag wat bij. Het timen van bijv focus attacks en daarna een shori (nog wat doen) Je kan naar mijn mening nooit zeggen dat je dit spel na 1,5 uur niks vind. Aangezien je er voor street fighter begrippen dan nog een enkele sec tijd in hebt besteed. Het spel bied genoeg (of nog meer) voor bijna elke beat 'm up fanaat.
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2009
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik ga zo maar eens beginnen op easiest dan, wist niet dat die er was.

    Hoe kan ik extra moves van dit deel dan een beetje goed leren?

    Ik zag bijv Viper een opgeladen vuist recht vooruit doen alleen dan het hele scherm over, maar die move zie ik niet in de lijst?

    Toen ik tegen die vetzak speelde (naam ff kwijt), deed hij steeds 1 of andere megacombo maar zijn meters waren geen van beide vol? :confused:

    tips en truuks zijn welkom, ga ik het nog een paar keer proberen ;)

    edit: 17 sec van guile gewonnen :9
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    je kan de challenges gaan doen van alle characters, dan komen alle moves wle zo'n beetje voorbij :)

    Maar ik zou me eerlijk gezegd niet druk maken om hoe alle characters alle moves doen. Kies er 1 of 2 die je leuk vindt en ga daar mee oefenen, dan hoef je in eerste instantie alleen maar te leren WAT iedereen kan en niet HOE het allemaal in elkaar zit. Als je een ideetje hebt van moves en combo's die de computer inzet met characters kun je al een stuk makkelijker anticiperen en je eigen ding doen. :)
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    duidelijk, maar sommige moves snap ik gewoon niet goed. Die over de top move van bijv Abel die je ook in de filmpjes vooraf aan de release zag is toch helemaal geen super of ultra of ben ik nou gek? Komt die uit een focus oid?

    op easiest vlieg ik tot nu toe door de rondes heen....niks gezegd:x
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik ben geen Abel expert maar volgens mij is die over the top combo zijn Ultra
     
  15. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Zal ik ook wel eens doen, door time en survival met Sakura voor kleuren enzo.
     
  16. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    lol vriend van mij heeft vandaag bevestiging gekregen dat hij mee mag doen aan sf IV toernooi van media markt :p gozer had het spel niet eens hoeven te kopen.
    Hij heeft niet eens een xbox 360 of ps3 dus hij kan ook nie oefenen of zo :p ben benieuwd wie zijn tegenstanders zullen worden en hoe hij het er vanaf brengt
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    I know how you feel. Ik was helemaal gehyped door SF4 aangezien ik MK vs DCU gematigd oke vond. Ik wou dus meer, en laat net SF4 uit komen 2 maand later. Ik had nooit een SF game gespeeld, maar noemde het in mijn klas en iedereen begon over hun SNES periode. Ofwel, Ypuh besteld, Ypuh wants to play.

    Tekken en MK had ik altijd wel redelijk leuk gevonden, maar op een mooie zonnige dag in Nederland (Dit is een beetje overdreven), viel Street Fighter door de bus, drukte de disc in mijn console en begon te gamen. Even snel de command list bekijken en up we go. De eerste 3 rondes button mashen ging me prima af. Tot ik ook bij ChunLi aankwam. GIGANTISCH teneer geslagen (net als Abel zn grabs, maar dat viel te overwinnen).

    Ach... nu kan ik je hele verhaal nog een keer gaan vertellen, maar mn Hori vloog nog net niet letterlijk door de kamer. Ik heb zeker de XBox een keer of 4 uitgedrukt uit frustratie.

    Je kunt pas een beetje vloeiend door de arcade heen lopen als je een uurtje of 5 gespeeld hebt, dan pas begint de game en zul je echt verslaafd worden, zeker als vrienden van je het ook spelen.

    Anyway, beetje onduidelijk -maar- bijt gewoon even door de zure appel heen. Doe ander de arcade een paar keer en begin bij Seth gewoon opnieuw (Deze is unfair moeilijk). Na een aantal keer zul je Seth ook wel eens kunnen proberen en overwinnen, dat is waar de single player ophoud en je online moet gaan met n00dle vrienden van je om te oefenen. Af en toe wat challenges (Deze zijn leuk en aan het begin niet moeilijk) of characters unlocken.

    Ik heb gister nog ff MK in mn console gedrukt, die game is echt een stuk makkelijker na SF. Alles gaat in slow motion en de input moet langzaam om het te registreren.

    Als je nog eens een potje wil tegen mij en Captain Marvell, add me tough =).
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    0 rondes verloren, Seth verslagen. Mijn zelfvertrouwen is weer een beetje terug :9
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game van de week al een paar keer bij een vriend gespeeld. Kan goed begrijpen dat ie een beetje tegenvalt als je weinig ervaring hebt met SF, nu heb ik ook niet zo denderend veel ervaring, maar ik kwam m'n eerste run al een heel eind in de Arcade Mode. Gewoon op Medium. Seth uiteindelijk zelfs in 1 keer verslagen, met Ken, notabene met een Ultra Finish :cool:

    Ben echt al helemaal verliefd op het spel. Vergeleken met SFIV is SCIV echt een buttonmasher. Niet dat dat SCIV per definitie slecht maakt (heb die game ook liggen), maar het mooie van SFIV is dat je jezelf echt ziet groeien naarmate je het meer speelt. Nogmaals, heerlijke game. Nu al een van m'n favo fightinggames of all time :)

    Oh en gewoon ook het hele tekenstijltje. Super en nergens mee vergelijkbaar. Street Fighter IV _O_

    Dat de postbode mijn exemplaar maar eens snel komt afgooien.... :mad:
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2009
  20. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gewoon dashen tijdens je focus-attack.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina