Spel lag op de mat toen ik thuiskwam en ik heb het 1,5 uur een kans gegeven. Ik speelde met Viper en ben begonnen aan de arcademode. Ik heb redelijk wat SF gespeeld, al ben ik er nooit echt goed in geworden. Echter ervaren genoeg om de shoto-moves er uit te toveren en met de controls wat overweg te kunnen.
Rondje 3 kom ik tegen Rufus en wordt iets van 20 matches achter elkaar afgeslacht. Op EASY! Praktisch alle rondes worden door hem afgemaakt met ultra's en supers, ging echt nergens meer over. Ook al mijn ultra's worden vrolijk overgenomen....
verveeld er mee opgehouden en live gegaan. Echter na vier rondjes te zijn afgeslacht toch maar weer terug naar arcade. Deze keer deed de moeilijkheidsgraad normaal tot en met Abel (6e ronde oid), ging weer nergens over. Supers, ultra's en alles wat ik doe wordt overgenomen etc, wonder boven wonder na tig potjes gewonnen en mag ik door tegen mijn natuurlijke vijand Chun Li. Gezien voorgaande kan je wel raden hoe dat afliep.
Ik was daarna eigenlijk alleen maar geirriteerd en heb de 360 uitgedrukt en ben wat LEUKS gaan doen
De instapdrempel is echt waaaaaaaay te hoog voor mij. Easy to learn? eeeh wat ik moet er geeneens aan denken als ik Seth tegenkom. Geef mijn portie maar aan Fikkie. Leuk spel voor de fanaten die een lange tijd niks anders willen maar totaal niet geschikt als geinig vechtspelletje voor er bij.
Tenminste niet voor een matige speler zoals ik
Klik om te vergroten...