1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champagne Powder

Champagne Powder -Shredical-

Leuk Bevonden:
    0
  2. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Voor PS3 kun je ze wel op meerdere adressen bestellen. Volgens mij zelfs bij de FRS.

Volgens mij zijn de Hori's ook al grotendeels uitverkocht. Ik ben toch maar blij dat ik de Hori van het forum gekocht heb (Ook nog voor een schijntje, gezien de nieuwstaat). De bedoeling was om deze te gebruiken voor MK vs DCU en de week van 20 - 27 Februari (Aangezien de sticks een week uitgesteld waren) te overbruggen. Inmiddels zijn we al 18 maart en verwacht ik dat ik nog een maand wachten moet.

3. mavgink

mavgink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey je hebt gelijk... hmm... een madcatz SE voor 100,- :p

achja schaarste he? kan ik net zo goed de TE kopen, maar die hebben ze niet .... :mad:

4. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemadn krijgt pakkie :D

5. Champagne Powder

Champagne Powder -Shredical-

Leuk Bevonden:
    0
    lekker Porunga, lekkere Guille heb je! Vooral die laatste was lekker tense.

6. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Zal al wel 100 keer gevraagd zijn, maar zijn de fightpads nog ergens te krijgen ( voor 2e shipment van 15 april ). Heb zowat alles wat ik weet al gebeld en gebeld maar nergens te krijgen.

Met een gewoon pad krijg ik die ultra's er gewoon niet uit. Noob dat ik ben :)

7. Votingwhacker

Votingwhacker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij bol.com kon ik ze anders gewoon bestellen met een levertijd van 2/3weken....

8. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0

eeeeuuuuuuh, ff paar posts/pagina's terug kijken, staan inmiddels wel genoeg links.:thumbs:

ik begin nu eigenlijk te twijfelen of ik niet beter een stick had kunnen bestellen ipv me fightpad. in ieder geval begin ik op de 360controller steeds vaker de stick te gebruiken ipv d-pad puur omdat je met de d-pad geen sh*t eruit krijgt.
    hebben mensen die de fightpad wel hebben hier last van?
    niet dat ik verwacht veel beter te spelen couse i suck:b::D

9. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar dan weet je niet welke je krijgt.
    2 pagina's terug staat welke webwinke ze verkoopt en je kan kiezen welke je wilt.

gamedrive.nl <<---

Laatst bewerkt: 19 mrt 2009
  10. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    yes, waren erg leuke potjes! Gelukkig kon ik me na de initiƫle pakken slaag redelijk goed aanpassen aan je stijl:thumbs:
    Gaan we snel weer doen.

enne Ravebeast, er moeten inderdaad wel even een paar rematches komen, want ik ben een diesel he? kom langzaam op gang.
    Het feit dat mijn random keuze op Abel viel hielp ook niet echt haha, kan beter bij Guile blijven hangen.
    Moest je trouwens weg opeens, of was je het zat om me af te drogen? Dat laatste kan ik me niet voorstellen namelijk.:p

zie jullie wel weer online.

11. Votingwhacker

Votingwhacker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh maar mij boeit het niet veel welke ik krijg ik vind alleen chun-li geen mooie maar 20% kans dat ik die krijg.

12. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was moe ging slapen.
    Random doe ik nooit.
    Zoals je merkte speel ik met meerde karakters en niet alleen met Ken dus is random nie nodig.

Je moet sowieso aan iemand zijn speel style wennen.

13. mavgink

mavgink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    xboxhome.nl heeft chunli fightpad op voorraad... GO GO GO!!!!

14. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    heb het gemerkt ja, vooral tegen Zangief had ik helemaal niks in te brengen:+
    Tegen hem ik heb ik echt ieder character moeite.

anyways, ik vang gewoon klappen tot ik wat gaten in de speelstijl kan ontdekken haha. Zie je snel weer online, ik heb er zin in (of ik nu gedold word of niet:b:)

15. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    mocht mijn akuma fightpad niet bevallen, dan ga ik voor de stick en doe de pad weg.
    tenzij me vrouwtje em wil hebben want yesss, ook zij vind sf4 erg leuk :thumbs::thumbs::thumbs:

wat automatisch meer gametijd levert:D:D:D

die hori ex2 zijn via ebay wel te krijgen, maar vind ze er gaar uitzien. weet niet of ze goed zijn. tja dan liefst die van madcatz, maar dan moet je em weer modden, als je dat filmpje van die gozer kijkt wanneer die de twee sticks vergelijkt dan snap je het gelijk.

16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    De Hori doet niets onder voor de SE hoor. Heb er nu een uurtje of 50 op geramt en hij word steeds soepeler en fijner.

Wel kom ik er nu pas achter dat er een shortcut is voor de shoryuken, waardoor ik mijn halve speelstijl weer aanpassen moet.

17. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Wanneer komt dat zogenaamde tournament update??????

Het is nog steeds stilletjes aan de overkant............

18. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    okay, tja ik wacht nog even tot ik me pad heb, maar goed om te weten dat hij wel bevalt.

zijn er mensen die wel negatieve ervaringen hebben met de hori sticks.

wat vinden jullie eigenlijk van deze om sf4 te spelen. http://www.hori.jp/us/products/xbox360/xbox360_realarcade_proex/index.html

want als hij goed is neem ik deze, vind em vetter dan die andere

19. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neem je toch sagat tegen Gief :thumbs:

Ik vind het ook niet erg als ik pak krijg, maar dan wel als diegene beter is en niet, omdat mijn 360 joypad niet goed reageerd dan word ik wel pissed wat regelmatig gebeurd 8).

20. mavgink

mavgink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oeh ziet er ook erg goed uit... volgens mij is een hori ex2 en een madcatz SE ongeveer hetzelfde. de TE is goed omdat ie uit de fabriek al sanwa onderdelen bevat (die ook in de arcade kasten te vinden zijn)

de Hori EX2 is makkelijker te modden (zelf sanwa erin proppen)
    maar dat kan met de madcatz SE ook gewoon.
    Het "washer probleem" is alleen bij die van madcatz.

de HRAP EX is de standaard versie volgens mij.
    de HRAP EX SE is met seimitsu onderdelen (ook goed)

http://www.psxshop.nl/hori-hori-real-arcade-p-2777.html

EUR 170, die mij dan de Madcatz TE versie maar :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina