1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mavgink

mavgink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe ja ging niet lekker nee... mijn vrouwtje zat me uit lachen op bank :D
    dus thanx :p

Moet wel zeggen... dat ik nooit gedacht had dat ik het leuk vond om te verliezen. motiveert me alleen maar meer om door te gaan en beter te worden.

Als je nou de volgende keer je headset aansluit kan je me horen schreeuwen van frustratie :)

2. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ein-de-lijk dan een fightpad gekocht op Ebay.
    Krijgt wel nog een leuk staartje. Alles betaald krijg ik een mailtje van de verkoper of ik ff 10 pond extra wil over maken, meneer had zich vergist met de verzendkosten en of ik ff voor die fout wil opdraaien.

Als ik die 10 pond niet betaal heeft hij al aangekondigd niet te verzenden. Ebay.Lol.
    Ik mag hopen dat die rukker woord houdt, anders voer ik live wat ultra's uit :\

3. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ebay is een bindende koop hoor! Geloof dus maar niet dat jij die extra ballo's hoeft te betalen! (Meld het bij Ebay, meld het bij de verkoper, meld het bij je advocaat, trek hem voor het gerecht, speel Street Fighter).

4. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, kom niet langs de 2e hard trial van Sakura. Volgens mij is de timing van de cr. lp -> uppercut anders?

*nog 23 te gaan.. (A)

Laatst bewerkt: 20 mrt 2009
  5. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Gisteren die Zangief afgemaakt. Hij kwam er dus achter dat als ik een hadouken deed, die er langs ging als hij ging ronddraaien. Dus ik hadouken, hij draait rond en ik spring in met hk en daarna crouch en hk dan snel naar achter springen. Zo door gaan ^^
    Toen ik met Ken door hem in het hoekje werd geduwt, ikke blokken net als die uitgedraait is meteen ultra erachteraan :D

@Kareem, gister was nice. Vooral je Abel echt sterk man :eek:

6. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    OMG die kennetjes en sagats, vind het bijna zielig worden. :'-( niet allemaal. maar waarom kan je erop wedden dat als iemand met ken begint, dan neemt hij de volgende ronde weer ken of sagat en zo maar door.

okay, je mag spelen met wie je wil, ik kies ook het liefst abel, maar serieus ga niet de hele tijd wachten aan de andere kant en hadoukens doen zodat je wel moet in springen en dan een shoryouken (zoiets:D) op je bek krijgt.

kijk ik vind het niet erg, want door te verliezen wordt ik alleen maar beter, maar als je zo speelt en wint en dan nog trots ben heb ik medelijden met je.

gisteren ook zo'n ken, continue afwachten, en uiteindelijk als ik dan een keer op me bek ging, continu vegen, heel hinderlijk. maar ja, et was een hagenees en nadat ik em hele tijd vertelde dat hij zielig was ging die weg.

en ik ben echt slecht, je hoeft die bullshit niet te doen om te winnen van mij:lol:

7. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Mic is stuk :/ ....denk dat hij het niet leuk vond dat ik hem vorige week tegen de grond aan smeet controller en al O-)
    ff nieuwe kopen van het weekend.

Ach gistermiddag moest mijn vriendin lachen dat uik 3 x achter elkaar van Abel verloor....die irritante 4 hit combo met grab =(

8. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, ik gisteren ook bijna gedaan, okay met bijna bedoel ik tot drie keer toe dat ding willen weggoien en dan maar ff erop meppen uit frustratie omdat je k*tultra niet lukt door dat shitding en je dus dood gaat tijdens poging.

9. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren gewonnen tegen een écht goede sagat speler :D.
    Niet om te zeggen van "I Iz 1337 king" maar men hart ging te keer (anti climax erna eigelijk, want ik dacht ik bij mezelf, zo'n opwinding bij een game, kan niet goed zijn :D)
    IIG, hij begon met high/low tiger's, ik dacht direct, ik ben eraan. Maar in zo'n situaties leer je met je char spelen.
    Hij doet tiger- ik doe turnpunch erdoor - jump medium punch/cr. mendium punch/cr. lpx3/cr.high kick/dash straight/buffalo head. Daarna zat ik gewoon een paar seconden naar mijn scherm te kijken van met de gedachte ":{". Nog net op tijd om lekker zielig te doen en een taunt te doen, deed balrog daar "go home and cry to your momma" :lol:

10. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    wat vind je hier goed aan, elke noob kan zo winnen, das precies wat ik bedoel met zielig.

11. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol

Ultra doe ik amper denk ik eerlijk gezegt niet aan als ik met Ken speel.
    wel jump HK, HP , dragon punch, super combo.
    En asl i keraan denk HK, HP , dragon punch cancel ultra

12. nindo

nindo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gast, kom eens naar voren op een andere manier behalve NAAR VOREN jumpen. Natuurlijk is dat anti-air bait. Doe gewoon neutral jump omhoog over een tiger/hado. Het duurt ff voordat die uit het scherm is en dan kan ie niet nog eentje doen. Beweeg naar voren mbv dashes of LOPEN.

Maar 1 ding tegen Ryu/Ken/Sagat's... SPRING NIET ZOMAAR IN (doe niet wat hij wilt, net als bij elke matchup/tegenstander)

Het feit dat je door noob tactics word geowned is omdat je zelf niet een antwoord erop weet.

13. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dragon punch is niet meer all mighty dat scheelt wel.
    maar idd die gassies die alleen schieten en w8 tot je springt om je met een DP te pakken zijn nog zieliger dan een wijf met een grote lul

14. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het draait uiteindelijk toch om winnen, het gaat niet om zielig/niet zielig, als je wint door tigers te doen, dan ben je beter aangezien die andere niets weet te doen daartegen.

/edit nindo was me voor ^^

En het zijn misschien noob tactics, maar toch was het speciaal voor een dikke noob zoals ik :p.

Laatst bewerkt: 20 mrt 2009
  15. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    shagoe, ik bedoelde meer dat je zei dat je tegen een goed sagat speelde, en dan zeg je vervolgens dat hij met alleen maar tiger h en l begint. dus waarom vind je het een goede sagat.
    en het draait niet uiteindelijk alleen maar om winnen bij mij, speel alleen player matches en neem aan dat je ook lol moet hebben. anders had ik me controllers allang stukgegooit, ik verlies vaker dan dat ik win.\o/

@nindo: ik heb niet gezegt dat ik geowned wordt hierdoor, bedoel meer dat het gewoon niet leuk is om zo te spelen. neutral jumps dashen, tuurlijk je hebt gelijk, is ook wat ik doe, maar ik verlies gewoon zin om met zo'n persoon te spelen. ik wil gewoon lekker knokken, maakt niet uit of ik win of verlies. als je zelf in reallife al jaren vechtsport doet heb je ook nog zoiets als eergevoel, vechten met techniek, niet brute kracht.

ik wordt juist geowned door de spelers die niet met die noobtactics komen. dus gewoon beter zijn. en dat vind ik alleen maar mooi.

16. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom ik het een goede speler vind?
    Waarschijnlijk omdat hij wist dat ik snel een dash of een turnpunch wou doen om dichtbij te geraken. Daarom wou hij afstand houden, want balrog kan weinig doen hiertegen (welja... IK kan er weinig tegen doen :9). En ten opzichte van mij was hij goed.

Tigrau, wat is je gamertag? Voeg ik je even toe :)

17. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HOE iemand wint is zeker belangrijker dan alleen winnen op zich.

18. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als je een toernooi speelt, en je zit in de finale. Je verliest... HOLD UP, niet eerlijk, de manier waarop je speelt is beter, dus jij wint \o/.

Vat dit aub niet op als een aanval ofzo maar zoals vin diesel het zei:

19. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee dan ben je nog steeds de winnaar.
    maar voor mijn gevoel heb ik meer als iemand echt beter is respectahhh _O_

Als iemand zo'n truukje heeft om vies te winnen en niks anders kan.
    Heb ik niet het gevoel deze is beter dus no respectahhh

Beide verdient gewonnen daar niet van.
    capice :)

En als iemadn zo speelt en je speelt xx matches dan ga je va ndie persoon winnen en verlies je niet meer.
    ALs iemand ECHT beter is zal je amper of nooit van die persoon winnen.

Van de week player match gedaan tegen iemand die net zo offensief speelt als ik 50-50 was het en dat vind ik gave matches.

Sommige zijn al blij als ze winnen, omdat de wind de goede richting staat 8)

20. nindo

nindo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn fout.

Moet wel vermelden dat er genoeg "niet eervolle" spelers rondlopen, en die ook ontzettend goed zijn. Als je geowned word door fireball traps/slim gebruik van fireballs, dan moet je er respect voor hebben. Dat betekent dat zijn zoning/ground game gewoon beter is. Niet alleen met fireballs hoor, goed gebruik van movement en wachten op je tegenstander tot hij springt is een goede hard kick voor je harses van M. Bison. Ik haat het ook soms door een Ryu gepakt te worden (zo makkelijk is die ultra van hem om te landen) of door een erg aanvallende Rufus. (waar je gewoon bij vast zit) Maar je moet nog steeds respect hebben om het feit dat hij wint van jou, hoe hard je ook probeert.

Maargoed waar heb ik het over, je word er niet door geowned. Als je niet erdoor word geowned en het antwoord op de fireball spam/wachtend op een anti-air heb gevonden, is het toch alleen leuk? :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina