1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is terug :) Dus kom spoedig weer online

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Heb bij de Digifan maar die tweedehands DOA4 Hori Ex2 stick opgehaald. Jezus wat is dit een verschil zeg. In battle lukt er nog veel minder op dit moment dan met de 360 controller. Werd net ook weer ff flink aangepakt door een Sagat player online. Eerste ronde nog gewonnen maar daarna helemaal afgedroogd. Maarja, logisch dat je weer min of meer vanaf 0 moet beginnen.

Bij de Digifan hebben ze nu overigens GEEN andere 360 fighting sticks meer.

3. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Bah wil ook me arcade stick ,
    Nog even w8ten zou begin april binnen komen !

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Tsja ik ga mn bestelling van mn SE maar annuleren denk ik. Als ik ooit nog een betere stick wil dan ga ik wel voor een TE. Dit is wel een mooi ding om het een beetje mee te leren.

Zit er trouwens nog een verschil tussen een normale EX2 en die DOA4 EX2 behalve het plaatje aan de bovenkant?:+ Lijkt me niet toch?

5. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alle hard trials gehaald, op hard 5 van Gen na.. Die is echt serieus onmogelijk (!)

Zit er al een uur bij.. :'-(
    Kom elke keer tot de 4e/5e trap van de Gekiro, maar daarna gaat hij ineens niet meer verder :'-(

6. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    wooo gaat een beetje erg ver haha

Maar heb even een vraagje hier, speel nu SF gwn met xbox controller, met analoge stick. Super's en Ultra's lukken 5 van de 10 keer denk ik, maar heb beetje het idee dat ik in de trials niet ver ga komen zonder een arcade stick? Blijf namelijk bij elk personage bij level 4 hangen ongeveer. Nu speel ik alleen niet online, maar wel geregeld 1 tegen 1 thuis. Is t de moeite waard om een arcade stick aan te schaffen? nadeel is wel dat ik dr dan eigenlijk meteen twee moet halen, anders is één iemand echt zwaar in t nadeel...

Laatst bewerkt: 20 mrt 2009
  7. Champagne Powder

Champagne Powder -Shredical-

Leuk Bevonden:
    0
    --wel wfightpads!

Ah dan was jij me net voor lol... ik stond serieus achter je ;-) en zag die DOA stick. voor 3 tientjes heb je weinig te zeuren!

Dat is dus ZIEK. Maar dat had ik je al in de lobby verteld nietwaar...! Ik zit vast bij Ken hard 3 grrrr

8. Redje

Redje Mafketel 1ste klas

Leuk Bevonden:
    0
    Gister even gespeeld met m'n SE stick.
    Valt zeker niet tegen, het spelen voelt goed aan.
    Het is wel flink wennen, ik verloor vaker :p Maar dat was te verwachten.
    Er zit zelfs een headset verloop plug bij voor als je, net zoals ik, een oud model headset heb.

Enig nadeel v/d stick vind ik dat je palm op een opstaande rand rust en dat voelt niet echt lekker aan na 30min... afplakken v/d rand doet worden :D

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Haha, de wereld is klein.:+ Die drie tientjes overleef ik inderdaad wel.

10. Redje

Redje Mafketel 1ste klas

Leuk Bevonden:
    0
    Normal trail is prima te halen met de standaard xbox controller.
    Alleen ik heb die wel gehaald met het dpad, de analoge stick vind ik echt niks voor dit soort games.

Of het de moeite waard is moet je zelf bepalen.
    Vind je het spel zo goed dat je een controller daar voor wilt kopen?
    Speel je over een half jaar nog SF4 of andere vecht games?

11. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja uiteindelijk moet ik t zelf bepalen, maar ik neem aan dat de verbetering aanzienlijk is ten opzichte van de normale xbox controller?

Als ik er één haal wordt het gwn de hori ex2, gwn lekker over een paar weken zodat de winkels er prop vol mee zitten en ze niet meer verkocht krijgen omdat iedereen er al een heeft.. hopen dat de prijs dan wat zakt. Want nu is ie rond de 70 euro toch?

12. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoppa, alle trials gehaald. Heb nu 900/1000G :)

Met de3 laatste van Gen had ik de hele tijd 18 hits, moest 19 hebben. Die laatste kick lukte me voor geen meter.

Nog ff de icons+titles halen :)

13. Champagne Powder

Leuk Bevonden:
    0
    ziek.

14. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry melk, ze zijn op de benedenverdieping aan het uploaden, gaat mijn bandbreedte eraan :mad:.

15. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand ide nog zin heeft in een paar potjes? :)

En mij eventueel aan een paar van mijn laatste titles wil helpen? Zou je erg dankbaar zijn!

16. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    yakuza, respect, goede executie.

maar speel je het speel alleen voor gamerpoints? das wel beetje nep dan.
    jij bent zielig, sagat zn gameplay is erg afhankelijk van fireball zoning. De eer die mensen zien in het NIET gebruiken van je character zn beste tools zit tussen de oren.

17. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx :)

Afgezien ik het een onzettend vette game vind, speel ik mijn spellen graag allemaal 100% uit. Mocht je toevallig mijn gamertag ooit eens bekijken, zul je zien dat ik bijna alles uit mijn games haal. Maar ik speel voornamelijk voor mijn plezier. En opgeven, of iets niet kunnen, zijn dingen waar ik niet in geloof :)

Waar het bij mij bij Street Fighter vooral omdraait zijn de nostalgische gevoelens die het oproept. Vind het echt een geweldige game! _O_

18. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    haha ok, nee dan is t cool. Street fighter is per definitie een multiplayer game. vind het dan nep als mensen alleen maar single player dingen doen maar jij speelt ook gewoon tegen mensen du.s

19. melvinvdb

melvinvdb Professional

Leuk Bevonden:
    0
    Kan gebeuren. We hebben het in elk geval net ingehaald ;)

20. Champagne Powder

Leuk Bevonden:
    0
    jij trekt de laggers wel aan he? ;-) Moet en zal die vetklep van je aanpakken, lagloos that is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina