1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    damn _O_

ik speel het liefst online of vs CPU met deze game.
    Trials zie ik het nut niet van in.
    Maar heb 3 x die van Ken geprobeerd en pittige shizzle.
    En Ken is nogeen makkelijke karakter om te besturen.

2. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik probeer nu met Guile te spelen. Lukt al aardig..

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Het nut van trials is dat je combo's kunt leren. En je unlocked er titels en icons mee

4. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog 2 titles/icons te gaan :)

Die van 506 potjes winnen, en die van 30x op judgment (time) winnen. :)

Laatst bewerkt: 21 mrt 2009
  5. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Waar kan je dat zien?

6. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik denk dat ie in een lijst kijkt..
    Maar als je bij player data kijkt en dan staat er die tijd is dat in uren ofwat ?

7. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je zeg maar in het hoofdmenu zit (Player Data/Xboxlive battle/versus/story/etc)

dan druk je op RB. Dan kom je in een submenu terecht. Daar kun je al je titles bekijken. :)

@ Warlord: Klopt, zijn uren

EDIT: Hier een overzicht van alle icons en titles:

http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=126711

8. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0

oh, gaan we nou persoonlijk worden. dat soort opmerkingen moet je in me gezicht komen zeggen sukkel.

9. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    lol gevaarlijk.

Jij noemt een speelstijl zielig en haalt iemand naar beneden omdat ie vuurballen gooit. Vuurballen zijn simpelweg een hele sterke zoning tool en een aantal characters leven ervan dus het gooien ervan is belangrijk en nodig. Is niks zieligs of noobish aan, het enige zielige is het zeiken erover. Dus ja die post van jou was zielig.

nou niet gelijk rood worden van woede, tis internet. koop een stressball ofzo, :).

10. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0

omdat jij niet kan lezen en begrijpen is ook zielig. als je dat wel kan lees je dat ik schrijf dat als je alleen maar wacht en vuurballen schiet en vervolgens alleen maar met knees aankomt en dus eigenlijk alleen maar 2 moves gebruikt. heb er geen bezwaar tegen als iemand vuurballen gooit, maar doe ook ff wat anders.

snap dat het internet is, en een speelstijl zielig vinden is 1 ding, maar iemand zielig noemen is wat anders, dus let op je woorden. denk niet omdat het internet is dat je onschadelijk ben. oftewel doe niet stoer op internet, dat moet je in iemands gezicht doen, anders ben je dus gewoon een internet-nerd-loser. kies maar wat je wil zijn.

11. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Ja dat van rb wist ik al maar wou weten wanneer je precies die icons haalde ;)
    Maar thanks voor de link.

12. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    STreet Fighter is ene competief spel, om te winnen buit je je tegenstander zn zwaktes uit. Dus waarom wat anders doen? Als hij weak is tegen fireballs dan is het alleen maar slim om de hele dag fireballs te gooien.
    Jouw comment was zielig, neem dat hoe je wilt. Als je hier voor me stond en je zei het zou ik je ook zielig noemen omdat, maar in de context van de discussie over gameplay. Heeft niks met jou als persoon te maken, zon houding is gewoon scrubby in een competieve omgeving.

13. Votingwhacker

Votingwhacker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sla elkaar maar neer op street fighter hahahaha kan je het goed uitvechten

14. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0

precies wat ik bedoel, iemand zijn comment zielig vinden en iemand zijn speelstijl zielig vinden. geen probleem. iemand zielig noemen wat jij dus doet, wel een probleem, wel persoonlijk en zet er 100% op dat je mij niet in me gezicht zielig noemt.

buiten dat, geef ik je gelijk, ja als je met heel de dag vuurballen gooien kan winnen, ga je gang, maar je maakt er geen vriendjes mee naar mijn mening. niemand hier heeft zin om tegen zo iemand te spelen. het is een vecht spel, ga niet in een hoekje wachten continu maar kom vechten. dat bedoel ik dus, ik vind het een zielige manier van spelen, anders kan je alletwee in een hoekje gaan zitten en vuurballen naar elkaar gooien, neemt dan wel een beetje het idee van sf weg, een vechtspel, geen schietspel.
    en zoals ik ook zei, ik speel alleen player matches, en niet voor punten. dus wil gewoon lekker knokken, waar het spel dus voor gemaakt is.

15. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    nee, want blijkbaar heb ik zijn speelstijl beledigt

16. Champagne Powder

Champagne Powder -Shredical-

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik alleen maar fireballs schiet vanuit een hoekje word ik gepunished door de meeste spelers --> ik punish fireball-schietende spelers ook graag. Geef ze maar aan mij die spelers hoor want punishen is leukleukleuk. Fireballs icm perfecte zoning is, mits goed uitgvoerd, vrij lastig. Mensen die dat kunnen vind ik dus skilled en niet lame al kom ik er niet veel tegen die dat wel kunnen. Ik speel graag tegen ze omdat mijn zoning skills daardoor ook beter worden en mijn roekeloze springen afgestraft wordt door ze en ik dat dus minder ga doen en meer op mijn grondwerk wat ik juist graag beter wil leren (en ook moet leren wil ik wat vaker winnen tegen sterkere tegenstanders).

17. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga akuma eens proberen. Hopelijk kan hij me wel blijven boeien :p. Wel even mijn inbox in XBL leeg maken, ik zou niet willen dat al die hatemail niet doorkan ;).

En jongens, hou het beschaafd.

18. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk wat jij bedoelt is zeker zo, het is ook niet zo dat ik ingemaakt wordt, tenzij het er eentje is die dus idd skilled is. ik bedoel meer dat als je alleen dat doet het een beetje saai wordt. ik heb het echt niet over spelers die hun timing zo goed hebben dat je er gewoon bijna niet langs komt en creatief moet zijn.
    maar ik had er net ook eentje en voor de gein deed ik helemaal niks en bleef aan mijn kant. hij speelde met guile dus paar kee sonic boom maar hij beleef echter aan de andere kant, ook al deed ik niks. hij sprong een paar keer op en neer na paar seconden dat ik dus ook zat te wachten. maar gewoon niet komen vechten. dast vind ik dus lame. een skilled speler zou zeker komen.

19. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Je houding is zielig, heeft niks met jou als persoon te maken buiten fighting games.

Één grote fout hier. Ja het is een vechtspel, maar niet elke character vecht van dichtbij. Akuma bv, heeft leuke tools voor dichtbij, Maar zijn runaway tools zijn 1000x beter. Daarnaast is hij dood als hij 1 fout maakt van dichtbij door zijn lage health points (minste health op seth na).

En dit "neemt dan wel een beetje het idee van sf weg, een vechtspel, geen schietspel." slaat nergens op. Fireball zoning is eigen aan SF. Sterker nog de fireball fireball uppercut game IS sf.
    Een skilled speler zou niet naar jou springen als jiji ff wacht, hij zou de hele dag lekker in hoekje zitten om jou te dwingen om te komen. Of winnen met een timeout.

Ik snap je speelt player matches voor de lol, maar veel spelen om te leren, ook in player matches. Incl. ik. Ik snap dat het soms leuk is gewoon naar elkaar te rushen maar zo werken bepaalde matchups gewoon niet.

bv, ik speel Abel, hij heeft het moeilijk tegen Sagat. Sagat kan hem heel goed weghouden met fireball zoning en antiairs en ja het is heel irritant maar zo werkt de matchup gewoon. In deze matchup ben ik degene die initiatief moet tonen. Dat is het spelletje.

20. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    @shagoe: hey, ik ben nu online. gisteren kon ik niet komen toen je invite gaf, was ff met het vrouwtje aan het spelen (sf4 dus, niet wat anders)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina