1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    springen en dan kwartslag naar achter
     
  2. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo doe dat maar ff op pad :p (die instant air cannon strike zo consistent en vaak achter elkaar)
     
  3. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    werkt niet voor instant cannon strikes.

    kwartcircel naar achteren, upforward+k.

    voor ex kan je kwartcircel naar achteren, upback+k.

    dat is wat die gast in die video doet.
     
  4. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ik zie geen sprong :eek:
     
  5. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ^mijn post
     
  6. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms wel soms niet he... instant (dat ie maar milimeter van de grond afkomt) of gewoon normaal.
     
  7. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is idd miss wat moeilijker dan met een stick.. :+

    Nog tips voor (ff de naam vd move kwijt). Je doet zeg maar DB, dan halve draai naar UF + punch. Die kun je ook nog in een throw veranderen. Deze move krijg ik 7/10x goed uit. Dat is natuurlijk niet goed genoeg.

    EDIT: Frankensteiner is de naam
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2009
  8. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit hetzelfde als die High Jump -> Burning Kick van Viper?
     
  9. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    nah, dat weer heel wat anders.

    waar t op neer komt is dat je air specials normaal kan doen, dus springen en dan de special. Of je kan hem instant doen, dus echt letterlijk het moment dat je de grond verlaat komt die special eruit. meestal doe je dan eerst de command van de move (zonder button press) en dan naar upback/uforward+punch/kick.

    Bv met dhalsim zijn instant air teleports essentieel voor zn game. normale teleports recoveren verschrikkelijk slecht, na een air teleport daarintegen kan je gelijk een move doen, of gewoon landen met een instant air teleport ben je dan ben je nog sneller als een ground teleport. forward, down, downforward, upforward+ppp/kkk is dan de command.

    bij die cannon strikes van cammy land je met instant cannon strikes heel diep en wordt het een stuk makkelijker om te comboen ervan (je kan bv instant cannon strike > ultra linken). en je beat throws met daarna veel combo potentiaal.

    weet niet waarom ik er zon essay van gemaakt heb.
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2009
  10. Champagne Powder

    Champagne Powder -Shredical-

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    --Gepost op: Vandaag, 04:46---> Alcohol in het spel vermoedelijk? :b:
     
  11. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat met cammy geoefent dat cannon strike en dan snel achter elkaar het lukt al aardig :)
     
  12. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Vind het wel handig en jij bent onze theorieman hier ;)
     
  13. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, kijk :)

    Enige zure is dat ik momenteel bij mijn ouders ben en er geen 360 staat. Dus kan niet ff kijken in de game zelf O-)

    Ben momenteel voorzichtig bezig met Cammy om zelf combo's te creeren. Vandaar dus mijn vraag/vragen.

    Arigatou gozaimasu
     
  14. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    High jump > Burning kick is hetzelfde hoor. QCB > UF > K. Je kan het super laag doen zodat het alsnog een crossup kick is. (ground versie cross upped niet eens)

    [yt]G-MBsVKNqFU[/yt]

    Einde eerste match zie je het 4x achter elkaar ofzo. (Bij Viper moet je eenmaal veel vertrouwen op haar knockdown-wakeup game) Dashio vs Shiro btw, hehe :D
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2009
  15. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, ben een nachtmens.

    ik drink niet.
    ah ok, ik dacht dat het met die SJ cancel weer iets anders werd. mijn fout.
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2009
  16. shoryufail

    shoryufail Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw hier. Lijkt me wel leuk lid te zijn van xbw! Maar vooral deel te nemen aan de SF4 community hier:9

    Nou ben ik niet zo goed in het spel en wil wel beter worden, dus paar vraagjes:
    1.Sommige tegenstanders blijven me maar throwen, hoe kan ik dat voorkomen?
    2.De tegenspeler is shoto en doet afwisselend throw OF shoryuken bij wake-up, ik weet niet welke techniek hij zal gebruiken. Wat kan ik doen om hem te ontwijken, maar toch dichtbij te blijven?
    3.Werkt charge partitioning in SF4? Zo ja, is het extreem handig of is het niet zo nuttig.

    Dank _0/
     
  17. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Punt 1. Als je zelf dan ook een throw doet, heft dat elkaar op.
    Punt 2. Wie gebruik jezelf? Tegenactie verschilt natuurlijk per character.
    Punt 3. Geen idee wat je bedoelt met partitioning, maar ik vind de charge-characters niet moeilijk om te gebruiken.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2009
  18. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    charge partioning is een systeem waar je charge kan opbreken maar toch behouden zodat je door een paar keer een klein beetje te chargen tussen bepaalde acties door je toch een volle charge kunt krijgen. Zit niet in sf4 maar wel in 3rd strike bv.
    1. naast throw techen verslaat jump ook throw en bepaalde reversals natuurlijk.
    2. door net buiten throw range the blijven hangen, hangt beetje af van welke character je speelt wat de 'sweet spot' is.
    3. nee.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2009
  19. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel een leuke naam shoryufail
     
  20. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    btw, zonder disrespect naar hier, de echte NL SF community zit op drakenslag, dit is simpel weg 1 thread op een algemeen game forum.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina