1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hihi moet je HD Remix is spelen. In SF IV kom je nog redelijk ver met button bashing.

Anyway, voor de mensen die Drakenslag niet lezen of eroverheen hebben gekeken:

Ik wil graag arcadeparts bestellen bij arcadeshop.de alleen de verzendkosten van 10 euro zijn een beetje gaar. Dus wie wil er nog meer daar bestellen zodat we het samen kunnen doen en zo kunnen besparen op de verzendkosten. PM me maar als je interesse heb.

2. Walter1982

Walter1982 Hail to the king

Leuk Bevonden:
    0
    Gister eindelijk in G2 gekomen. Mijn eerste toernooitje gelijk gewonnen :)

Maar toch denk ik, dat ik maar op een ander karakter overstap, speel nu met Sagat maar haal er niet echt voldoening uit als ik win.

Denk dat ik het maar eens met C.Viper ga proberen.

3. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zij is wel het moeilijkste character uit de hele game dus weet waar je aan begint... Wel tof van je dat je overstapt van Sagat (ik ben een Sagat hater :9)

4. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Win=win, ik vind dat gezeur van mensen over dat sommige characters sterker zijn dan andere onzin. Hooguit zijn sommige characters makkelijker te leren, en dat ligt ook maar aan je eigen gamervaring. Desalniettemin tof dat je meer chars gaat onderzoeken.

5. Champagne Powder

Champagne Powder -Shredical-

Leuk Bevonden:
    0
    win=win zowieso. En kaneda kom nu ff online paps, kan ik ff je dalshim afranselen.

6. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was online maar iedereen was bezig en toen heb ik ff met nindo gespeeld. En na een redelijke trashing(7-3 ) had ik wel weer genoeg sf4 voor een doordeweekse dag:)

7. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    win is absoluut niet zomaar win. Wie met zangief speelt kan niets, echt helemaal niets!!
    En sagat is ook zo'n char die gewoon te sterk is gemaakt. wanneer je met 1 van hun 2 speelt, sta je in principe al voor in health. En hun aanvallen doen meer damage. je mag van mij altijd spelen met wie je wilt, maar heb meer respect voor mensen die zich echt in een 'normaal' (lees gebalanceerd) character verdiepen zoals: dhalsim, c.viper, chun li, abel etc.

Maar dat is simpelweg mijn mening en dat schijnt te mogen.

Laatst bewerkt: 12 mei 2009
  8. Meowth

Meowth Guest

Ik speel met Sagat en Sakura, maar even om het duidelijk te maken, een win is een win. Wat boeit het dat er haters zijn, elke character is hetzelfde wanneer je het vergelijkt, de een heeft zijn plus en minpunten.

Met FIFA bijvoorbeeld is er wel een verschil tussen win's, omdat je minder of meer vaardigheidspunten krijgt wanneer ze een sterkere team hebben.

Maar een win blijft altijd op je naam staan.

Laatst bewerkt door een moderator: 12 mei 2009
  9. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WIN=WIN!!! wooehooee! Het is gewoon wiskunde: 1=1 2=2 win=win!:)

10. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    win = win, okee. denk wat je wil denken. :lol:

Maar je bent imo al een loser wanneer je met zo'n kansloos iemand speelt. En dan wens ik je alle plezier met je behaalde bp en/of cp die op je naampje staan. \o/

ik hoor poep-praat

11. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt de dikste bullshit ooit. Dus pro's die met Zangief spelen kunnen niets? Mischien speel jij alleen maar tegen neppe Zangiefs die alleen Lariat en Green Hand doen. Ik begrijp dat dat vervelend is maar als jij goed bent met Zangief neemt niemand het je kwalijk.

Dit vat ik niet helemaal. Sagat heeft meer health, een goede aanval en een goede verdedeging.

12. Meowth

Meowth Guest

Ik bedoelde dat er ook minpunten zijn, en niet alleen pluspunten.

Ge-edit.

Laatst bewerkt door een moderator: 12 mei 2009
  13. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk zijn er mensen die goed zijn met zangief, maar als je die op hun donder geef dan kunnen ze nog enkel lariat doen en nog winnen, door achter elkaar 1 knop in te drukken.
    Terwijl jij veel beter bent. Plus dat zangief VEEL te sterk is gemaakt. Ik probeer op moment gouken onder de knie te krijgen, ook geen kleine jongen, maar als ik er 2 combo's met veel moeite uitgooi en dan daarna 1 lompe lariat voor m'n koker krijg staan we bijna alweer gelijk in health. heeft niets met techniek/timing te maken.

Ik edit helemaal niets, want sta volledig achter mijn woorden.
    Totdat iemand mij het tegendeel kan bewijzen natuurlijk, dan zal ik mijn ongelijk ook netjes toegeven. Maar ik heb gewoon gelijk.......

Dat iemand er uberhaubt voldoening uit kan halen om met zangief te winnen, zo overpowered. Duik trainingmode in en verdiep je in een echt character en laat zien dat je skills in huis hebt.

14. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sagat is overrated, leer gewoon zijn simpele combos te blocken en punish die bastard. Als je op zn hard kick blijft springen moet je recht omhoog springen over zn vuurballen en dan een stapje doen en over de volgende vuurbal weer recht omhoog springen ipv schuin naar voren. Zo kom je ook dichterbij en zal een sagat snel zn tiger knee doen omdat ie zich opgesloten voelt door jouw druk, die block je en dan throw je hem meteen. Dan denkt sagat: omg how is it possible!! En dan ga je winnen ;)

hmmm ik begrijp al waarom je zo boos bent. Je moet nog aan de verschillende match ups wennen. Tegen zangief moet je met een hele andere strategie spelen dan tegen bv een ryu, je moet overwegen welke aanvallen/combos wel en niet goed tegen je vijand kunnen werken. En uiteraard moet je hiervoor rekening houden met speciale aanvallen zoals de lariat. Hiermee heeft zangief een sterk zoning tool in bezit dat langs vuurballen kan en vaak van je luchttrap wint. Als je vaker tegen zangief speelt leer je vanzelf ook wel zijn zwakke punten, of je neemt een kijkje op shoryuken.com:)

15. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:
    heb je ook zo'n soort theorie voor zangief's. edit: :)

Tegen sagat's heb ik inderdaad zelf ook al wat tactics gevonden, maar jouw info is idd ook nuttig. Vooral tegen de noob-sagat's. (en dat zijn er veel....)

16. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    merk toch als je in de G2 speelt dat je helemaal geen zangiefs tegenkomt en als je er een tegenkomt, een persoon is die wel weet wat hij doet. kom alleen in de G2 finales 80% van de tijd een shoryuken ken tegen. snap niet dat die gasten blijven winnen tot de finale. iedereen heeft onderhand toch wel door wat je tegen zo een gast moet doen?

17. Champagne Powder

Leuk Bevonden:
    0
    lariatspammers pak ik graag aan hoor. zijn vooral de skillde grabbelaars die mij het leven zuur maken. gelukkig is gief makkelijk op afstand te houden wat hem gebalanceerd maakt. Nosferatu, op het moment dat jij je defense op orde hebt zal gief een stuk minder lastig voor je worden, je moet alleen wat minder mikken op backtrhow>ultra omdat gief van dichtbij voordeel over je gouken heeft.

en toan, kwam ik maar 80% ken tegen in finales g2, dan won ik er tenminste nog een stuk meer. Ik kom echt veel vega, blanka en sagat tegen op het moment (in de finales).

18. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik snap de frustraties over sommige chars zeker wel, misschien dat de balance over het algemeen goed is, maar ik weet zeker dat er chars zijn waarbij je veel minder moeite hoeft te doen om ermee te winnen.

Iedereen moet uiteraard zelf weten met wie ie speelt, maar zelf zou ik geen enkele voldoening halen uit winnen met een Sagat ofzo.

Verder kan ik er nog steeds niet over uit dat ik nog altijd in Ultras trap, dus dat een tegenstander bijna dood is, zijn Ultra meter vol zit, en ik er dan TOCH nog op af spring om een laatste klap te geven, maar dan uiteraard in zijn of haar Ultra kom, en zelf de sjaak ben…

19. Champagne Powder

Leuk Bevonden:
    0
    En daarom is het zaak zo weinig mogelijk in te springen..

20. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Klopt, maar op het moment dat mijn tegenstander bijna dood is vergeet ik alles wat ik weet en krijg ik een waas voor mijn ogen. :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina