1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champagne Powder

Champagne Powder -Shredical-

Leuk Bevonden:
    0
    Wauw leuk leespul. <3 Kaneda. En ik doe inderdaad blij, zo ben ik nou eenmaal :)

Maar Miza true is true met lag spelen is kak. Mn connectie is gefixed dus dat probleem moet opgelost zijn. Geef maar een gil als je live hebt, dan doen we m ff over!

En Nindo please man... Beetje teleurgesteld.... positive vibes is the way 2 go ;) En relativeren is een vak!

Laatst bewerkt: 9 apr 2009
  2. melvinvdb

melvinvdb Professional

Leuk Bevonden:
    0
  3. nindo

nindo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry sorry man. Een rematch is iig nodig, dan weet je hopelijk vanzelf dat winnen van hem geen makkelijke taak is.

En ik...zie je wel in de finales bij dat XBW toernooi. :p (Hoop ik, voordat Melk nl of King Kaneda mij sloopt)

4. Champagne Powder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet maar al te goed dat winnen an sich al lastig is, werd vorige keer daarom ook 30-2 voor jou. Als ik dan een matchje pak dan ben ik blij snap je. De verliezende potjes zie ik als leerzaam. Net ook door ferdi NL met 25-3 gesloopt. No problemo, dat is de manier op beter te worden lijkt mij zo! Als ik jou zo hoor zal hetzelfde het geval zijn tegen Miza, ook dan prima lijkt me zo, ik vind het alleen maar leuk om te spelen, gewoon for good fun en dat is dat. Tot xbl!

5. melvinvdb

melvinvdb Professional

Leuk Bevonden:
    0
    Ja verliest sowieso tegen mij dus reken maar niet op de finale :p

6. nindo

nindo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap je punt, zolang je het maar leuk vind. Maar serieus (en ik meen het), willen we je beter maken. Als je onze potjes als leerzaam ziet, verwachten we dat je speelstijl ook wat veranderd. Natuurlijk is jouw speelstijl jouw automatisme, maar als we je er steeds oppakken kun je je misschien aanpassen?

Kijk het verschil in niveau is er eenmaal. Ik wil niet ego trippen en mezelf super goed noemen (want er zijn zat betere mensen in NL) maar ik vind dat je wat nieuws moet proberen als iets niet werkt. Misschien win je paar potjes meer of zelfs gaat het gelijk op staan.

Bijvoorbeeld dat je mijn Ryu heel goed vind, is ook omdat je alleen maar springend vooruit/achteruit komt. Ryu is daar goed bestand tegen. (Een shoryu is daarna gewoon een ultra) En dat je zei dat je me Viper aankon. Tja, Viper is eenmaal de meest moeilijkste personage in het spel om mee te spelen. Ik geef alleen een headsup van laatste keer (een tijd geleden al eigenlijk)

Voor mij zijn goede potjes heel leuk. Ik hou wel van skillmeting (tussen 2 goede spelers is de uitkomst altijd onbekend) en ik hou er ook wel van om mensen te bashen op hun fouten, en hun de les laten lezen. (Ik speel SF eenmaal al een tijdje serieus en hoog niveau) Ik hoop dat ik je genoeg info heb gegeven over hoe ik erover denk en dat dat mijn manier van het spel leuk vinden is. Tuurlijk, verliezen is niet fijn... (ik heb VEEL verloren in de 3s tijd) maar als je oprecht verliest en je weet waardoor, kom je alleen maar terug om meer te leren/beter te worden.

7. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    jullie schieten wel wat filmpjes op dat toernooi of niet?

Ik zal mezelf nooit goed genoeg vinden voor een toernooi en heb er ook al zeker geen tijd voor, maar ben wel heel benieuwd naar hoe iedereen hier tegen elkaar speelt.

8. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee waarom de SE PS3 stick er al wel zijn maar 360 versie niet?

9. Miza

Miza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ps3 zijn pad scrubs en xbox 360 niet lol geen fatsoenlijke pad:p

Die te, se sticks zijn imo moeilijk leverbaar grijp je kans nu het nog kan bij anecdote heb ik zelf ook gedaan want, ik heb een hrap ex2 en die vliegt zo uit m'n handen.

http://drakenslag.com/forums/viewtopic.php?t=495

als je te laat ben krijg je spijt want, die gozer kan je niet zomaar vinden lol of niet nindo:p

Champain komt goed zit een beetje krap met al die tourneys en shit (wil ook niet naar mediamarkt gaan lol verweg), komt goed messchien morgen effe 3 maanden live kopen:b:

10. Champagne Powder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp waar je vandaan komt Nindo maar je begrijpt me blijkbaar verkeerd. De reden dat ik het niet erg vind om te verliezen is juist dat verlies mij sterkt in mijn spel en winkansen voor de toekomst. De enige manier om dat te bewerkstelligen is om mijn speelstijl aan te passen. Dat doe ik dus constant, hell, wie niet in SF lijkt me. Dus jouw ietwat belerende opmerking hierover komt een beetje uit het niets vind ik.

Anyway, genoeg over dit, doe je ding, ik doe het mijne en we meeten op xbl (aangezien Amsterdam as zondag er voor mij niet inzit).

11. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Lol ik verlies pas veel. Zowat van iedereen hier op dit forum ( en andere ). Alleen tegen vrienden van me win ik ^^
    Ik moet ook nog een stick halen ( Hori EX2, MadCatz SE )
    Dus hopelijk lukt het na een tijd oefenen daar een beetje beter mee :)
    Maar vind het trouwens niet erg om te verliezen >_<

12. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.youtube.com/watch?v=fuxoSFQ4ptk

Dat ben ik (Sagat). Zoals je naar mijn mening goed kunt zien, is dat ik heel erg aftastend speel. Misschien een beetje TE, maargoed. You can't win them all.. :9
    Als iemand nog wat handige verbeterpunten of tips heeft; ze zijn altijd van harte welkom :)

Dat filmpje dat Nindo op de vorige pagina(?) postte, wtf geniaal! hahaha

13. nindo

nindo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar ik kan er maar geen genoeg over hebben. Van wat ik zie pas je je niet aan. Je bleef maar springen ook al werkt dat niet, en je zei dat je die speelstijl sinds de SNES tijd hebt. (ok.) Naar achteren springen is nog een redelijk goed te doen in SF4 want je bent safe, maar dat je aan de andere kant zit te taunten...geen commentaar. Volgende : Je bleef maar random ultra's gooien (wanneer je opstond of wanneer je erin jumped of wat dan ook) hopen dat het raak gaat en dat ik erin trap. Ik wil je speelstijl niet afzeiken of wat dan ook, maar als je op zulk soort dingen blijft rekenen dan denk ik niet dat je je aanpast. Als je om het niveau verschil heen kijkt zit er ook dingen die je niet moet doen en dingen die je wel moet doen. HOPEN op een win is niet genoeg. Je moet er voor werken. Ik zoek ook geen ruzie of wat dan ook, maar ik probeer je beter te maken. Als je dat zonder mij kan prima, maar als iemand met kritiek komt dan vind ik dat dat wel kan, aangezien je mijn Viper shit vind. :p

Maargoed, ik zal er ook over ophouden, omdat ik wat serieuzer naar het spel kijk. Mijn manier van lol hebben met deze game is misschien net wat anders. In iedergeval als je ook goed wilt zijn moet je goed spelen, punt uit klaar. Ik zie je wel in dat XBW toernooi...als ik van ShadowKiller2k kan winnen.

14. Miza

Miza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    meer low tiger shots lol geen random ultra en meer blokkeren :p

15. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Dat laatste neem ik mezelf nou ook ieder potje weer voor........

16. melvinvdb

melvinvdb Professional

Leuk Bevonden:
    0
    En ik de random ultra's iedere keer weer. Ik weet wel hoe ik het mooi kan linken enzo maarja ik doe het gewoon te weinig. Maargoed speel ook pas 1.5 maand sf dus niet zo gek :p

17. nindo

nindo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe klopt. No disrespect voor nieuwkomers. Ik ben alleen maar blij dat er nieuwe mensen zijn die dit willen spelen. En wat is een SF scene in NL zonder mensen? :)

Moet zeggen dat Xbox Live wel erg veel helpt... met vorige SF games was het alleen maar meeten bij iemands huis... 1x in de zoveel tijd.

18. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er eigenlijk wel toernooien in de buurt van Groningen? Als ik op bijvoorbeeld Drakenslag.com kijk is zowat alles in Amsterdam, Enschede en die omstreken :'-(

Lijkt me namelijk erg vet om eens bij zoiets te zijn :)

EDIT: Thnx Miza :)

19. nindo

nindo Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Hahaha dat kind werd er bang van op het eind.

@ Yakuza : ...damn. Groningen. Een groot deel van de scene komt origineel uit Rotterdam, Amsterdam en Den Haag. (met de oude SF games) Ik denk dat Enschede echt zo dichtbij als maar kan kan krijgen, momenteel... wie weet duikt er ooit een initiatief op.

20. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina