Ik snap je punt, zolang je het maar leuk vind. Maar serieus (en ik meen het), willen we je beter maken. Als je onze potjes als leerzaam ziet, verwachten we dat je speelstijl ook wat veranderd. Natuurlijk is jouw speelstijl jouw automatisme, maar als we je er steeds oppakken kun je je misschien aanpassen?
Kijk het verschil in niveau is er eenmaal. Ik wil niet ego trippen en mezelf super goed noemen (want er zijn zat betere mensen in NL) maar ik vind dat je wat nieuws moet proberen als iets niet werkt. Misschien win je paar potjes meer of zelfs gaat het gelijk op staan.
Bijvoorbeeld dat je mijn Ryu heel goed vind, is ook omdat je alleen maar springend vooruit/achteruit komt. Ryu is daar goed bestand tegen. (Een shoryu is daarna gewoon een ultra) En dat je zei dat je me Viper aankon. Tja, Viper is eenmaal de meest moeilijkste personage in het spel om mee te spelen. Ik geef alleen een headsup van laatste keer (een tijd geleden al eigenlijk)
Voor mij zijn goede potjes heel leuk. Ik hou wel van skillmeting (tussen 2 goede spelers is de uitkomst altijd onbekend) en ik hou er ook wel van om mensen te bashen op hun fouten, en hun de les laten lezen. (Ik speel SF eenmaal al een tijdje serieus en hoog niveau) Ik hoop dat ik je genoeg info heb gegeven over hoe ik erover denk en dat dat mijn manier van het spel leuk vinden is. Tuurlijk, verliezen is niet fijn... (ik heb VEEL verloren in de 3s tijd) maar als je oprecht verliest en je weet waardoor, kom je alleen maar terug om meer te leren/beter te worden.
Laatst bewerkt: 9 apr 2009