Wtf alleen maar lof! Ik ga m volgende week echt wel halen, kan ik in de mei vakantie ff het roest van mn 'skillz' poetsen\o/ Spelen jullie al veel samen in die endless mode?
Bleh, moet weer helemaal inkomen met m'n arcade stick. Al denk ik dat ik toch maar een nieuwe char pak. (dat ninja wijf)
Sodeju, die wilde ik net posten. Nou begin ik toch ook weer te twijfelen... hij is wel lekker uitgebreid. Hoe zit het met de costumes, kun je deze keer ook meerdere per karakter kiezen?
Tot nu toe kan ik alleen uit skins kiezen (andere kleur / style indien je street fighter IV ook hebt)
Story spoilers! [GT]64871[/GT] Een 8-player tournament patch upcoming? Capcom doet wel erg zijn best om dit de beste fighter te maken.
Net als in SF4 kun je nieuwe costumes kopen als DLC. Als je in SF4 de costumes al had, heb je die ook al in SSF4.
waar is hij te koop? Mijn halve Xbox live list heeft het spel al, maar meeste sites zeggen 30 april te leveren en Mediamarkt had hem niet en wist van niks (idioten)
IGN video review. Mocht ik FFXIII niet zo kunnen verkopen, dan ruil ik hem waarschijnlijk in voor deze game.
Loop morgen ff de stad in,is zeker wel een zaak die hem zeker te koop heeft. Van het weekend hadden veel zaken in den haag en zoetermeer hem ook al te koop.
Bij Insidegamer kraken ze hem wel beetje af. http://www.insidegamer.nl/playstation3/superstreetfighteriv/videos/17305
Nou, ik kreeg street fighter niet verkocht. Maar dat maakt niet uit.. Morgen ga ik SSF4 halen + een jaartje xbox live! heb er weer zin in street fighter is 1 van de weinige games die ik het snelst in mijn xbox gooi