Online Kens zijn zwaar irritant. Ik herinner me een franse flikker die alleen maar naar achteren springt en air tatsu's spamt. Verloor een paar keer tegen hem, werd er best pissig van . Meestal als je een paar matches tegen ze speelt kom je erachter dat het one trick ponies zijn en heb je ze snel door. Hij had een achterlijk patroon, 2 jumps naar achteren, jump naar voren HK tatsu over en over. En als ik stil stond ging die LP hadoukens spammen xD. Zijn jump in combo: jump in HK -> HK... En nog zo'n vage nederlander, die matches op 30 seconden instelt en de hele tijd naar achteren springt en je probeert te chippen met hadoukens. Fucking zielig. Vraag me af of deze mensen uberhaupt het spel leuk vinden of alleen maar lopen te trollen
Sowieso is het slecht om veel ranked te spelen. Daar zitten de grootste idioten, waarbij je overal mee weg kan komen dat unsafe is. Als ik tegen een vriend speel offline die wel redelijk is, merk ik hoevaak mijn jump ins worden afgestraft. Online kom ik er soms mee weg als ik de hele tijd op en neer spring . Player matches ben ik veel redelijk tot goede spelers tegengekomen en je leert ook meer van je matches als je vaker tegen diezelfde persoon speelt, zodat je kan experimenteren wat werkt en niet werkt.
Laatst bewerkt: 16 nov 2011