Super>AE was inderdaad lang niet zo'n verandering als SFIV>Super. Veel van de dingen die in de patch zitten hadden de characters allemaal al in Super maar met de komst van AE werd dit verwijderd. AE2012 lijk nu dichter kwa balans op super dan AE2011. Vind het persoonlijk jammer dat SSFIV zo weinig updates krijgt in vergelijking tot MK9, veel nieuwe characters en tweaks aan de gameplay die écht een verschil maken. Reden kan misschien zijn dat het updaten van de arcades moeilijker is dan consoles en dus de kosten hier snel omhoog schieten. We krijgen in iedergeval geen nieuwe retail versie meer(ja dat zeiden na super ook bla bla), SFxT komt volgend jaar uit en dan zal de focus van Capcom daar op liggen.
Ik denk dat Capcom nog gek is op het Japanse model dat voor elke nieuwe versie van de game je ook gelijk een 'nieuwe' game moet uitbrengen. Ultimate Marvel vs Capcom 3 is hier ook een goed voorbeeld van en dit hebben ze zelf nog toegegeven ook. Jammer genoeg is Capcom niet de enige die dit doet, Ark System kan er ook wat van met nu al weer een nieuwe versie van Blazblue die ook weer apart uitkomt.
Ik heb ook vaker gelezen dat Japanners niets hebben met het DLC model en gewoon retail willen hebben, en laat de grootste markt van Capcom nou Japan zijn. Oh en voor de peeps die er interesse in hebben nieuwe vid: [yt]EjejmNZEANw[/yt]
Vind deze episodes zo vet he . Erg vermakelijk duo. Vind alleen dat ze crap characters spelen (hoewel deze episode met Ibuki en Cody fucking nice was)
Ik denk dat hij doelt op T.Hawk en misschien Rose? Ik weet dat Mike ook Blanka speelt en Gootecks ook Balrog. Sommige weten al dat ik een hekel heb aan bijna de helft van de cast Weet niet hoe het is gesteld met Silver maar imo zowel design en speelstijl moet vermakelijk zijn en niet gimmicky, dit is subectief natuurlijk. KOF XIII heeft alleen maar toffe characters btw
Ik bedoel met crap niet direct slecht, bedoelde meer saai om naar te kijken. Rose en Honda zijn boring. Mike Ross speelt in Excellent Adventures ook met Blanka (ugh) en DeeJay (ugh). T Hawk was juist wel leuk om te zien, gewoon omdat grapplers hilarisch zijn .
Mike Ross speelt alleen maar met boring characters omdat hij meer technische characters gewoon niet aankan volgens mij. De characters die hij speelt leunen zwaar op reactie, waar hij echt meester in is. Kijk maar naar Mvc3, daar speelt hij ook minder technische characters (behalve Storm dan misschien, maar die speelt hij ook op keep away). Heb 2012 nog niet gespeeld trouwens door verschrikkelijke drukte met m'n studie en andere dingen. Bevalt het? Ben vooral benieuwd naar de changes van Cody, Guy en Yang. Rose schijnt ook weer gebuft te zijn. Dus ik neem denk ik permanent Guy als main en Rose als alt. Toffe characters.
Ik kan me wel verdiepen in Honda en Blanka maar ik zie niet zoveel problemen met die anderen, vooral niet met DeeJay. Ik vind Clark, Chin, Saiki, Maxima, Hwa en zelfs Leona ( al doet haar nieuwe look veel goed ) slechte personages uit deze KOF.
Nadat ik AE heb gekocht toen het is gereleased heb ik de game eigenlijk amper nog aangeraakt... Gisteravond even 2 potjes online gespeeld, en zowaar won ik er nog eentje ook. Blijf het wel ''grappig'' vinden dat ik nog altijd het liefste met Rose en C.Viper speel, de chars die ik al speelde in SF4. Al die nieuwe chars sinds SSF4 heb ik eigenlijk nog nauwelijks gespeeld, vast ook omdat ik de tijd (en zin) niet meer heb om meer chars te gaan leren. Toch moet ik zeggen dat de potjes gisteravond me bevielen, en ik de game weer wat vaker wil gaan spelen.
Sommige van de nieuwe personages zijn heel leuk om te spelen zoals Yuri, Adon, Cody, Guy, Yang en Hakan zijn erg leuk om te spelen. El Fuerte is trouwens ook de moeite waard als je die loop ooit onder de knie krijgt Verder nog... The Man Who Created Street Fighter: http://www.1up.com/features/the-man-who-created-street-fighter
Meh, vind DeeJay juist een van de saaiste characters in de game. Hij speelt net als Guile, alleen dan slechter lijkt het. Verder ben ik nu die patch uit is bezig om Yun te leren. Heb speciaal op die patch gewacht omdat ik wist dat ie zwaar generfed ging worden, zodat ik geen bad habits zou ontwikkelen. Veel op zoek geweest naar een rushdown character maar denk dat Yun me het beste gaat bevallen .
Character crisis eindelijk gestopt? 9 van de 10 keer blijf ik met m'n eerst gekozen character, verander haast nooit van characters(boring!! xD)
Naja, ik wil eigenlijk zoveel mogelijk characters leren en kijken wat ik het leukste vind.. Dus ik zal waarschijnlijk nog wel veel switchen . Houdt de game ook leuk. Verder zou ik Yun dan als secondary nemen en niet als main, ik wil wel Ryu blijven mainen.
Socal Regionals(SCR) is een van de grotere toernooien dit jaar voor vechtgames en het loopt op de dagen zaterdag en zondag. Zaterdag pools en zondag de top 4. Verschillende games zullen er worden gespeeld: Blazblue: Continuum Shift 2 King of Fighters XIII Mortal Kombat 9 Ultimate Marvel vs Capcom 3 Super Street Fighter IV AE Schema:Klik!! Streams:Klik!! *Er zijn 2 streams.
Yay, thanks voor de link. Was het bijna vergeten Net de EX2 Hori Fightstick besteld voor 35 euro! Hopelijk krijg ik 'm deze week nog binnen . Hoeveel ik ook speel op een controller, het blijft lastig om bepaalde moves onder druk uit te voeren, en krijg dan vaak de verkeerde eruit.. Misschien komt er verandering in met deze stick, en als het niks is boeit dat toch niet voor die 35 euro.
Vraagje over die costumes, als je de originele SF4 costumes koopt, kun je ze dan ook in Arcade Edition kiezen? Wil Ryu's SF4 alternate outfit hebben
Hoe bedoel je originele SF4 costumes? Als je het op marktplaats de costumes voor SFIV aanklikt en die download en ze dan kan gebruiken in Super? Want volgens mij kan dat niet. En nice man dat je stick hebt gekocht, niet verwachten dat het opeens beter gaat met het uitvoeren van moves, gaat veel tijd inzitten. Gewoon doorzetten, krijg je uiteindelijk ontzettend veel plezier van Finales van SSFIV AE 2012
Ahh dat is echt lelijk dan. Ryu's enige vette alternate is die van SF4. En ik verwacht ook niet dat ik ineens daigo umehara wordt ofzo . Ik ga de eerste paar weken puur alleen training mode/arcade doen denk ik. Ik denk dat het voornaamste voordeel is van een stick tov een controller toch is dat je je hele hand kan gebruiken om motions te doen ipv alleen je duim. Als je er eenmaal aan gewend bent kun je de motions veel sneller uitvoeren en worden dingen als Super cancels veel makkelijker (die shit kon ik wel op controller maar het was meer mashen om de Super eruit te krijgen midden in de combo ).