Komt omdat in Street Fighter dit links zijn en geen chains/target combos. Als je bijvoorbeeld een character zoals Ibuki pakt die heeft behoorlijk wat target combos, je kan dan een reeks knoppen indrukken zonder enige echte timing. Links zijn erg timing intensief, vooral als je van een light kick/punch naar iets sterker wilt gaan zoals een medium punch.
Je moet met Links de volledige animatie laten gaan voordat je weer een move kan doen, bij chains/target combos cancel je het einde van een move in een andere move((U)MvC3 )
met Ryu kan je bijvoorbeeld cr.lp x3 doen zonder timing, dit is een chain. Zodra je een special attack wil toevoegen MOET je de laatste hit voor de special linken. Dus cr.lp x2 als chain en dan de 3e hit moet je wat later indrukken. het makkelijste om dit te doen is na de chain een andere knop te gebruiken imo, voelt natuurlijker aan.
Had persoonlijk een bloedhekel aan links, maar uiteindelijk toch naar toe gegroeid en vind het nu zelfs leuk om te doen
SFxT heeft veel meer target combos, vooral de tekken characters, maar links zitten er nogsteeds in. Haal de game zeker
Laatst bewerkt: 3 jan 2012