1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Street Fighter IV [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

  1. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    [yt]t2gtM1_VIDw[/yt]

    Laat de top characters voornamelijk met rust, geef de de lagere tier character betere buffs.
     
  2. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je zelf dhalsim speelt, maar ik zou me geen raad weten zonder zn yoga fire. Yoga flame is voor mij overbodig, alleen handig in die combo die me nooit lukt. Gelukkig kun je met zoning alleen al best leuk spelen mwt dhalsim.
     
  3. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    In SFIV heb ik eerlijk gezegd niet heel veel met hem gespeeld. Maar in de aloude SFII wel. Ik denk dat ie nog steeds goed was geweest zonder Yoga Fire, tuurlijk zou tactieken dan anders zijn. Of misschien een andere aanval ervoor in de plaats. Nu geeft het een personage wat al veel range mogelijkheden heeft er nog een goede extra bij. En nogmaals, ik vind hem niet overpowered, alleen met Fire had ik altijd zoiets van 'net teveel'
     
  4. Mister Gouken

    Mister Gouken Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft zin in een paar potjes vanmiddag
     
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    ik ben nu online op xbox, kan wel een paar potjes spelen :+
     
  6. Mister Gouken

    Mister Gouken Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu blijkbaar niet meer :mad:
     
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Maar nu wel weer !!:+
     
  8. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Thanks! Het jammere is alleen wel dat ondanks dat ik alles wel kan begrijpen ik er helaas gewoonweg niet snel genoeg voor ben vrees ik. Het FADC gedeelte op zich lukt me nog net wel. na zo'n EX handpalm, of een HP fireball, maar om het dan nog goed op te volgen.... neeuuh.
    Ben toch iets te veel van de streetfighter II generatie denk ik, mn vingers gaan niet meer zo snel als mijn ogen8)

    Heel af en toe lukt EX handpalm - FADC - Ultra me nog net, maar 9 van de 10 keer mis ik die. na een fireball FADC lukt me ook, maar ik krijg er geen combo achteraan, behalve een throw misschien.

    waarschijnlijk kwestie van oefenen, maar daarvoor speel ik dan ook weer niet genoeg en heb ik ook teveel andere games liggen die aandacht vragen.

    Desalniettemin vermaak ik mer er wel weer mee na 2 jaar niet spelen.
     
  9. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok heb m eindelijk weer, zo maar s kijken of ik er nog wat van bak. Als jullie zin hebben om tegen sim te spelen kun je me toevoegen :)
     
  10. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    zal je van de week even toevoegen
     
  11. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Wie wil straks of in de avond SSFIVAE spelen?
     
  12. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Laatst bewerkt: 13 jul 2013
  13. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    fuck yeah,.. respect voor capcom dat ze door blijven gaan,... beste fighter ever!!!!
     
  14. TeeJay

    TeeJay Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    17
    de nieuwe characters worden de sfxt characters: hugo, poison, elena en rolento. de vijfde en laatste character is nog niet bekend.
     
  15. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    eentje die niet eerder in een sf game heeft meegedaan.......
    (ik verwacht totaal nieuw karakter)
     
  16. TeeJay

    TeeJay Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    17
    we zullen zien. ik vind het overbodig, er zijn meer dan genoeg characters in ae. ik ben wel soort van geïnteresseerd in hugo, want ik vind grapplers vet. hij speelde in sfxt alleen niet als een grappler omdat command grabs ass zijn in sfxt.
     
  17. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Iedereen en z'n moeder speelt nu mijn originele team uit SFxT Jin x Nina nu >.>
    Ook jammer dat de stages uit SfxT komen hoewel ik Blast Furnace en Space Elevator wel tof vind. Hoop dat de 5e character misschien voor een brug tussen sf4 en sf5 kan zorgen. Rolento ga ik overigens wel even proberen.
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Street Fighter documentaire van 25 jaar

    Met 25 jaar op de teller is Street Fighter nog steeds een van de populairste vechtspellen op de markt. Dat betekent ook een enorme geschiedenis, en daarom gheeft Capcom een documentaire online gezet. Ga er even voor zitten, want deze duurt langer dan een uur.

    De laatst aangekondigde game is Ultra Street Fighter IV. Deze komt begin volgend jaar uit.


    [yt]2gZBITO5GwI[/yt]

    Gast in begin heeft sicke collectie :eek:
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2013
  19. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Geweldige documentaire :)
     
  20. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Had graag in de tijd geleefd dat er volop arcades waren voor vechtgames, lijkt me een toffe ervaring. Het is niet zo onpersoonlijk als online tegen elkaar spelen.
     

Deel Deze Pagina