1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Street Fighter IV [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

1. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Heb hem gisteren ook maar weer eens opgepakt, en ik moet zeggen dat het een stuk lekkerder gaat als de vorige keer dat ik het probeerde. Ik ben nu bezig met Chun Li, maar ik heb nog wel wat moeite met die charge moves af en toe. Die timing is wat lastig, en ik gooi die thumbstick vaak iets te ver naar boven waardoor mijn moves verknald worden.

Ik zal maar weer eens Live aanschaffen zodat ik online kan, die CPU's zijn cheap.

fucking Seth:x

2. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Tegen een CPU spelen verkloot de hele speel ervaring en je word er nauwelijks beter van. Online daarentegen heb je ook spelers die je ervaring verkloten haha. Is dat de SFIV versie die ik bij je GT zie staan? Verwacht niet dat veel mensen die game nog spelen =(

Laatst bewerkt: 1 sep 2013
  3. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Ja dat hoorde ik van iemand anders ook al, ik heb inderdaad ook niet echt het idee dat ik wat aan het leren ben. Als ik op Medium een fatsoenlijke combo probeer te pullen word ik constant op de milliseconde gecountered, terwijl als ik op Hard een beetje op A blijf bashen ik iedereen finaal afslacht. Maar ik heb wel alweer die 'feel' terug, dat is ook niet onbelangrijk. :+

Wat zijn trouwens een beetje leuke characters om te 'mainen' voor een beginner? Chun Li leek me qua moves wel leuk, oja en

DEM THIGHS natuurlijk

Een vriend van me heeft als het goed is nog de SSF versie, zal eens vragen of ik die mag lenen.

Laatst bewerkt: 2 sep 2013
  4. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    In SFIV zijn de meeste characters geschikt voor een beginner om de basis te leren :+ ...geen grap. Met uitzondering van een paar zoals Gen, C.Viper en El Fuerte, dit omdat ze een hoge behendigheid in basis combos verwachten of omdat hun speelstijl geen fundamentele SF concepten leert.

Misschien is het een goed idee om dit kanaal te bezoeken:
    Yogaflame24
    Typ een character in om een goed beeld te krijgen van wat die kan en of jij het character ook leuk vind.
    Je kan me wel toevoegen voor SSFIV ook als je vragen hebt of wat potjes wilt spelen. Als je de stap waagt om het te kopen, en ik snap dat dit niet aan de orde nog is, koop dan SSFIV:Arcade Edition, is dirtcheap en de beste versie. Ken iemand die SF uit een impuls had gekocht en met SFIV aan kwam zetten en vroeg of ik online tegen hem wou spelen...kon dus niet xD.

5. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Zo dirtcheap is die niet hoor, de goedkoopste die ik kan vinden is 20 euro.

6. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Je hebt gelijk, ik dacht dat het onderhand wel 10 euro zou zijn.

7. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    AE lag bij de Saturn voor 15 euro volgens mij, maar dat zal wel per filiaal anders zijn.

8. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Ja nice hoor dat Capcom blijft melken.
    Jammer dat de fan's ondertussen dik 200€ hebben uitgegeven omdit alles te kunnen bemachtigen, althans als je alle DLC mee rekend.
    Maar weer een swachten tot die versie voor minder dan 20 in de winkel ligt

http://www.youtube.com/watch?v=9Fa7xGQ-C9k

Maar wel cool het is ook gewoon een geode tournament fighter.
    Ik vind het een geweldige game die al jaren gewoon goed mee draaid.
    Ik ben alleen bang dat dit heleverhaaltje op de Xbox One straks gewoon weer het zelfde zal lopen.

Chop!!

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
  10. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Misschien wel het beste SF gevecht wat ik heb gezien.
    Wong vs Sanford - exhibition match
    [yt]lg-Kr1yR0Ds[/yt]

edit, commentaar is alleen storend soms imo

Laatst bewerkt: 8 dec 2013
  11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Welnee, dat is natuurlijk nog steeds deze :+

[yt]np_5BHmaSI4[/yt]

12. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    die parry sequence inderdaad. Wel eens eerder gezien dat filmpje, zeker erg vet.

13. Mister Gouken

Mister Gouken Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind die exhibition match nou niet zo heel bijzonder. Wel 2 geniale spelers natuurlijk, maar toch nog wel her en der een onnodige combodrop. Iedere top 8 match van afgelopen evo editie vond ik beter. Meestal zijn het de Aziaten die de beste matches spelen.

14. Mister Gouken

Leuk Bevonden:
    0
    By the weg, nieuwe characters uit het testlab van Capcom:

15. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    juist omdat beide fouten gaan maken vind ik het leuk. daardoor wordt het juist spannend in de laatste match.

16. Mister Gouken

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zit idd wel wat in

17. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Zit de Levelup stream te kijken van een toernooi waar capcom met een speciale trailer kwam net.

Announcement: All the SF edition characters in 1 game

Ze spelen hem nu ook als je character selecteer kan je aangeven welke versie je wil.

Over 2 weken weer een announcement

Tekken x Street Fighter?

Ben benieuwd.

Juni komt Ultra als DLC en in Augustus Disc versie met alle DLC erop (customes enz)

[yt]OOhECaPwsho[/yt]

Laatst bewerkt: 3 mrt 2014
  18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    De editie select optie voor de characters is alleen offline voor de home console versies(niet arcade). Zelfs als die mode online komt het zal een aparte mode worden want zoiets is gewoon niet te balanceren. Het is tof voor shits en giggles.

Laatste DLC character is NIET Juni, de reden hiervoor is dat Juni al in SFA3 zat. Het enige wat we weten is:
    -Vrouwelijke character
    -Nooit eerder speelbaar in een SF game
    -Relevant in het SF universum
    -Komt voor in de Udon SF comics
    -Het is een "speedy" character

Kans is inderdaad wel groot dat het een Shadaloo doll is, hoop persoonlijk op een wat meer uniek personage eigenlijk.

Overigens is Tekken x Street fighter een Bandai Namco productie, dus geen reden voor Capcom om het aan te kondigen. Final Round tournooi zal het character worden onthuld(over 2 weken) dus dat zal hoogstwaarschijnlijk de onthullingstrailer zijn...eindelijk. Vind dat er veel en veel te veel ophef over het character wordt gemaakt, zal ongetwijfeld tegenvallen.

19. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Ik bedoel in Juni komt die game als DLC :+ En later in Augustus komt de Disc versie ervan.

20. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Hahaha, sorry man, i las de character Juni omdat zoveel gasten haar in gedachten hadden als de 5e character.
    xD

Deel Deze Pagina