Ziet er echt uit, en komt overeen met het vermoeden dat er nog 3 characters uit SF3 toegevoegd zullen worden (waaronder Ibuki)
ik irriteer mij aan hoe makkelijk het is om reversal te doen zelfs tegen een combo als er een beetje lag is. Met name Ken's DP is erg irritant hierdoor [yt]6uZWArSOmCc[/yt]
dat liedje is echt geweldig als je tegenstander reversal freak is gwn weg lopen probeer hem dan te zonen inplaats van constant voor de knock-down te gaan.
Heb al een tijdje geen SF4 meer gedaan, maar nu lekker 2 weken vakantie dus kga maar weer eens knallen
Kom maar op Melk. Kan me nog wel wat Rufus potjes tegen je herinneren\o/ Edit: Dat filmpje is verwijderd Edit 2: Hier zijn ze http://www.youtube.com/watch?v=i59QL34b1mM http://www.youtube.com/watch?v=kZrGNS9b_aA
Wat een fantastisch liedje zeg! en die crappy tekeningen maken het nog mooier. vooral die DP op Balrog is grappig. Mooie signature trouwens: "how'd you get to be so S-rank?" hehe
Is er animo voor een xboxlive toernooitje zoals we dat in maart/mei/april gedaan hebben? Ik vind het wel tof om weer te doen!
Misschien dat ik Super Street Fighter 4 haal. Maar dan alleen als ze het nummer van het hoofdmenu hebben veranderd. Steeds als ik terugdenk aan het nummer van deel 4 krijg ik koude rillingen van ellende. Rare reden misschien, maar zoiets slechts heb ik van me leven niet gehoord. Maar wat ik in een interview heb gehoord, kan je met Super Street Fighter 4 wel met een groepje online spelen, in plaats van alleen 1 tegen 1.
Als er genoeg mensen zijn die mee willen doen (en dan ook echt meedoen) Laatste toernooitjes zijn een beetje jammerlijk ten einde gekomen....
Hey mensen Ik heb toen sf4 pas uit kwam even gespeeld maar door school + avondschool + werk + nog wat sociaal zijn heb ik mijn xbox wat moeten negeren. Nu wil ik terug sf4 gaan spelen en wat valt me op... overal zijn er sticks verkrijgbaar . Nu zit ik met het probleem dat ik niet weet welke stick nemen... Die HRAP EX of de TE, of misschien zelfs die tekken 6 bundle? Op shoryuken verteld markman dat het niet zo'n slechte stick is maar dat zei hij destijds ook van de SE stick van madcatz die zichzelf stukmaakte ^^. Iemand een ideetje?