1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Street Fighter IV [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

1. Mister Gouken

Mister Gouken Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fuck AE Yun

2. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    :D

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Die character editie selectie is aparte mode, maar characters zijn wel echt zoals in eigen versie. Vanilla Sagat speelt ook echt zo. Dus geen 2e Ultra en geen nieuwe gamemechanics voor hem.

Aldus Capcom

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

4. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Decapre
    [yt]dC-Hl33Xqpk[/yt]
    [yt]cumBu1Q4bSg[/yt]
    [yt]XfsKVOuEyow[/yt]
    [yt]XmquTGiOeug[/yt]

...sigh
    Ga natuurlijk wel even experimenteren met haar, maar ben niet echt enthousiast.

Laatst bewerkt: 17 mrt 2014
  5. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik had het ook gezien. Maanden wachten en dan is dit de grote onthulling.... zucht.. Natuurlijk kunnen we tegenwoordig niet veel van Capcom verwachten en ik had hier en daar al geruchten/posts gezien van mensen die het vermoeden hadden van zoiets als dit. Maar ja, dan hoop je toch nog op iets meer als een Cammie kloon.

6. Mister Gouken

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag toch hopen dat dit een extra kostuum voor cammy is....

7. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Nope, Decapre is de laatste van de nieuwe characters....

8. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Het is natuurlijk niet een 1 op 1 Cammy kloon maar het is duidelijk dat het geen character is dat van de grond af aan is ontworpen. Decapre was overigens één van de meeste gerade characters dus eigenlijk wisten we het al.

Decapre haar model en normals zijn gewoon direct overgenomen met wat tweeaks. De specials komen overeen maar het zijn nu charge aanvallen met verschillende aanvalshoeken. De teleport ljkt ontzettend op die van Raven uit SFxT en de lucht stomp aanval gewoon overgenomen van Oni.

Desalniettemin is het toch een koopje aangezien je voor de DLC upgrade 15 euro betaald en hiervoor krijgt:
    -5 "nieuwe" characters
    -5 "nieuwe" stages
    -Paar nieuwe mechanics zoals Red Focus en de Delayed wakeup.
    -Elke character opnieuw gebalanceerd
    -Paar nieuwe modes

Game is al bijna 6 jaar oud maar moet waarschijnlijk nog paar jaar wachten voordat Capcom echt een nieuwe FG uitbrengt.
    Hopelijk komt GG Xrd volgend jaar voor PS4, kan ik me ergens anders op richten lol.

9. Mister Gouken

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen Elena spreekt me aan, de rest doet me niets. Ook de delayed wake-up en red focus niet.

Ik laat deze DLC lekker voorbij gaan

10. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Nooooooooooooooo!!

Tegen wie moet ik dan spelen haha.

11. Mister Gouken

Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht dat ik binnenkort Evil Ryu ga proberen. Na een paar Sako-matches toch wel een beetje hyped. Alleen de tijd ervoor vrijmaken is moeilijk

12. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
  13. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Mooie deal inderdaad en voor 14 euro heb je dan eigenlijk Ultra.
    Goed, mocht je die dlc kopen dan heb je niet alle extra costumes. Maar probeer de disk of full download versie van Ultra maar eens te krijgen voor 14 euro.
    Bij Zavvi is die versie overigens wel te pre-orderen voor ongeveer 20 euro, dus mocht je toch (bijna) alle costumes willen dan is dat ook een optie.

14. Mister Gouken

Leuk Bevonden:
    0
    De grote vraag is dus eigenlijk, hoeveel waarde hecht je aan extra costumes.
    Ik persoonlijk niet zo heel veel. Ben allang blij dat ik nu een digitale versie op mijn HDD heb ipv iedere keer dat schijfje erin te moeten schuiven.

15. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Als iemand daar geen waarde aan hecht dan is dit gewoon een hele goede deal om SSFIV en Ultra binnen te halen.
    Zelf heb ik Ultra al gedownload en ik had SSFIVAE al op disc. Nog geen enkele costume-pack gekocht, maar ach misschien dat ik alsnog de retail-disc versie haal. Dan heb ik voor minder toch alle costumes en weer een spel om mee te nemen naar vrienden.
    Uiteindelijk heb ik ook de costume packs voor UMvsC3 gehaald. :)

16. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Laatst bewerkt: 17 jun 2014
  17. Mister Gouken

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar jij heb nog zo'n eerste generatie xbox met 20 gig (die meer lawaai maakt als een vliegtuig). Dus jouw keuze snap ik wel vriend ;)

18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Misschien ooit een nieuwe xbox 360 als die echt dirtcheap is(is het eigenlijk nu al) Vind knap hoelang de xbox het van mij volhoudt, volgende keer als hij een permanente red ring krijgt breek ik het zelf wel open om te maken. Maakt dan niets meer uit als hij het niet meer doet haha.

19. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Evolution 2014 is het grootste fighting game toernooi van het jaar, waaronder Ultra Street Fighter IV de grootste titel is met rond de 2000 deelnemers voor deze game alleen. Het programma is als volgt ingedeeld:

20. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Evo2014 is in Vegas, de Nederlandse tijden voor de drie streams zijn als volgt;
    Vegas - Nederland
    08:00 - 17:00
    10:00 - 19:00
    12:00 - 21:00
    14:00 - 23:00
    16:00 - 01:00
    18:00 - 03:00
    20:00 - 05:00
    22:00 - 07:00

Al een paar toffe wedstrijden gezien, zeker USFIV heeft een grote groep spelers verdeeld over meerdere pools.

Laatst bewerkt: 11 jul 2014

Deel Deze Pagina