Amai... ik kan er nog minder van dan in het begin . Serieus pak slaag gekregen met men zielig controllertje . Gelukkig heb ik momenteel nog een controller om de schuld op te geven. Binnenkort zal enkel lag men excuus kunnen zijn .
De Hori Tekken 6 stick is een slecht ding, en de SE is snel versleten. Ik gebruik op het moment de TE stick van Mad Catz, geweldig ding behalve dat mij LT en RT om te zoveel tijd niet meer werken totdat ik me stick weer reconnect. Mad Catz verpest het ook wel altijd ergens
Vlaanderen staat bekend voor hun diversiteit van dialecten. Het zou toch zonde zijn deze niet te onderhouden. Tevens voel ik me een beetje hautain bij gebruik van het ABN. Maar ik begrijp je citaat wel. Het kan moeilijk zijn dit 'taaltje' te verstaan als je het zelf nooit gebruikt hebt. _0/ @ Dee Dat was de reactie van iedereen toen MadCatz met hun sticks op de markt kwam . Je zou denken dat je voor 100+ euro een stick krijgt van topkwaliteit maar voor topkwaliteit ben je meer dan 200 euro kwijt. Voor mijzelf (casual) denk ik dat de TE top is .
Het was ook helemaal niet kwaad bedoeld Alleen het feit al dat velen uit Vlaanderen netjes u tegen elkaar zeggen vind ik al onwijs
Het is gewoon slordig als je knoppen uitvallen tijdens het spelen, maakt niet uit of je casual of fanatiek met fighting games bezig bent.
R.I.P. SF4 disc, ik controleerde net me internet kabel even omdat ik geen connectie had, flikkerde me 360 om en had ik ineens een dikke kring op mijn disc Misschien kan ik de disc nog redden, anders R.I.P. ongebalanceerd kut spel met belachelijke hitboxes
Okee, even serieus nu, SF4 is een supergame. Maar vind je de intro ook echt goed. Dat nummer is zo vreselijk slecht
Vind de intro anders beter dan de game zelf hoor. Maargoed, heb hem toch gratis bij een Power Unlimited abbonoment genomen. Zou hem eigenlijk moeten verkopen, nu die nog wat waard is.
Kan iemand me zeggen wat het verschil is tussen de TE stick r1 en de r2 stick? Buiten de kleur danwel.
Het is een nieuwe serie sticks, maar verder dezelfde stick zover ik het weet. Hopelijk heeft Mad Catz geleerd van de eerste serie, en is deze serie zonder fouten.
Toch maar weer eens naar tournements gaan. Jammer van het te hoge gay gehalte met die nieuwe pakjes maarja je hoeft ze ook niet persee te pakken. Zit de Ken stage er eindelijk in? Nee zeker? De 2de ultra van Ken en Ryu zien er top uit zeg. Straks weer een paar potjes oefenen.