Wel chill dat die niet voor de volle prijs op de markt komt zoals ik hierboven lees. Vind vooral cody vet! als ik SSFIV ga halen, ga ik hem mainen . en die sleutelhanger van die tournament stick.. die is vet! waar haal je die?
Misschien dat je in Nederland het in een paar aparte winkels kunt vinden of een gameshop. 3:33 Sagat's Evasion Move
shit ziet er toch best heel vet uit.....maar Blazblue lijkt me ook erg gaaf....choices choices. Iemand hier BB al gespeeld?
Ik nog niet, maar ben hem wel van plan te halen volgende maand. Mijn enige twijfel bij het aanschaffen van Blazblue ligt hem bij de erg late release van de game. Ik verwacht Continuum Shift dit jaar in Amerika en Japan op de consoles, en dan zitten wij nog met Calamity Trigger opgescheept
Er is verder nog niets over bekend zover ik het weet. Het doet me een beetje denken aan Evasion van KoF 98, alleen kon je daarin nog een tik geven na de Evasion move. Hopelijk is dat hierin ook mogelijk of is het cancelbaar naar een andere move.
Wie had dat ooit gedacht Lijkt een me een zeer frustrerende game haha. Verder nog even wat Juri gameplay, [GT]60658[/GT]
Ik denk dat het een soort tijdelijke mode is die je veel moves aan elkaar laat knopen wat normaal niet mogelijk is. Volgens mij had Yung uit SF III ook iets wat hier op lijkt en misschien is de V-ism van SF Alpha 3 ook wel vergelijkbaar met dit. Uitgebreidere Ultra Video: [yt]5gKV0wCC4EY[/yt] 3:34 Guy als Kyo Kusanagi?! het kan dat ik het verkeerd zie, maar dat was echt het eerste wat bij me op kwam toen ik het zag
Die nieuwe ultra's zijn echt zwaar kut in de meesten gevallen. Lekker 30 seconden naar een filmpje kijken zijn de eerste 3 keer leuk en vet maar na de 3e keer ga ik me er enorm aan irriteren.
Heb sinds dinsdag een TE stick en is best wel wennen. Ik kan er helemaal niets mee . Iemand wat tips ivm sticks want die FADC gaat zo slecht, meestal doe ik gewoon de focus attack maar forceer ik het te hard. De dash komt er gewoon niet uit .
Als je nooit eerder een stick hebt gebruikt is het eerst gewoon erg wennen, ik had dat ook. Gewoon blijven oefenen.
Ben wellicht wat te voorbarig . Ik ga proberen mezelf balrog en blanka aan te leren. Hun trails gaan redelijk goed en ik vind het principe van chargen nu met een stick stukken aangenamer!