1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Street Fighter X Tekken

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 13 apr 2011.

1. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
  2. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Bij zavvi is de SE maar 51 euro.

3. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Als ik geen bon had van de gamemania dan had ik het niet gedaan of een goedkopere oplossing gezocht. CE ( mass effect 3 ) en SE op 1 dag. Toe maar:). Nog 2 weekjes wachten.

4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Klinkt aantrekkelijk, alleen dan wel paar dagen wachten na release en dat is lastig.

5. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    2-5 werkdagen kom ik wel overheen, zeker met SSX dan al in mijn bezit. ;)

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Zavvi is nooit een handige keus met nieuwe spellen. Als je pech hebt kan je 3 a 4 weken wachten op je spel. Dat heb ik zelf ook al een keer gehad. En die Special Edition heeft niets bijzonders vind ik. Als je de gems wilt (ik zou niet weten waarom) dan kan je die vast ook van de Marketplace plukken. Het blijft Capcom. Ze hebben dit systeem vast niet bedacht om de gameplay uit te diepen, enkel een systeem om extra geld mee te verdienen.

7. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    En dan zeggen ze dat SFxT van de grond af aan is opgebouwd met gems in het achterhoofd, iedereen ziet dat het iets is wat ze er achteraf hebben toegevoegd:emo: Anyway die gems voegen weinig toe, ze doen ook pijn aan m'n ogen, zo lelijk.

Rufus en Juri
    [yt]2Trv2Ds8cRc[/yt]

Laatst bewerkt: 25 feb 2012
  8. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Solo combo video door Desk
    [yt]4pNvOjSGUEo&[/yt]

*Deze combo's zijn langa niet allemaal praktisch, meer een showcase wat de potentie van dit systeem is. Desk deed the Chun Li infinite in SSFIV...en hoevaak zag je dat in een match....nooit. Laat wel zien dat je echt creatief bezig kan gaan.

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Net gekeken. Zit echt toffe combo's tussen. Maar inderdaad zijn ze heel situatie specifiek. En een bepaalde combo kun je juist wel afmaken tegen een Zangief of Marduk, maar mist een Cammy of Asuka dan weer.

10. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Alternate costumes, kijk dit soort shit wil ik graag al op een disc unlocked zien, en het is duidelijk dat ze het al ver voor de release af hadden... Desalniettemin zal ik er wel een paar van halen, maar waarschijnlijk als 1 grote pack?

Screens

Street Fighter en Tekken charactes wisselen van kostuums, zitten een paar erg toffe tussen, en een paar...minder toffe8)
    Jin en Ibuki alternates <3

Laatst bewerkt: 4 mrt 2012
  11. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Tja ben toch een sucker voor dit spul als het DLC is. Zal het toch weer halen:). Nog een paar dagen!.

Over de extra characters:

" Capcom will be adding the twelve PlayStation Vita-exclusive fighters to home console versions of Street Fighter X Tekken as downloadable content, boosting the game's already rather impressive roster with a whole host of missing fan favourites. There'll be six from the Street Fighter side and six on the Tekken side.

On the Street Fighter side there's Blanka, Cody, Dudley, Elena, Guy and Sakura, while on the Tekken side you'll be getting Alisa Bosconovitch, Bryan Fury, Christie Monteiro, Jack, Lars Alexandersson and (yay!) Lei Wulong.

However, Killian stopped short of revealing exactly when these DLC fighters would arrive, but with the PS Vita version arriving in autumn, it might be a while. There won't be a 'Super' or 'Ultimate' version of the game either, so they'll eventually be served up as DLC
    . "

Laatst bewerkt: 3 mrt 2012
  12. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    In April bij het Captivate evenement zou Capcom meer info verstrekken over hun "long term" DLC plannen, dus zullen dan misschien ook gameplay zien?
    Wil m'n Cody dammit :mad:

Ben ook echt benieuwd hoe Elena, Lars en Christie zullen spelen in dit spel

13. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Capcom heeft nu officieel bevestigd dat deze characters later naar de Console komen. Dus dat zal waarschijnlijk extra geld gaan kosten voor content die voor de release al af is, en wel inbegrepen is op de PS Vita versie, maar niet op de console's :x

Gisteren hield Capcom een launch party voor de game Street Fighter X Tekken, en volgens community manager Seth Killian komen de PS Vita-exclusieve personages uiteindelijk ook naar de consoles.

Bron: gamekings.tv

14. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het zijn ook niet de minste characters die ze eruit hebben gelaten voor de DLC. Zo kunnen ze natuurlijk meer verkopen, want het is natuurlijk al bezopen dat Bryan Fury en Christie Monteiro niet direct in het spel zitten.

En nu ook weer die DLC outfits. Jammer dat ze het zo doen. Ik ga vanaf volgende week wel de streams bekijken van het spel, maar kopen doe ik het niet. Het spel is niet eens uit en je wordt al overladen met DLC. Je ziet vaak mensen klagen en die kopen vervolgens nog alles, dat doe ik niet. Normaal gesproken zou ik dit op release hebben willen spelen.

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ben het wel met je eens, maar er zitten toch genoeg characters voor mij in om het spel wel te halen. Ik heb gewoon zin om het te spelen.

16. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
  17. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    destructoid article
    DLC staat dus gewoon op de disc. Het was al vrij zeker geen dag 1 aanschaf voor mij, maar dat is het nu zeker niet meer. _0/ capcom. Mocht het gratis dlc worden ala, maar hoe capcom de laatste tijd bezig is betwijfel ik dan ten zeerste

18. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Was te verwachten toch ?

19. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat maakt het nog niet goed.. Wanneer komt er eens een wet tegen deze schurkerij van developers?

Of het nou gratis wordt aangeboden later maakt geen reet uit, je hebt het al zodra je de disc koopt, maar niet toegankelijk

Laatst bewerkt: 5 mrt 2012
  20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dit verbaast me niks. Het hele punt van DLC is dat ze extra content maken na de release. Tegenwoordig is het al klaar met de release en laten ze het expres op de plank liggen. Op dat vlak hunker ik wel naar vroeger waar je gewoon een compleet spel kocht.

Gratis wordt het sowieso niet, anders hadden ze wel met de release beschikbaar geweest.

Deel Deze Pagina