1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Street Fighter X Tekken

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 13 apr 2011.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    kon het filmpje niet zien op het werk ;)

2. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    SE is gisteren verzonden door Zavvi, hopelijk volgende week binnen.

3. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Ik ga hem straks ophalen. Het zal voor mij geen vervanger worden van SF ae, die blijft compleet. Heeft er iemand zin om morgen avond na 9 uur een paar potjes te doen? Zoja dan voeg me maar toe. Voor andere tijden natuurlijk ook.

4. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zal voor mij ook geen vervanger worden, maar de komende maanden denk ik wel hoor. Deze game is zo verschrikkelijk uitgebreid qua opties die iedere character heeft. Om 1 character te leren ben je al een tijd bezig, laat staan twee.

De game bevalt trouwens prima, ik heb besloten om eerst alle trials even uit te gaan spelen voordat ik me vastbijt op het leren van 2 vaste characters. Tot zover bevallen Raven, Lilli, Bob, Juri, Julia, Kazuya en Rufus het meest.

Raven lijkt mijn main te gaan worden, maar aangezien hij geen goede anti air mogelijkheden heeft weet ik het nog niet helemaal zeker. Hij kan zeker ongelofelijk veel schade doen. Meterless ongeveer half je leven zonder hele ingewikkelde trucs uit te halen.

Online werkt slecht, kan aan mij liggen of het feit dat de game nog niet officieel uit is in EU. Weinig EU-ers online tenminste. Paar endless battles gespeeld en het geluid viel continu weg. Even afwachten dus.

Verder is deze game behoorlijk overweldigend, de mechanics gaan een stuk dieper dan street fighter 4 en er is veel meer om rekening mee te houden.

5. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Dat het geluid weg valt zijn inderdaad meerdere klachten over gekomen, wat ik me afvraag, aangezien je al een paar potjes hebt gespeeld, is de gameplay wel smooth online. Want vind dat velen malen belangrijker dan dat het geluid af en toe wegvalt.

Netcode gebruikt rollback, dus verklaart het geluid en af en toe frameskipping. Weet er zelf verder ook bar weinig van af8)

Laatst bewerkt: 8 mrt 2012
  6. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, gameplay was echt helemaal smooth. Bij de potjes die ik gespeeld heb dan. Zal vast wel eens lag zijn. Anders dan SFIV, maar niet perse slechter. Even wennen wel, aangezien het meer real time aanvoelt.

7. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Karakters leren? De helft kan je toch allang uit je hoofd.

haha

8. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat zou je denken, haha. Speel de game maar een tijdje en je zult zien dat je met SFIV gimmicks niet ver zal komen. De Street Fighter characters voelen ook heel anders aan.

Vechten tegen de Tekken characters is heel irritant omdat je gewend bent om laag te blokken. Je kan beter hoog blokken en reageren op lows aangezien de Tekken characters die niet zoveel hebben en ze meestal langzaam zijn. Combo's starten meer van mids af.

Zojuist een paar endless matches gespeeld en afgezien van de sound issues speelt het heel erg fijn. Voelt wel heel erg anders dan SFIV. Iemand up voor een paar matches morgenmiddag?

9. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Bijna terug van vakantie. Dan doe ik mee

10. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Speelt wel weer lekker.

Effe met me favoriet van alpha 2 gespeeld Rolentro.

Denk dat ik hem toch maar even ga aanschaffen....

11. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan echt geen keuze maken nog, welke characters ik ga spelen. Gisterenavond wel met een vriend online gespeeld. Wat trouwens wel echt onwijs awesome is. Ik als Akuma, hij als Kuma. (Team Akumakuma, -.-)

Maar er zijn er zoveel interessant, Hoawrang, Lili, Rolento, Raven, Jin, Heihachi, etc

12. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft de xbox360 online ook geluids verlies of is dat alleen bij de ps3?

13. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 versie heeft dat ook

14. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag eindelijk ook binnen.
    Had hem al gespeeld van de week bij een maat en hij is erg cool.

Rolento word sowieso mijn eerste keus alleen de 2e....
    Vanavond maar eens bekijken wie dat word.

Zoek nog wel mensen voor matches/sparring dus ik voeg wel een paar mensen van hier toe,if u don't mind ;)

15. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde sagat, rolento op ps3.

Mis wel erg die focus move maar dat zal wel even wennen zxijn. hehe

Ga em zo maar eens bestellen.

16. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Game ook al een paar keer online gespeeld. Bak er nog weinig van maar goed:). Vanavond de training mode afmaken en aan de trails beginnen. Team Jin/Kazuya vind ik erg goed werken.

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Geen Sagat?

18. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Ja ben aan het twijfelen misschien wel en dan een 3e erbij als optie.

Ben je vanavond online btw?

19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Wat later op de avond wel denk ik.

20. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Online is toch super gaar met die sound.

pff

Deel Deze Pagina