1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Street Fighter X Tekken

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 13 apr 2011.

  1. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ik speel hem op de ps3 maar vind zelf dat online al beetje dood is..
    Terwijl Sf 4 wel nog steeds veel mensen online heeft..
     
  2. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat je hem niet voor 360 hebt. Konden we sparren.
    Lockum z'n Jin ken ik nu wel. :p

    Op xbox kan ik het nog niet dood noemen. Ik doe er nog geen minuut over voordat ik een match heb
     
  3. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Sorry man, heb andere characters geprobeerd vind het allemaal niets :+
    Endless zijn erg weinig lobbies te vinden, ranked volgens mij een stuk makkelijker.

    En nogsteeds geen datum vooor wanneer de DLC characters voor de consoles komen, zucht.
     
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ja hoor, afgelopen weekend zowaar nog wat ranked potjes gewonnen.
     
  5. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb heel veel problemen met internet in mn studentenhuis, dus dat maakt het spel niet echt leuk om te spelen online. Sowieso fighters. Wel jammer opzich. Volgende week ben ik 2 maanden in Frankrijk te vinden, dus in september weer spelen. Iemand up voor wat offline sessies in de buurt van Utrecht/ de Randstad of evt Zwolle?
     
  6. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ik speel bijna met iedereen.
    Vind het zelf saai als je steeds maar met 1 character speelt..
     
  7. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel 1 vast team waar ik mee speel. (Juri Hwoarang) Maar daaromheen speel ik ook nog allemaal andere characters. Niet dat ik daar goed mee ben ofzo, maar gewoon voor de afwisseling. Rolento, Lili, Ryu, Law, Akuma, Kazuya.
    Eigenlijk ook een beetje om te weten wat ze kunnen wanneer je tegen ze speelt.

    @Lockum: Met Nina heb je volgens mij wel een aardig 2de character in huis hoor. Ik word altijd wel moe van die high-low mix-ups van je.

    @Zero: Vandaar. Jij bent idd veel te weinig online. Ik woon niet echt in de buurt om langs te komen. :mad:

    @PBateman: Paar potjes doen vanavond? Toch geen voetbal
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2012
  8. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Komen die extra Characters dan ook voor de xbox/ps3 die voor de Vita bedoeld zijn?
    Zijn wel toffe Characters die ik wel mis zoals Sakura en Blanka..
    Zal ook wel niet gratis zijn neem ik aan mochten ze komen.,
    Zit er trouwens in de Xbox versie ook Megaman en Pacman?
    (Cole, Kuro and Toro zijn van Ps:cool:
     
  9. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    De 12 characters die unlocked zullen zijn in de PSVita zijn ook voor de PS3 en de 360 als DLC uiteindelijk te krijgen. Er is niets gezegd over Pacman en Megaman voor de 360 maar ze staan wel op de disc, dus waarschijnlijk ook DLC.

    Sakura x Blanka, Cody x Guy, Dudley x Elena,
    Lars x Alisa, Jack x Bryan, Christie x Lei worden als DLC aangeboden wanneer de Vita versie van SFxT op de markt word gereleased, dit was als deal gemaakt met Sony. Helaas nog geen release datum voor SFxT op de Vita...

    EVO2012 heeft overigens besloten om SFxT in teams te doen, ben benieuwd wat we gaan zien kwa Cross Assault dan.
     
  10. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Van wat ik begrepen heb, kan je tegen de tijd dat ze uitkomen (wellicht is het dan al morsdood) kiezen tussen de sf-char's, de tekken-char's of een bundel met allebei. Ik loop niet heel warm voor de sf-char's, dus ga ik denk alleen voor de tekken crew.

    Wat betreft cross assault. Enige nadeel is dat je met 2 spelers moet spelen om zulke shit te pullen. Op je computer-gestuurde char hoef je niet te rekenen natuurlijk. Er zijn echt al dikke combo's op youtube voorbij gekomen. Check deze eerste match (3:03.) maar eens. En zo zijn er nog wel meer in omloop.

     
  11. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Hebben jullie die Mission Mode al helemaal gehaald?
    IK heb er nu mee bezig en heb ze bijna allemaal maar is echt pittig;)
     
  12. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Heb de mission mode nog niet eens geprobeerd :eek:
    CPU is altijd irritant om tegen te vechten in een vechtgame omdat ze gewoon de inputs lezen en de beste counter uitzoeken tegen wat je doet. Iets wat een normale tegenstander onmogelijk kan doen. Heb wel het grote merendeel van de trials behaald :p

    Heb je al wat teams gevonden waar je mee speelt?
     
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    31 juli releasen alle 12 DLC chars, voor 1600 punten.

     
  14. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    gvd, mijn Honda zit er niet in :F: =( :'-(
     
  15. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Lekker duur dus...
    Capcom naait de fans weer eens terwijl ze gewoon op de disc staan...

    Die rant van Angry Joe blijft lachen maar ben het wel met hem eens,,



    Ik heb wel wat teams waar ik mee speel maar Ik ben ff klaar met deze game...
    Online is zo dood als het maar op de Ps3.

    Je moet maar eens Mission Mode doen..
    Dat is veel pittiger als de Arcade Mode en heeft dan meer te maken welke Gems je gebruikt wat ik dan toch wel jammer vind.,,
    Ik moet nog 3 missies maar zijn niet te doen omdat de tegenstanders zo veel goede Gems hebben dat het meer als cheaten voelt..
    Street Fighter 4 blijft voor de betere,
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2012
  16. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gedoe met die DLC characters heb ik inmiddels wel naast me neer gelegd. Ik kan me namelijk prima vermaken met het huidige roster. Of het wel of niet fair is.... ach, Capcom heeft nou eenmaal die deal met Sony gesloten en daar zullen ze achteraf misschien wel spijt van hebben.

    Die mission mode heb ik een paar keer gedaan. Moet alleen de laatste 2 nog. Ogre & Akuma is er 1 en de volledige cast verslaan is die andere mission. Maar die laatste 2 zijn mij te frustrerend, dus hou ik dat voor gezien. Dan maar geen 1000 G 8)

    Probeer lekker de PS versie te verkopen en koop alsnog de 360 versie. Leeft nog genoeg online. Ik heb iets van 5 mensen in m'n friendlist die het nog dagelijks spelen. Al ben ik het wel volledig met je eens dat SF4 de betere game is en waar skill ook belangrijker is. (Ben Oni aan het leren, echt een baas is dat)

    En dat hoor je nu pas?
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2012
  17. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    12 characters voor 1600 punten is cheap imo, je kan ook alleen de SF of Tekken characters halen, of per 2 characters.

    MK, UMVC, KOFXIII, BlazBlue zijn de prijzen voor character velen malen duurder...
    Anyway EVO 2012 is aan de gang dit weekend, morgen finales van:
    King Of Fighters XIII
    Street Fighter x Tekken
    Soul Calibur V
    Mortal Kombat
    Ultimate Marvel vs Capcom 3
    Super Street Fighter IV: Arcade Edition
     
  18. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ik vind 20 euro niet goedkoop hoor,Dat is bijna net zo duur als de game zelf.,...


    Ik had de ps3 gekocht omdat vrienden van me hem ook hadden daarop maar die spelen niet zo veel meer,,
    En online is dood op de Ps3..
    Trouwens heb ik ook veel lag op de Ps3..
    Weet niet of het op de xbox ook zo is...
     
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Xbox is nog erg goed te doen en online is absoluut geen probleem, 3-4 bar lekker soepel.

    €5 per character is duur, €1,60 per character niet.
     
  20. StoerAapje

    StoerAapje Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk momenteel de Street Fighter animated movie haha! ;)
     

Deel Deze Pagina