street hoops

Discussie in 'Algemeen' gestart door Unhooked, 28 sep 2002.

1. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    de muziek is zeker goed... maar ja... de helft ervan had ik al op me xbox staan:D :D Dmx ludacris talibkweli mos def redman xzibit enzo... maar op me soundtrax heb ik ook nog royce da5'9", cam'ron, ruff ryders, petey pablo enzo... dus ik draai gewoon lekker me soundtrackies:D :D is btw ook gelijk de 1e bball game die soundtracks ondersteunt....

2. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    welke nummers van THE RUFFRYDERS

3. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    ik heb ryde or die vol. 1 2 en 3 gewoon gekopieerd... wil je tracklisting en lyrics?... check ohhla.com eerste 2 cd's van eve staan er ook op.... en alle 4 van dmx... dan nog we are the streets van the lox.... en opposite of H20 van Drag-On... gangsta and a gentleman van styles p.... kiss the game goodbey van jadakiss

4. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben hem nog steeds niet hier in Nieuwegein. Moet ik morgen op mijn fietsje naar Utrecht:r

5. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    hmm lastig... ik ben net begonnen met serieus spelen... ik heb al 3 ballers unlocked....

6. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    hoe is eigenlijk de single player mode. Niets bijzonders zeker.

7. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    die is wel leuk... is niet echt makkelijk....
    er zijn best veel modes... 1-1 2-2 3-3 4-4 of 5 tegen 5..... half court full court.... veel stoere moves.. en je hebt ook world championship... daar ben ik nu mee bezig.... ik speel niet echt vaak.. meestal een uurtje ofzo... je kan ook geld wedden.... maar je weet natuurlijk nooit of je wint of niet... als je geld wed word het verdubbeld als je wint.... je kan ook wedden op most steals... most 3pts.. most fieldgoals... most blocks... most dunks... most assists... leader at half... maar dat is altijd ff gokken.... ik heb nu als legend ballers:
    speedy (die zit standaard)
    ao
    booger
    future
    main event
    1/2 man 1/2 amazing
    headache
    dus ik moet nog ff bikkelen voor hot sauce en nog een paar... dan komen als het goed is xzibit cypress hill en master p met lil romeo.... het vervelende is... wanneer je een wedstrijd hebt gehaald... verdien je geld... maar het kost ook weer geld om het volgende speelveld te unlocken... en dat is meestal meer dan je verdient... dus je moet wel gaan wedden.... en daarnaast moet je ook payen als je een player die unlocked is wil kunnen gebruiken.....

Deel Deze Pagina