Okee,Kaneda is door. Was een close battle. Hij moest nog 1 tikkie en ik ook.. Maar helaas maakte ik een foutje.. Gefeliciteerd Kaneda.. Tot volgende maand dan meer weer mensen:b:
http://www.drakenslag.com/forums/viewtopic.php?f=13&t=678&start=15 join online tounooi heb 6 spelers nodig:I
Weet niet of ons toernooi nog leeft nu het alweer juli is, maar ik wil even aangeven dat ik halverwege volgende week op vakantie ga. Als er dus nog potjes gespeeld moeten worden dan zal dit vrij rap moeten gebeuren, aangezien ik er dit weekend ook al niet zal zijn.
Ik heb het gevoel dat het dood is. Het is veelte warm om te gamen en de vorige rondes hadden allang gespeeld moeten zijn.
Eens. beetje jammer dat het zo doodbloed, maar goed het is er inderdaad ook niet echt het weer naar momenteel. Gewoon maar weer een toernooitje doen in september of zo, na de zomer(vakanties) prettige vakantie mensen!:b:
ja denk dat het idd gewoon te warm is , En dat mensen geen zin hebben , Ik zal volgende maand weer een toernooi maken , En dan hoop ik dat we hem weer afmaken !
Ik zou oprecht graag door willen gaan, maar ben vanaf morgen op vakantie. Daarom heb ik ook aan het juni-toernooi meegedaan, omdat ik er in juli niet ben. wel vreemd dat het ook dagen/weken lang stil is geweest in deze thread terwijl een potje toch echt zo gespeeld is. maar goed, als men nog wil speel ik in september wel weer mee.