Als we nou met zijn alle in een party zitten, wie wint zegt wie wint. En dan kan ik zeggen tegen wie ze dan spelen. E: We kunnen met het toernooi ook gewoon: 1e ronde op 1 dag, 2e ronde op 1 dag etc.
Kunnen maar 8 man in Party chat en dat wordt een ENORME chaos. Mijn stick is kapot dus kan niet meer meedoen
Heb ook wel zin om mee te doen... Begin het een beetje zat te worden dat je online alleen maar amateurtjes tegenkomt die grotendeels alleen voor Ken/Ryu gaan... maar goed...ik zie wel wanneer het eindelijk gaat gebeuren.. *heb helaas nog geen arcadestick maar goed....xbox controller dan maar..* Longjoy1980 *BTW..als mensen mij in de tussentijd ook willen uitdagen...be my guest.. *
Dope dope... Iemand had me toegevoegd.. Ik weet niet of het iemand van hier was maar ik heb me toch oh zo gevloekt en gescholden in het begin.... Dat krijg je als je alleen tegen Ken/Ryu or whatever speelt en nauwlijks een goede Dhalsim tegenkomt... Wat dat betreft vind ik dat er hier toch ook wel over en weer namen mogen worden gegooid voor een potje SF-en..
Dat waren harde battles, in het begin ging het voor mij de goede kant op. Maar toen kon ik geen antwoord vinden op jouw guile, helaas moest ik vroeg op anders had ik mijn hersens nog wel wat langer willen kraken. Ik heb me sinds het begin van sf4 nog niet zo machteloos gevoeld met dhalsim. GG
forum naam votingwhacker GT= votingwhacker heb al eerder gepost maar werd er niet in gezet ik doe mee als blanka of bison