Ben al vanaf 21:00 aan het w8ten het is nu 22:15 . Blijf nog even w8ten ! Hoop dat je dalijk nog online komt !
KingKaneda - ShadowKilleR2k = 3-0 Dalshim Vs Sagat Heb dus verloren en kingkaneda gewonnen ! @ Kingkaneda Mooie Match Kerel ! Haat Dhalsim echt haha ! Maar jah netjes gedaan man !
Ik schrok wel ff toen je een kick-->super combo maakte GG! Sorry dat je moest wachten op me, de film liep 15 min uit ofzo omdat ik werd gebeld enz. Maar ik sta altijd open voor casuals, dus als je een keer revenge wilt laat maar weten
Niet erg man kan altijd gebeuren ! Btw zeker goeie match kerel je hebt Dhalsim aardig onder de knie We doen het zeker snel over man !
Ik bedoelde meer het verloop van het spel Als er trouwens iemand niet op komt dagen wil ik zijn plaats wel innemen.
nou, hij deed eerst persongeluk 1 match van 2 rondes. toen zouden we doen wie het eerste 2 matches won. niet heel handig maar toch maar gedaan.. 1ste match-Sagat tegen Ken( 2-1 verloren 2de match-Sagat tegen Honda 0-2(vet gewonnen) 3de match-Sagat tegen Honda-1-2(was erg close.nog 1 tik en ik had verloren) waren toffe matches. Secour is best goed met Sagat..:b: volgende keer weer gewoon 1 match van 5 ronde aub
Hij speelde met Honda, en ik heb nog nooit tegen Honda gespeeld. Honda had een aanval waarbij je omhoog sprong en op je ging zitten, zijn grabs waren soort van Zangief-achtig dus had ik 2-0 verloren. Toen stond ik met 1-0 voor, maakte hij 1-1 en op het einde deed ik een vuurbal waarbij hij zo'n kopstoot deed, ik dood. (Hij had nog een milimeter over)
Gefeliciteerd Gijs! Snap alleen niet waarom je Honda had genomen, als ik jou was had ik Guile genomen (Maar dat wist je wel) Iig gefeliciteerd!
Lol waarom sta je dan in me friendlist ? ^^ Ik heb toch echt tegen jou gespeeld.. Met je schelden enzo
Ik ben zo blij dat nindo helemaal aan de andere kant zit Beter gaan warlord en Zeroch snel hun match fixen, want ik heb zin in de volgende partij