Ik heb niks meer van me tegenstander gehoord. Ben ik nu door ? Moet ik dan tegen Kaneda ? Ik hoop het niet want dan word ik zeker gesloopt *slik*
Dit is dus echt kut uitgewerkt , Hoop dat als we volgende x weer een toernooi maken dat mensen die zich op geven dan wel fucking online komen voor te spelen , want dit is echt niks ! Btw Nindo , Ik heb de fout gevonden waarom we niet street fighter konden doen , Mijn NAT staat op STRICT vandaar dat het niet werkt , Moet daar iets aan gaan doen , vandaag eens kijken ( Edit ) Het is net gelukt met die NAT staat nu gewoon weer open ! Dus mensen wie vanavond lekker wat games wilt spelen voeg me maar toe !
Volgende keer organiseren we een dag tournooi, gewoon a la minute spelen. Niet online om xx.xx uur is loss. 1e ronde niet gespeeld om xx.xx uur is loss, 2e ronde niet gespeeld om~ you know the drill. Wanneer komt die tournament/movie patch!? Ik ben bang van wel ;x.
Dat gaat hem nooit worden want 16 man bijv. op 1 datum online te krijgen gaat nooit lukken. Maarre doe ook al niet meer mee...Longjoy doet ook geen moeite of komt ook nooit hier...
maar ik snap het niet helemaal,, zijn we nu helemaal gestopt met het toernooi peter?? zoja,waarom? anders in april maar een nieuwe toernooi maken...
Waarom omdat het gewoon een ongeregeld zooitje is .... De gene die dit opgezet heeft is ook nergens meer te bekennen.
Hijs maar terug gegaan naar FIFA. Verloor teveel denk ik. Verliezen in je eigen toernooi doet dubbel pijn ook.
Geen vrijwilliger die het ff van hem over wil nemen? (Nee, ik niet ) Ik vind Gijs daar uitermate geschikt voor! *)