Er worden goede punten gegeven hier in deze thread. Mooi! Ik was al bang dat het weer op een flame-war zou uitdraaien...
Mijn mening (zowel on- als offtopic denk ik ):
Ik vind dat mensen best hier en daar mogen zeggen wat ze denken. Ik doel op Stealthvipers comment over Josti's en hoeren. Ik vind het wel leuk om te lezen zelfs. Maar ik begrijp dondersgoed dat deze mening door de meerderheid niet gedeelt zal worden...
Als ik sommige topics lees irriteer ik me ook wel eens mateloos aan het suffe gedrag in posts, en dan doel ik vooral op zeuren, en het niet snappen wat iemand bedoelt en dan toch maar met een blaat reageren.
Boeie man, ga dan op dat stukje niet in
Hier wil ik even bij zeggen dat het toernooi door een aantal zakken stront werd verpest. En dan zou ik ook pissed reageren. Was een mooi topic! Plus vind ik ook hier dat mensen te veel zeiken. Ik vind het fantastisch om te zien als er paints worden gemaakt om elkaar "aan te vallen" d.m.v. het gebruik van de avatars van gebruikers. Dat zijn imo vaak de leukste paints..
Voor de rest wil ik hier even bij zeggen dat het zeker niks tegen Stealthviper is, maar ik gebruikte zijn woorden om mijn post even te onderbouwen. Stealth, you rock! en dan ook vooral omdat je me wilde helpen om m'n xdoos te casemodden (K)
Ik weet dat dit topic over editten gaat, maar ik wilde het toch even zeggen. Kort samengevat dus: Mensen maak je niet zo druk om alles!
En dan kun je ook zeggen dat ruud zich niet zo druk moet maken om wat edits, fair enough... Maar er zit wel een beetje waarheid in vind ik. Het is ook een beetje truttengedrag. Sorry trouwens als mensen zich beledigd voelen het het begruik van het woord truttengedrag.
Trouwens, wat ik ook altijd leuk vind om te lezen zijn die discussies over politieke en maatschappelijke dingen. Daarin zie ik vaak mensen met een meer rechtse instelling vs. mensen met een meer linkse instelling tegen elkaar tekeer gaan. Heelijk om te lezen imo. Daar vind ik het ook jammer, als mensen gaan lopen blaten, en daarna hun posts stompzinnig gaan zitten editten.
Laatst bewerkt: 17 feb 2005