1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Strenger optreden tegen edit-hoeren

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Ruud, 16 feb 2005.

1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Heel erg mooi gezegd Twi, ik sluit me hier geheel bij aan. Ik denk dat het meeste hier ook wel mee gezegd is eigenlijk. Je slaat gewoon de spijker op z'n kop :)

2. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    Oke lezen was ook een goed idee geweest :9 Ik ben eens gaan opletten hoevaak er edithoeren voor komen, en het waren er tog meer dan ik had verw8 (gewoon allemaal discussies doorlezen) dus je hebt ook wel gelijk alleen valt het mij niet op. En een tekening maken van een agent is wel moeilijk hoor ik heb altijd moeite met de pet.

3. Ruud

Ruud Guest

Auw, die zit, point taken.

Feit blijft wel dat het oplucht. En ik heb liever iemand die je zo nu en dan op een botte wijze zegt waar het volgens hem op staat, dan iemand die indirect dingen impliceert maar nooit echt zegt wat hij nu wil zeggen. Dat benadeelt naar mijn idee de sfeer erger en zorgt ook voor een meer gespannen sfeer.

4. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    I agree, maar het leidt beide tot sfeerverslechtering en dat is niet wat we nodig hebben, dus als iedereen nou aardig doet tegen elkaar en geen edit-hoer speelt, dan is alles fijn opgelost :p (ff de moraalridder spelen :D ).

Deel Deze Pagina