1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

(STTD)Nieuwe BlackOps clan in opbouw. Ledern + Medeleider gezocht

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door N1ght f4lls, 15 dec 2010.

  1. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet Decerto doen ;) daar kan je oneindig scrimmen alleen zijn wat strengere regels (meer gebalanceerd).
     
  2. Peace[be]

    Peace[be] Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook wel joinen indien dit nog mogelijk is,
    PeaceBelgium is men gamertag, add me aub.
     
  3. jan874

    jan874 Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    1 Vraag:) Leeft STTD nog? Zo ja, hoeveel leden heeft deze clan.

    Alvast bedankt \o/
     
  4. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Hartstikke dood
     
  5. N1ght f4lls

    N1ght f4lls Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal! Shot to the Death was een jaartje helemaal dood inderdaad zoals sgt9tailor al zei. Dit kwam door het matige spel dat black ops was. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het spel niet goed vond en denk dat dat ook invloed heeft gehad op de clan. Ik heb laatst weer eens met ThaMasterD(ZicoDon is zijn nieuwe gamertag) gepraat en we zijn weer tot de conclusie gekomen dat we STTD weer nieuw leven in gaan blazen. Dus iedereen die ons een beetje kan informeren van wat er het laatste jaar is gebeurd in Clan land :) we staan open voor informatie.

    Dit natuurlijk niet alleen. Ook zijn we op zoek naar mensen die zin hebben en de skills natuurlijk om onze clan te joinen. Ik ga nu nog geen eissen stellen over het K/D Ratio omdat iedereen nog aan het zoeken is wat zijn/haar lievelings set up is. We streven er wel naar om met de clan zo snel mogelijk allemaal Win/Lose ratio zo hoog mogelijk te krijgen. Dit zegt volgens ons meer over je speelstyle.

    Denk je dat we JOU zoeken. zet dan even een berichtje op dit forum of voeg mij (n1ght4lls) of de co leader (ZicoDon) . Dan zullen we zo snel mogelijk een afspraak maken om eens gezellig een paar potjes te spelen en te kijken of je een aanwinst bent voor onze clan.

    Bedankt voor het lezen van dit bericht en ik hoop jullie zo snel mogelijk te zien op Xbox live. (met natuurlijk SttD voor jullie naam) :)

    Groeten
    N1ghtf4lls
    Clan leader Shot to the Death
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    close 1 vd 2 topics
     
  7. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha xD grappig dat iedereen blops zo,n kut spel vondt want mw3 is al helemaal eazy
     

Deel Deze Pagina