1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

(STTD)Nieuwe BlackOps clan in opbouw. Ledern + Medeleider gezocht

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door N1ght f4lls, 15 dec 2010.

  1. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    was wel nice game...
    we speelden met wat recruiten kijken hoe hun het deden in een cm (minder).
    ik vind wel dat jullie wat rustiger aan hadden kunnen doen.
    beetje sportief blijven kan ook nee jullie zeggen meteen ja jullie clan is fucking slecht enz.
    is een beetje jammer maar kan er mee leven.
    tip: probeer je een beetje in te houden vooral op GB.
    greetz Team FeLoX
     
  2. Overdrijven is ook een kunst.

    Kom niet aankloppen over sportiviteit als je zelf iedereen kickt na de game zonder dat er een 'gg' af kon. Nee, gelijk in de defensieve houding schieten dat het allemaal niet zo serieus genomen werd. Ik heb nog nooit met deze gasten gespeeld voor vandaag. Ik houd niet van demolition en SnD heb ik nog niet eens gespeeld op Black Ops en toch ging het allemaal wel redelijk. En daar waren we blij om, niet omdat we jullie als team verslagen hebben.

    Overigens word er via gamebattles ook genoeg smack talk gepraat voor de game begint. ;)

    Greetz Team Chicharito l14l
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 dec 2010
  3. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou ik SnD vooral oefenen omdat dat het meest verschilt doordat je niet respawnt.

    Nice dat STTD gewonnen heeft, de volgende keer doe ik zeker mee.
     
  4. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    wij zijn ook juist op SnD ingespeeld want we hebben met de andere 2 verloren xD veel suc6 met je clan
    greetz van Team FeLoX
     
  5. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel een gg gezegt alleen ik had bijna het hele team van jullie gemute werdt me te onrustig.
    voor de kick ik moest werken dus sorry daarvoor.
    maar hier krijg je hem GOED GESPEELD :b::b:8)
    greetz Team FeLoX
     
  6. Ik heb er in ieder geval geen spijt van wat ik heb gezegd. 1 of andere 14-jarige met zijn 1.2 k/d komt een beetje het baasje uit hangen. Dan kan je ook gewoon rekenen op wat abuse van anderen.

    Het gaat mij niet om sportiviteit hoor, maar jij bent degene die het ons verwijt maar zelf heb je er ook kaas van gegeten.

    En als ik jou was zou ik dan verder gaan als SnD-only clan als ik je dat zou mogen adviseren

    greetz team Chicharito l14l
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 dec 2010
  7. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat geschreeuw ik vondt het echt irritant maar goed dat is dan jullie overwinningskreet :p ben jij 14 jaar? wel nice dan...
    ja we willen als snd team verder gaan maar Gb heeft nog geen mode aan gemaakt daarvoor =(
    toen met demolition hadden we ook nog die slachtbeestvasi die een tijd weg was 8)
    wel top tactics van jullie:thumbs:
    maar met SnD blijven we misschien onverslaanbaar }:]
    zwz dit waren onze recruiten alleen daar kan ik nog niet zo mee overweg wat jullie wel hebben gezien.
    greetz Team FeLoX
     
  8. Was mijn k/d 1.2? Volgens mij niet, dan zal ik ook niet die 14-jarige zijn waar ik het over had. Nee, ik had het over die blaaskaak Blazer.

    En je hebt het nou wel steeds over dat je speelt met recruiten, maar wie waren dit dan precies? Dan zijn het wel een stel domkoppen ook om meteen aan 'FeLoX' voor hun naam te zetten. Laat dat jullie meer 'pro' overkomen dan de rest van de clans oid?

    Ik zou me persoonlijk echt kapot schamen als we als clan 5 jaar bestonden en dat je dan zo afgaat tegen een clan die nog geen minuut met elkaar hadden gespeeld voor de 'war'. Dan kan je wel de rest van het team de schuld geven onder het mom van 'wij speelde met recruiten' maar zelf trok je de kar ook niet echt hé?

    Jullie hadden meer voordeel dan wij hoor, host voordeel, map voordeel bij domination en jullie kozen ook nog de 3e map. Oké, na overeenkomst maar het zal vast geen map zijn die jullie slecht zou liggen anders had je hem niet gekozen.

    Kin omhoog en wees blij dat we jullie op de pijnlijke feiten hebben gedrukt en dat er genoeg werk te doen is voor Team FeLoX.

    greetz Team Chicharito l14l
     
  9. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben deze clan gejoint dus ik heb niet 5 jaar met deze gasten samen gegamed anders zou de teamwork wel beter zijn zit er pas zo ongeveer 2 weken bij.
    en jullie denken nou dat is een noobclan check deze:http://gamebattles.com/xbox360/call-of-duty-black-ops/team/team-felox/
    ja geef toe BLaZZer is snel op zijn teentjes getrapt maar je hoeft je niet zo over onze clan te oordelen dat heb ik ook niet bij jullie gedaan.
     
  10. En die clanwar was de 1e keer dat we samen hebben gespeeld. Als wij deze lijn zouden doorzetten zou er misschien er ook nog meer in zitten.

    Ik kan er niet echt onder de indruk van raken hoor. Ik heb even gekeken naar de tegenstanders maar die hadden allemaal meer verloren dan dat ze gewonnen hebben.

    Toch moet het dan niet zo verwonderlijk wezen dat sommige zich eraan irriteerde. Ook hoe jullie reageerde toen wij de game joinde was ronduit irritant. En als je dan op je bek gaat dan is het onvermijdelijk dat sommige dan terug provoceren. Niet netjes van onze kant, had anders gekund en gemoeten maar goed ook wij laten ons soms wel eens meeslepen in het spelletje.

    SnD-clans heb ik sowieso al helemaal niks mee. Dat idiote gecamp met silincers en weet ik het allemaal al niet meer. Met een normale game mode kan je je tenminste nog verdedigen.
     
  11. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ik zet er een punt achter man ga maar lekker gb doen dan komje er wel achter.
    maar we willen zwz een revange tegen jullie een keer en van dat reactie binnekomen begrijp ik niks van wij zeiden volgens mij nog niks?
    dus waar heb je het over we wouden alleen dat jullie uit party chat gingen omdat volgens gb rulez ook niet mag was alleen voor jullie training bedoelt maarja jullie nemen het toch niet aan.
     
  12. Wat is het waar wij nog achter moeten komen dan?

    Ik heb al zoveel clanwars/matches/whatever gespeeld op Gamebattles en het niveau is daar niet ineens superhoog ofzo.
     
  13. N1ght f4lls

    N1ght f4lls Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mag ik jullie eraan herrineren dat deze topic is opgezet om Shot To The Death te promoten en leden te werven!
    Als je z'n discussie er tussendoor gaat houden dan slaat dat niet echt aan bij eventuele nieuwe members. Ik zou graag willen dat hij hierbij dan ook wordt afgesloten.

    Team fellox bedankt voor jullie spel en wij hebben er van geleerd. Ik hoop dat het voor jullie ook leerzaam was en succes verder

    En je weet het
    Wij geven alleen een Shot To The Death!

    Voor de revange laat je het maar weer weten:D

    Bedankt voor jullie medewerking!
     
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    uhm STTD... ik heb nog geen invite van jullie gehad voor een potje scrimmen?

    inv me: Reflex Dagger
     
  15. Is de clan al aangemaakt op Gamebattles overigens?
     
  16. N1ght f4lls

    N1ght f4lls Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Stuur ff een invite naar Sinister-Ghost, dat is mijn GB account

    Heb je trouwens al iemand die foto's neemt na elke game? Want als je op GB speelt heb je wel bewijs nodig dat je hebt gewonnen mocht de andere team disputen
     
  18. N1ght f4lls

    N1ght f4lls Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kan Don die maken maar dat weet ik niet zeker!
    ik zal het hem morgen of vrijdag even vragen
    maar ik zal je een invite sturen vanavond!
     
  19. Falqo

    Falqo Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Silverman401

    Silverman401 Progamer...

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    hee nick ik kan voor foto's zorgen, heb de site ook even geupdate over het GB verhaal, check het maar even.

    gr Don
     

Deel Deze Pagina