1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

(STTD)Nieuwe BlackOps clan in opbouw. Ledern + Medeleider gezocht

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door N1ght f4lls, 15 dec 2010.

  1. Misschien is het beter als ik de GB gebeuren regel dan? Ik weet hoe het werkt aangezien ik vaker in clans heb gezeten en ik heb zelf toernooien gespeeld Fifa 08/09/10 op gamebattles dus weet hoe het werkt met tickets en dergelijke verzenden.

    Het team wat je erboven hebt staan staat geregistreerd voor Noord-Amerika, tenzij je een vroege vogel bent en houdt van lag is dat niet zo verstandig ;)
     
  2. N1ght f4lls

    N1ght f4lls Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal jou tot Co leader maken samen met don dan kun jij ook die dingen allemaal regelen en ik zal me dan even aanmelden voor europa :p
    sorry voor het ongemak!
     
  3. N1ght f4lls

    N1ght f4lls Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Don de site ziet er weer pico bello uit!
    ik ben nu bezig met het gamebattles accaunt ff aanpassen
     
  4. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk heb ik vakantie, ik kom dus zo snel mogelijk online.
     
  5. Stuur dan weer ff een invite naar Sinister-Ghost als je wilt
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    tip: centreer je site meer naar het midden, nou heb je rechts en onder een scroll bar, is niet echt makkelijk =)

    +

    Dat advertentietje van: make a free website with Yola, kun je gewoon weg halen, is even zoek werk maar kan wel... dit is niet echt proffesioneel wel :p?

    no offence he, gewoon n tip
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2010
  7. N1ght f4lls

    N1ght f4lls Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    hey rekn4w bedankt voor je tips altijd maar ik denk dat je niet iedereen hoeft te verbeteren tot op een profecionele clan wij doen ook natuurlijk gewoon ons best :D
    als we namelijk even de tijd krijgen dan kunnen we ons allemaal wel redden denk ik.!
    maar toch bedankt voor je tips weer!
     
  8. NightFalls jij had al uitnodiging gestuurd naar de rest van de clan of niet?

    Hoe eerder we iedereen op de lijst speelklaar hebben hoe eerder we kunnen beginnen met spelen!
     
  9. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik meld me nu ook even aan bij GameBattles, vanmiddag ging trouwens wel goed met die AdvisableMeat erbij.
     
  10. tankless

    tankless Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    KD en Prestige zegt helemaal niks,
    Wij gingen met 5 lui in party tegen een clan die hogere prestige waren dan ons 8 tot 11 prestige ja 't was hardcore spelen maar we hebben toch gewonnen met HQ
     
  11. Prestige zegt niks inderdaad, k/d wel.
     
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    No.... not realy :D

    k/d is wat je in een public presteerd.... en wat je in een public presteerd is altijd crap.... je kan op veel verschillende manieren spelen, als ik ga zitte campen in een hoekje elke keer kan ik ook een k/d hebben van 5.0 in tegenstelling tot sommige die een public gewoonweg niet serieus nemen en gewoon kutte kunnen hun een k/d hebben van 0.75 en jou in een GB match gewoon dik owne.... stats zijn voor noobs imo, speel met iemand en kijk wat die kan klaar fuck stats....

    Ik heb zelf een k/d van 2.29 ( zie ik net ) maar in een GB tegen mensen die een k/d hebben van 0.75 leg ik het soms ook af.... dus public status is bullshit =)
     
  13. Geen last van. De mensen die je daar tegen komt zijn niet veel beter dan degene die je tegenkomt in een gewone open room.
     
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Niet? de meeste die ik tegen kom ik publics zijn noobs.... daag anders maar is iemand uit die wat hoger op de ladder staat dan merk je het verschil wel..
     
  15. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bezig met het forum.

    EDIT: Forum is klaar, ga naar sttd.getenjoyment.net (link verandert nog) en meld je aan, gebruik als gebruikersnaam je gamertag. Ik moet alles nog aanpassen, maar dat komt zo.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2010
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    ik had even gekeken op jullie forum, ziet er goed uit maar als ik een bericht typ komt er te staan dat die eerst moet worden goed gekeurd:eek:? is dat nog een instelling die je moet change of blijft dat zo:p?
     
  17. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt ja, moet ik nog aanpassen.
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2010
  18. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
  19. Silverman401

    Silverman401 Progamer...

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnenkort weer een clan battle hoop ik jongens. Heb Fight With Honor uitgedaagd.
    Hoop dat ze reageren.
     
  20. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou relaxt zijn.
     

Deel Deze Pagina