1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

(STTD)Nieuwe BlackOps clan in opbouw. Ledern + Medeleider gezocht

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door N1ght f4lls, 15 dec 2010.

  1. Raedos

    Raedos Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Allereerst: K/d is een indicator voor je gunskill en mapknowledge maar zegt uiteraard niet alles. Als je k/d onder de 1.5 ofzo is zul je nooit echt goed worden. Om een voorbeeld te geven - een teamgenoot van me heeft een 2.4 k/d en is (dat geef ik zelf toe) beter dan ik terwijl ik een 3.1 k/d heb. K/d zegt dus niet alles maar is wel een indicator.
    Dannn, ik heb zelf al een team maar ik zou graag tegen jou/jullie willen scrimmen. We zijn met z'n 6en volgens mij maar 't liefst doen we 4v4. Zeg even of je MLG rules wilt van te voren, maakt ons niet echt uit.
     
  2. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Je spreekt je zelf al tegen, je zegt eerst dat het niet alles zegt en daarna zeg je dat iemand met een k/d van onder de 1.5 nooit goed zal worden. Dat klopt sowieso niet, kijk bijvoorbeeld naar ThaMasterD heeft een K/D van 1.25 en speelt toch goed, haalt hoge killstreaks en helpt goed mee met het objective.
     
  3. Raedos

    Raedos Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Met echt goed bedoel ik dat je aan toernooien meedoet of gb toppage haalt, niet dat je pub matches wint of hoge killstreaks haalt lol.
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2011
  4. DutchMada

    DutchMada Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wie je bent. Maar je hebt helemaal gelijk!
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    lol als je hem je gelijk geeft, ben je net zo stom als hem :confused:

    hij zegt k/d is een indicator maar dat is het niet. WTF heeft publics te maken met een GB? of met een LAN? alles wat public gerelateerd is betekent niks:confused:

    Je kan 100 om 2 staan in een public en zo een k/d krijgen van 50.00 tegen noobs, en er vervolgens in een clan match ( tegen vaak wat serieusere spelers ) juist 5 om 30 gaan.

    Publics speel je tegen random noobs die ieder voor zich rond lopen en killen, in een GB krijg je met wat meer skilled players te maken die als team samenwerken, zien jullie dit verschil nou echt niet?

    En dan zeg je ook met aim of accuracy? als ik een LMG heb met 100 kogels, raak ik ze ook gewoon hoor, hoef ik niet voor te kunnen mikken, en hoeveel zie je er niet lopen met shotguns, moet je daarvoor kunnen mikken? nee dus...
     
  6. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    ik erger me er vreselijk aan als iemand rondloopt met een shotgun zoals een spas silenced.
    paar keer sprayen met dat ding en je bent dood.

     
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nja dat is inderdaad kut maar goed de gun zit erin dus het mag...

    Maar mijn punt is gewoon dat public ratings en public stats niks met competitive spelen te maken heeft.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Datzelfde geld toch voor een AK met rapid fire/ grip. Daarbij ben je met een spas vrij kansloos op afstand. Vind het eerlijk gezegd wel stoer als in iemand in BO zie bikkelen met een shotgun, het lijkt me zeker niet de makkelijkste weg.
     
  9. DutchMada

    DutchMada Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je vertellen dat de goede Cod spelers altijd hoger staan dan een k/d van 1.5. Het is geen indicator voor hoe goed je bent, maar wel hoe slecht je bent. Je kan mij niet wijsmaken dat iemand met een ratio van onder de 1, de top van GB/Decerto aankan. Een ratio van boven de 5 is vaak camp of fake, maar als je onder de 1 zit ben je gewoon niet goed.

    Dus in indicator voor hoe slecht je bent, niet hoe goed je bent. Als je in public al niet 1 om 1 kan staan. Dan lukt dat in een clanmatch al helemaaaaaal niet ;)
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Daar geef ik je gelijk in, als je onder de 1 staat ( en blijft staan ) dan ga je bijna elke public bijvoorbeeld 9 om 10... maar het wil ook niet zeggen dat mensen met een k/d van 2.00 goed zijn. dus eigenlijk betekent het gewoon niks, en dat wil ik duidelijk maken... public stats zijn waardeloos, kijk hoe iemand is, kijk hoe iemand speeld in een GB of scrim en klaar.

    Sommige mensen vinden zelfs belangrijk welke prestige je bent.... dat vind ik ook echt waardeloos wtf is up with that? net ofdat een 8ste prestige beter is als een 4de prestige:eek:? sommige mensen willen nieteens prestige, das toch hun keus:eek:

    maar ik wil alleen zeggen dat heel veel clans hier op XBW teveel letten op stats en dat vind ik een beetje zielig want het betekent geen fuck.....
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het zegt niet alles maar je kunt er in combinatie met de dingen die jij noemt toch wel wat uit opmaken.

    Als iemand nette ratio's heeft en je speelt een paar avonden met ze en ziet dat ze leuk spelen en ddie ratio's op een positieve manier verdienen dan zegt dat toch wel wat denk ik.

    Op zichzelf staand is het maar een cijfertje wat niet veel zegt over hoe iemand speelt maar in combinatie met speelstijl kun je er toch wel een beetje een idee van krijgen hoe 'goed' iemand gemiddeld genomen is.

    En zeg nou zelf, als jij blind een paar teamgenoten moest kiezen ga je dan voor de lage of de hoge ratio's?
     
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik zou niet voor blind wat mensen zoeken;)
     
  13. sheepgun

    sheepgun Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    hey,
    Ik zou wel graag willen joinen, als het nog kan.
    mijn gamertag is "sheep gun". heb vroeger veel cod 4 gespeeld
    k/d = 1,60
     
  14. DutchMada

    DutchMada Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0

    Prestige zegt idd 0,0 zelf ga ik nooit verder dan de 1e.
    Ik was zelfs pas eind prestige 1 toen cod4 amper nog gespeeld werd.
    Ik had misschien in totaal 48 uur online gespeeld, maar ik draaide mee in de top van Europa, samen met mijn teams. In Nederland had je maar 2 goede clans die mee konden draaien ;) cod mw2 eigenlijk ook.

    Van scrims, en vroeger gb matches en toernooien leer je veel meer dan public.
    Public kan je de map verkennen en leuke spots ontdekken. Verder is het veel te makkelijk :9
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    eindelijk iets waar we over een zijn dan :p
     
  16. DutchMada

    DutchMada Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat we wel redelijk dezelfde kijk erop hebben.

    Prestige: zegt niks
    K/d Ratio: indicator hoe slecht je bent, niet hoe goed :9 ( onder de 1,00 ben je gewoon afgeschreven) :9 verder zegt het niet zo veel,

    Maar ik moet er nog wel bij zeggen dat tegenwoordig op GB ook teveel randoms en Badkids zijn. En vooral van die idioten die stoppen en dan disputen etc. moet je weer foto's uploaden of capture card pff.

    Opzich ben ik wel blij dat ik gestopt ben, maar af en toe zou ik best wel weer is willen spelen. Ik heb niet lang nodig om mee te kunnen draaien, hoe raar het ook klinkt. Je kan veel trainen, maar als je zuigt kan je nooit zo goed worden als iemand die vrijwel direct goed is. Het ligt echt aan je reactie vermogen, tactisch denken en teamwork. Die controls moet je binnen een uur kunnen beheersen. De maps duren wel wat langer, (vanaf de eerste keer dat je het speeld bedoel ik dan he ;) )
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja klopt, naja ik speel de matches alleen verder met de disputes enz dat doet iemand anders bij ons. Ik v ind dat dispute vrij zwak altijd van die noobs die niet kunnen winnen.. ik haat dat...
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Dan ben je vast blij met die Theater optie in BO , of word die daar niet voor gebruikt? (laaste keer dat ik op GB ben geweest was met de laatste RSV ladder :+ )
     
  19. N1ght f4lls

    N1ght f4lls Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal!
    zouden jullie willen stoppen met het vol spammen van mijn post om leden te werven voor mijn clan. Ik weet dat jullie het allemaal wel goed bedoelen deze discussies maar deze post was eigenlijk bedoelt om leden te werven. Als mensen iedereen alleen maar zien discussieren is het niet echt goed voor mijn clan. Ik heb inmiddels al aardig wat members maar ik zou er graag wat bij willen nog:D
    Alvast bedankt en een keertje een scrim aanvragen kan altijd!
     
  20. Ramses3

    Ramses3 Gagging!

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    ik camp wel, mag ik joine?
     

Deel Deze Pagina