t is ook maar een mening, tuurlijk zijn er mensen die deze game leuk vinden, en veel plezier er dan mee, maar ik zou inderdaad wel wat meer vrijheid willen zien. maar dat is dan pech voor mij dat dat er niet inzit. ik wacht lekker pgr 4
Vind het wel vette demo, maar kan die on ice niet uitspelen, als die helikopter dat die ijsberg schiet druk die action button en ga ik altijd meteen over de kop
De game heeft potentie... hij is wel weer vervelend moeilijk zoals de 1e, maar meer speelbaar en het ziet er beter uit. De handling was wat tam.. graphics kunnen beter ook.. maar de reactie van sommige is wat kinderachtig, alsof dit zoooo slecht is. komop nou, speel het in ieder geval wat langer dan een paar seconden voordat je zo makkelijk oordeelt. Dat gezegd, de game KAN beter... maar daarvoor is het ook een demo.
Tnx gehaald \o/ Maar op een kut score Ik had 50x maar toen had ik het niet gehaald. ff opnieuw proberen
Ik vind het echt een vermakelijke demo. Ik probeer telkens 5 sterren te krijgen. Hoe heet het ook alweer, string of sting?? Maar het is me geen één keer gelukt. Het openings filmpje is trouwens ook erg vet. Ik wacht denk eerst de review af, voordat ik deze game ga kopen. Maar op zich vind ik demo al goed, ik hoop alleen dat het echte spel er beter uitziet dan de demo. Ik kijk ook erg uit naar de online multiplayer Ik vind dit filmpje er toch wel aardig uitzien. [gt]20558[/gt] Lijkt me wel leuk, om met die monstertruck alles kapot te rijden.
hmm ff demo checken, en dat filmpje hierboven wanneer hij op 2 wielen gaat, raken de andere wielen de weg niet eens.. Auto "zweeft".. Beetje jammer
Een demo is om je over te halen om een game te kopen..veel beter dan de demo zal het dan ook niet worden.
Nou bij veel spellen is het uiteindelijke spel altijd wel anders op bepaalde punten. Vond deze demo ruk trouwens. Spel is een no go
Ze kunnen nog zoveel screens posten, mij krijgen ze toch niet zover om mijn zuurverdiende centjes hieraan te spenderen Helaas.
ik vind het alweer een geweldig spel, net als deel 1. je moet er idd wel van houden, het stijltje tenminste wat uitdaging erin
nou, door alle reacties verwachte ik echt een kutspel. Maar die demo vond ik eigenlijk wel leuk. Heb alleen de eerste baan telkens gedaan om het op het hoogste niveau te halen. Maar dat is echt moeilijk. Moet die andere twee nog proberen.
Waarom ontploffen de auto's als je er met een monstertruck overheen rijdt? Dat is ook niet realistisch...
@:Lenny-t: Ja ach. Het lijkt mij dat de motor in de auto's kapot gaat en dan ontploft, denk ik. Bij monstertruck races, rijden ze alleen maar over de ''body'' van een auto, de motor, ramen etc. is er allemaal uitgehaald. Ik vind dat er veel mensen negatief over deze game zijn, maar hier op insidegamer zijn de meeste er toch wel positief over. zie hier:http://www.insidegamer.nl/xbox360/stuntmanignition/impressies/16189
Vind de game best vermakelijk. Heb alle drie de levels al op 5 sterren uitgespeeld, maar daar heeft wel wat tijd in gezeten. Eindelijk een game met een beetje niveau!