Ik vind de graphics best goed eigenlijk. Als je bedenkt dat Ghost Recon al framedrops krijgt bij twee explosies op het scherm... Dit spel loopt volledig vlekkeloos zonder haperingen, en dat terwijl alles explodeerd en om je oren vliegt. Daar is volgens mij best wel wat grafisch rekenwerk voor nodig.
Oke de explosies zien er wel mooi uit, maar de auto zelf en sommige gebouwen waren echt gruwelijk lelijk.
Het zijn films he die je maakt Dus special effects. Daarom moet je ook steeds op je action button rammen op bepaalde punten.
Ik vond die action button wel grappig. Maar je hebt echt het gevoel dat je een film maakt, misschien vind ik de demo daarom wel erg leuk. Het is misschien gek, maar ik kijk uit naar deze game.
Deel 1 vond ik echt super, heerlijk, keer op keer opnieuw moeten proberen, en zelf tracks maken zat er geloof ik ook in, dat soort features ben ik altijd verslaafd aan, net als de skirmish in de C&C serie Het is dat ik geen 360 meer heb, anders had ik em wel gehaald
Ik heb vandaag ook even de demo gedownload, het leek me van te voren een leuke game. Maar vond de demo erg tegenvallen, en denk niet dat ik hem nog ga halen.
Ik heb de oude Stuntman op de PS2 helemaal gaar gespeeld en deze komt er zeker weten ook weer! De demo was weer lekker moeilijk!
moet stuntman donderdag niet uitkomen? dus zou die vandaag/morgen niet al in een paar winkels liggen?
hij ligt vandaag al overal in de winkel ^^ maar denk niet dat ik em ga halen, er zijn teveel toppers die ik nog moet uitspelen (bioshock & blue dragon) en er komen nog teveel toppers aan komende tijd...
Wat is dit een tof spel zeg, ik heb veel controllers kapotgegooid toen ik dit nog op de ps2 speelde, dat waren nog eens tijden. Ik kijk stiekem toch wel uit naar deze game ondanks de grote topreleases binnenkort.
Ik heb Stuntman: Ignition gisterenavond (ondertussen ) gekocht en het is zeker en vast een aanrader voor degenen die van het eerste deel al hielden. Er zijn een heleboel tracks die je tot een goed eind moet brengen. Grafisch ziet het er goed uit, maar het kan uiteraard niet tippen aan Flatout: Ultimate Carnage. Maar dat was bij de vorige Stuntman-titel ook al het geval. In ieder geval een zeer leuke titel (met snelle laadtijden)!