Voor de mensen die het niet lukt om 5 sterren te halen bij een scene van een film; hier zijn voorbeeldfilmpjes van elke scene hoe het gehaald kan worden: http://www.boredom-induced.com/bonersgames/stuntman2list.html
Ik heb gewoon sinds de PS2 er is er een hekel aan. mijn kameraden waren allemaal super enthousiast maar ik kreeg na 15 minuten spelen al kramp in de handen. die controller is gewoon te klein. het online gedeelte op de PS2 zuigt(ja maar was ook gratis) nou en... natuurlijk weet ik dat het de nummer 1 best verkochte console is. maar ik kan gewoon niet met een PS2.. ooit eens 1 geleend maar toen kampte dat ding met stof in de lens ofzo dus kon ik niet meer spelen.. had toen de keus voor Xbox of PS2 en toen voor Xbox gekozen. sindsdien wil ik niet meer terug naar Sony.... hopelijk begrijp je het....
Ik zie dat er nu een Stuntman Director's Cut Pack te downloaden is op marketplace voor 800 microsoft points. Iemand een idee wat dit is? Kan er geen info over vinden en zelfs op majornelson.com staat er niks over.
Echt een geweldig spel. Jammer dat niet veel mensen het hebben. Echt een aanraden. Nu 3 daagjes een beetje gespeeld, echt geweldig! 3 films af, en het blijft uitdagend. Het ziet er gruwelijk vet uit, het speel lekker en ik heb alleen pas de career een beetje gedaan. Online nog niet uitgeprobeerd. Maar dat zal ook wel kick-ass zijn!
'Uitdagend' is een understatement. Ik heb nog steeds niet alle films af, gewoonweg omdat ik het te moeilijk vind. Straks nog maar eens proberen, nu is het te warm om me te irriteren aan een game.
Wanneer komt er een nieuw deel uit van dit spel ? Heb alle levels op 5 sterren en ook de directors cut en wil meer
Alsjeblieft niet, hou wel van spellen met een beetje uitdaging. En als je het echt lastig vind is er altijd nog de easy mode.
Dat was een post van me uit september 2008, heb ondertussen Stuntman al een tijdje (sinds oktober 2008 ) op 1000/1000 en de game alweer geruild voor wat anders...
Ik heb dit spel nu sinds een paar dagen. Maar wat een tof spel zeg, ik dacht van te voren echt dat dit een ultieme B game zou zijn omdat hij dodelijk saai is. Vooral de multiplayer is echt geweldig leuk. Vandaag samen met Wouw5 gespeeld. Echt erg veel lol. Dus als er mensen zijn die met wat meer mensen online willen add me maar! De singelplayer vind ik minder dan de multiplayer maar ook wel leuk. Alle 5* rankings zijn denk ik vrij goed te doen. Ook de constructor challenges zijn leuk en tot nu toe goed te doen. Zeker een 1000/1000 wordt dit maar dat is altijd bij mij Wel ontzettend hoge TA ratio's zeg. Ik heb vandaag een stuk of 5/7 achievements gehaald met een TA van boven de 4.