http://www.dimensionplus.nl/xbox/boxes/440016.jpg Lotus Steering Wheel Reviews waren vrij goed met name over de draaicirkel (gradens) ofzo ?? Zodat het stuurtje speciaal beter werkte met games zoals PGR. Maar geen Forcefeedback helaas...
er is dus wel degelijk een kabel in de handel , welke fungeert als adaptor tussen je xbox poort en aan de andere kant een female usb poort ( als op pc) . watik dus ook wel graag zou willen weten of je bv een ms sidewinder race stuur daarop kunt aansluiten. inpluggen oke, maar hoe zit het met de software. heb een en ander dus nog niet geprobeerd, maar kan wel aan deze kabels komen.
Een Sidewinder heeft geen poortje voor me Kommuneketer. Als ik straks Live ga wil ik wel kunnen kletse terwijl ik rees. Dus kan ik de eisen al enigszins formuleren: - Force Feedback - Full Xbox compatible (incl slot) - Astkan met kniesteuntjes - Liefst programmeerbaar
hee roma wat lees ik, kan jij aan n USB verloopje komen, waar dan? ik heb ook n schitterend MS FF stuur en zou dat natuurlijk graag gaan gebruiken!!!