1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Stuurwiel op Xbox One

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Grimes, 31 jan 2017.

  1. Grimes

    Grimes New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedemiddag allemaal!

    Sinds vorige week heb ik een Xbox One in mijn bezit en ben alle functies nog een beetje aan het ontdekken en zo ben ik dus op dit forum terecht gekomen :)
    Nu heb ik een vraag waar jullie mij waarschijnlijk mee verder kunnen helpen.

    Ik heb namelijk een tijd terug een Thrustmaster T300 Ferrari GTE gekocht voor op de PC maar deze werkt niet met een Xbox One alleen met een Playstation.
    Nu heb ik zelf wat research gedaan en heb een paar mogelijke oplossingen gevonden.
    De eerste is de Brook PS4/PS3 naar Xbox One convertor, alleen staat mijn stuur niet bij de getesten apparaten, heeft iemand ervaring met deze convertor?
    En de tweede optie is wat lastiger uit te leggen, ik ben er namelijk achtergekomen dat als je naar je PC streamed de Xbox 360 controller in eens wel werkt.
    Mijn vraag hierbij is of alle controllers die in je PC zijn ingestoken (en werken op Windows) ook automatisch op de Xbox stream werken?
    Als dit het geval is betekend dat dat de Thrustmaster en andere controllers ook gewoon werken, maar ik ben eens benieuwd hoe dat werkt want daar word niets over gezegd op het internet.

    Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties! :p
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Hey @Grimes,

    Allereerst welkom!

    In het gedeelte van dit forum waar de online-racers zich hebben verenigd zijn de nodige leden actief die je denk ik graag kunnen en willen helpen met je vraag, maar die je topic hier misschien niet opmerken. Ik zou je willen aanraden je vraag ook in het z.g.n. kletstopic aldaar te stellen (linkje hieronder).

    http://forum.xboxworld.nl/threads/xbwracing-klets-topic.169094/page-122

    Zelf kan ik je vragen niet beantwoorden, ik weet het niet. :)
     
  3. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Je laatste idee (streaming via PC) kun je zelf testen, toch? ;) Maar al zou het werken, dan heb je er in de praktijk weinig aan (denk ik). Ik bemerk namelijk significant meer inputlag als ik stream via de PC en mijn controller aan de PC koppel t.o.v. streaming naar de PC terwijl mijn controller aan de XB1 gekoppeld is.
     

Deel Deze Pagina