(SUDEKI) Hulp nodig!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Smattie, 13 aug 2004.

  1. ivan

    ivan Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    He luitjes ,

    kan iemand me helpen.....ik zit vast in de thuis wereld van elko. op een gegeven moment moet je vier schakelaars omzetten ( ze zijn genummerd 1,2,3,4) . Er is ook een hint op het schoolbord gekrijt 1,0,pijl omhoog en omlaag. wat is de goede volgorde om de deur open te krijgen??? alvast bedankt!!
     
  2. ivan

    ivan Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij helpen . Zit vast in de wereld van Elco. als je het complex in gaat stuit je op een deur die vergrendeld door vier schakels die allemaal genummerd zijn.
    Er is ook nog een hint op een schoolbord gekrijt maar weet niet wat de code van de schakelaars zijn om de deur te openen. alvast many thanx
     
  3. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    op het bureau dat in die kamer staat, kan je een blaadje vinden met daarop twee codes. Iets van 1011 en 0101 geloof ik. Op het schoolbord staat:

    1 ^
    2 v

    dat wil zeggen dat je in het geval van 1011 schakelaar 1 omhoog moet doen, schakelaar 2 omlaag etc.

    Succes ermee..
     
  4. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    help ik zit in the shadowlands en kom niet verder, net na het save point komen er een heleboel beestjes en die vergiftigen mij heb trouwens maar 1 healt salf:mad: heeft er iemand een tip?
     
  5. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja, dat is idd lastig daarzo. Probeer veel skill strikes te gebruiken. Ik heb op die plek heel vaak Buki's Storm Kick gebruikt. Die kost weinig SP en werkt erg goed. En als je geen heal salves meer hebt kan je ook Ailish's Witch Kiss gebruiken. Die healt iedereen weer..

    succes
     
  6. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    het probleem is ook dat ze geen sp hebben:mad:
     
  7. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    het is me gelukt
     
  8. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    En weet er iem. antwoord op m'n vraag???
     
  9. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja ik begrijp nog steeds niet precies wat je bedoeld. Volgens mij ben je bij de eindbaas, Lord Talos?? Of niet?
     
  10. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    ben je bij die wolf??? van te voren goed opladen en veel strikes gebruiken, je komt er dan wel voorbij
     
  11. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja....juist...ik mocht dus die middenste teleportal binnen gaan,dan fusseren de "8" ventjes zich:Tal+de andere die op hem lijkt,Buki+ook een andere die op haar lijkt ezv. En dan komt die gast binnen met een afgehakte kop in zijn handen (die kop is van de koningin van Illumia denkik) en dan moet ik tegen hem vechten...Hoe moet ik hem nu doden??? :confused:
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    ik heb ook een vraag.
    Hoe haal ik dat nou met elco.
    Ik moet die vrouw naar bright water brengen.
    Maar dat lukt niet al te goed en ze heeft nog maar 2000 hp.
    Wat moet ik doen????
     
  13. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    ik moet met elco die groteske robot verslaan, maar hij laad zichzelf telkens op hoe los ik dit op??
     
  14. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    Schiet dat ding waarmee hij zich oplaadt naar de kl**en!

    Daar in die (zogezegt) "robot stad" kan je een van zijn wapens zo "upgraden",dat 't tot 3x sterker wordt!
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2004
  15. pinda

    pinda jordy

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ff een vraagje, ben in aklorian stronghold en heb net veel van die trollen ofziets neergemaaid die uit die twee grote groene "telepoorten" ( bij die machines) ofzo komen, daar ben ik dus met nico op dat platform geklommen maar daar kom ik niet verder! iemand tips?
     
  16. pinda

    pinda jordy

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    laat maar, wist niet dat dat stomme hekje openkon! denk dat ik er zo wel uitkom! topspel trouwens
     
  17. pinda

    pinda jordy

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand misschien de locatie van de 16 totems, want ik moet denk ik tegen de einbaas vechten ( de koningin van cyantine wil me naar the viod sturen) en will graag die 4 superwapens van de karakters! of weet iemand misschien een site waar ik ze kan vinden (als je het nie weet)?
     
  18. pinda

    pinda jordy

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    weet echt niemand dit?
     
  19. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    gast....weet gij wat "edit" betekent??? Kon dat alles in maar een post zeggen...Denkt er volgende keer maar aan... _0/
     
  20. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    edit al gelukt :cool:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 sep 2004

Deel Deze Pagina