1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

(SUDEKI) Hulp nodig!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Smattie, 13 aug 2004.

  1. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf....ik zit nu al vast,in het begin moet je met 2 ridders vechten en nadat ze dood zijn moet je effe later in zo'n ruimte vechten waar de deuren worden geblokkeerd door die planten tentakels....nu verschijnt zo'n grote monster met schild en helm..en effe later komen er ook wat gewone vijanden bij.....maar ik kan die grote knaap niet verslaan,als je hem raakt gaat ie de hele tijd blokken....wat nu????
     
  2. splinter cell16

    splinter cell16 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast bij shadani-moh(of zoiets) dat dorpje van buki, als je dat dorpje uitloopt kan je naar links daar doet aillish hoor toverkunstje en dan komt er een grot tevoorschijn maar om daarin te kunnen heb je eerst toestemming van het dorpshoofd nodig 'Makil' ofzo maar ik kan 'makil' nergens vinden kan iemand mij helpen?!?!?!?!
     
  3. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    geloof achterin in die stad dan krijg j een staf en kan je verder
     
  4. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruikt gewoon 2x een "combo move"-->A,A,X,X,X,X,X!
    Lukt altijd! _0/ :p

    Vinden jullie de allerlaatste filmpje dat je te zien krijgt nadat je de laatste eindbaas verslagen hebt niet raar?? Ik vind dat er daar iets bij moet...
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2004
  5. splinter cell16

    splinter cell16 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Met welk personage moet je dat dan doen???
     
  6. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    ik moet nu tegen die reuzenspin (eindbaas of zo) vechten...weet iemand hier een goeie tacktiek..ben gesneuveld (snik snik)

    iritant als je in je uppie ben en geen helpers
     
  7. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    als ie op je af komt rennen moet je zorgen dat je voor een van die vier webben staat, daar blijft ie dan in vast zitten en dan kun je hem meppen.
     
  8. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    ik moet met kalak de puzzel oplossen en toen liep de xbox vast:mad: je hebt op dat moment zo weinig save points. Lees GEEN als je van het kasteel naar arclorian loopt dus nou kan ik dat allemaal weer opnieuw doen. Niet dat het een ramp is maar had er nogal wat moeite mee.
     
  9. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Ik ben nu bij krenn eindbaas met elco als ik hem veel schade heeft toegebracht heelt hij zoch doormiddel van die bal maar ik heb al 3 ballen kapot gemaakt heeft iemand tips? :'-(
     
  10. splinter cell16

    splinter cell16 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel al uitgespeeld (de laatste eindebasis verslagen) en nu ben ik een beetje de andere quests aan het doen en ik heb wat vragen

    1.Links bij de ingang van de temple of Mo is een muur waar Buki tegen aan kan klimmen maar er liggen stenen voor hoe kan je die weg halen.

    2.Als je shadani-mo uitkomt kan je naar links daar kan je een grot in maar je hebt eerst toestemming van het dorp nodig en dan verwijzen ze je naar malik waar kan je hem vinden??

    3.In de realm of shadows kom je ghost orbs tegen wat kan je daar mee doen?
     
  11. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    bij 3 volgens mij nix alleen bij die geesten over die brug kan je je health aanvullen
     
  12. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je die invisible of hidden chests die Ailish ziet open krijgen?

    Edit: al gevonden.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2004
  13. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    kan iemand me hiermee helpen? :'-(
     
  14. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    De 2 eerste weet ik eigenlijk niet,maar de 3de wel-->als je die "Wolf" eindbaas verslaat,dan moet je teruggaan naar de teleporters...en helemaal van boven staat er een rare gast die u wapens geeft als je hem 25 orbs geeft....En dat doet hij 4x voor elk van je gasten.

    Je zou 't best je (plasma) wapen "upgraden" tot over de 100 en je moet hem ook 't best een "skill" geven dat zijn kracht+de kracht van z'n wapen 2x groter maakt.En dan gewoon blijven schieten tot als hij erbij neervalt. ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2004
  15. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    :eek: ik heb zijn wapen niet eens geuprgraded :eek:
     
  16. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook niet |:- .....ik heb 't pas gedaan nadat ik 'm verslagen had :confused:
     
  17. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    ja dat had ik ook, was voor mij misschien wel de lastigste battle..

    Maar je moet gewoon rondjes om hen rennen naar links als hij die laser doet en dan als je de kans hebt schieten, en die armen afschieten en zo gewoon de hele tijd doorgaan, het lukt vanzelf wel een keer.
     
  18. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Hier maak ik uit op dat het je toch gelukt is die eindbaas te verslaan? Nog iets speciaals gedaan?
     
  19. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    Spin nog niet verslagen !

    in hoeveel keer hadden jullie hem ?
     
  20. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    In 1 keer zonder ook maar iets te hebben geupgrade (zo heb ik de eindbaas ook verslagen, zo moeilijk is het spel niet :mad:).
     

Deel Deze Pagina