1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

(SUDEKI) Hulp nodig!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Smattie, 13 aug 2004.

  1. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    waar in de shadow realm kun je weer terugkomen in illumina?
     
  2. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eerst de eindbaas ervan verslaan (die grote wolf daar) _0/
     
  3. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    gedaan allemaal ben nu een stuk verder, ik zit namelijk vast bij kren de computer. je moet dan op zijn hoofd schieten maar die aanvallen van hem kun je helemaal niet goed ontwijken iemand tips?
     
  4. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    Als hij op u afkomt,moet je (schuin) naar links gaan-->links+achteruit...zo gaat hij u niet kunnen raken _0/
     
  5. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt. had het trouwens niet eens gelezen ik vraag dingen te snel kwam er zelf al uit. had laatst alleen problemen toen het aanwijzertje op de mini map ging flippen ik moest nl. op zoek naar alklorian fort. en dat lukte niet zo goed
     
  6. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    dit spel is behoorlijk eenvoudig, is het enige jammere van deze game (ben vlak voor het einde dus ik hou mijn hart vast 8) )
     
  7. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    ik zit ook vast in Sudeki, ik zit in de computer room en ik moet wat ophalen bij de mijnen daar weer iets mee doen en het weer terug brengen zodat Elco wat kan doen met de computer. kan iemand mij helpen waar moet ik heen wat moet ik doen?
     
  8. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    je moet met de lift omlaag, die is daar gewoon ergens, maar die doet het nog niet maar dan moet je met buki wat klimmen en op een knopje duwen en dan doet ie het:)
     
  9. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    ik moet de vriendin van elco thuis brengen maar heb zijn wapens nooit ge upgrade hoe kan ik r daar brengen want ze gaat telkens dood
     
  10. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    kan je niet helpen albertootje ben nog niet zo ver.

    zit vast bij K*T kern als hij naar voren komt om me te slaan kan ik hem ontwijken met links naar achter. maar als hij die roode iritante straal gaat gebruiken wordt het al een stuk moeilijker. tevens kan hij ook health terug krijgen en tergelijketijd niet kwetsbaar zijn. doet hij dit vaak? heb het maar een keer meegemaakt. iemand tips?
     
  11. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Hey,

    Even een vraagje ik heb nu 3 Wolf Totems gepakt. 2 in Transentia City. (door die ene robot te verslaan en om een paar blokken te verschuiven). En de 3e heb ik gekregen door wat spullen van mensen terug te vinden.

    Ik moet nu namelijk Heigou ofzo verslaan met Tal. Dus ik wil eerst ff alle sidequests afronden, die ik nu nog open heb staan, voordat ik daaraan begin. Maar mijn vraag is dus. Waar vind ik die laatste Totem? Ik kan hem niet vinden, heb bijna overal gezocht.
     
  12. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    als hij die rode straal doet moet je rondjes lopen. en je moet die apparaten kapot schieten die hem health geven .
     
  13. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje..ik heb net die reuzenspin verslagen en ben daarna over een brug gekomen waar allemaal van die hoofden vliegen,daarna moet je tegen wolven vechten met bijlen maar die kan ik niet verslaan....ik ga telkens dood,iemand tips...ohja hoelang moet ik nog spelen voordat ik hem heb uitgespeeld????ik heb iets van drie uur gespeeld
     
  14. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    je bent er nog niet, je zit waarschienlijk in de dark world entrance veel strikes gebruiken en zorgen voor voldoende health. a.i. setings Tall: attack Buki: Attack princes: defent Elco: Defent en dan afwisselen en strikes gebruiken, moet lukken
     
  15. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ik zal het proberen,thanx
     
  16. UTADDICT

    UTADDICT unreal b00n

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    tja tis waar dat je het vrij snel kan uitspelen, maar niet als je alle items en ultimate wapons wil halen (doe ik nu) gewoon doen zijn allemaal zkr de moeite waard
     
  17. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Toch, echt moeilijk is de game niet, en lang al helemaal niet. Ik bedoel, alle items en weapons halen is zo gedaan, als je maar weet waar naar toe te gaan. Het pad is soms wel erg voorspelbaar
     
  18. UTADDICT

    UTADDICT unreal b00n

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    het pad is idd erg voorspelbaar maar die ultimate weapons heb je nie zomaar.. tenminste sommige voor een bepaalde eagle totem moet je bijv. omnium halen 21 brokke! en dan maar hopen dat die stinkrobots zon brokje zij zich hebben...
     
  19. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    @UTADDICT: Weet jij soms waar alle Wolf Totems liggen?
     
  20. UTADDICT

    UTADDICT unreal b00n

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm jah...

    1: ligt in de south courtyard, dan moet je op een balkon op een knop drukken en binnne 10 sec een deur daar beneden ingaan, daar staat de kist met de totem
    2: in New Brightwater moet je 5 items halen en geven aan mensen die erom gevraagd hebben, bij de 5e krijg je een totem
    3: als je met het luchtschip in transentia aankomt meteen rechts is een puzzel, je meot kisten verschuiven en achter die kisten staat een ksit met daarin de totem.
    4: op level 4 van transentia klim je met Tal een ladder op en meot je een prototype robot verslaan, op dta platform staat dan een kist en daarin zit de totem.

    gl
     

Deel Deze Pagina