1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

(SUDEKI) Hulp nodig!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Smattie, 13 aug 2004.

  1. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    2 3 en 4 heb ik zeker weten al. (nog gecontroleerd of ik die had)Ik dacht dat ik 1 ook al heb, maar blijkbaar niet. Ik kan me nog wel herinneren dat ik binnen 10 sec bij een kist moest zijn, dus ik zal die ook wel hebben. Maar als ik bij quest kijk, dan zie ik bij de quest staat dat ik er maar heb geofferd :confused: En ik heb er geen 1 meer. Weet je zeker dat dit de goede plekken zijn?
     
  2. UTADDICT

    UTADDICT unreal b00n

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    100% zker hier heb ikz e vandaan, ingeleverd en the ultimate weapon of strength gekregen
     
  3. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Er zijn meerdere 'getimede' kisten in het spel die je kan openen. Deze totem ligt in die tuin waar je Tal's collega's allemaal aan het oefenen zijn met vechten. Ben je trouwens wel bij de juiste offerplaatsen geweest? Ik bedoel, elke personage heeft zijn eigen offerplaats
     
  4. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb 5 minuten geleden The Siren verslagen (die overegens een stuk makelijker was dat die K*T computer :D) weet iemand hoeveel eindbaaz(en) ik nog moet verlsaan? ik wil graag een schating maken voor hoeveel % ik de game heb uitgespeeld.... Alvast Bedankt
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2004
  5. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Je zit dan ongeveer op twee derde. Er volgen nog zo'n twee tot drie eindbazen.
     
  6. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Damn, hoe kom ik weer in die stad :confused: De deur vanaf de King's Road is dicht. Dus nu kan ik niet meer naar binnen. Of is er nog een andere manier?
    Ik niet snap ;)
     
  7. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Eeehm, je bent nu natuurlijk vlak voor het eind en alle soldaten worden op je afgestuurd. Halaas, dat is het enige wat ikkan zeggen. Óf je maakt een nieuwe game aan
     
  8. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net zo'n wolf verslagen(de eindbaas van een level)....daarna moest ik met een boot terug naar het paleis....hoe ver ben ik nu met de game????
     
  9. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    nog niet zo ver :)
     
  10. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    damn,ik dacht dat ik hem al bijna had uitgespeeld:mad:
     
  11. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom niet voorbij krenn:mad:.......had ik maar elco's wapen geupgrade.
     
  12. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Krenn is eenvoudig, blijf op hem schieten als hij in het midden staat en direct rennen als hij op je afkomt. Blijf voornamelijk in de buitenste ring in één richting rennen. Als hij weer terugloopt naar het midden, begin dan weer direct op hem te schieten. Als hij weer geheel opgeladen wordt door een van die bollen, dan moet je die bollen neerschieten. Je hebt vijf van die bollen, dus je bent nog wel ff bezig
     
  13. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Is er misschien een of andere manier om je te healen, op het nuttigen van potions en/of andere voorwerpen na?

    Bij Fable en Morrowind kon ik altijd gaan slapen en zo weer op krachten komen, maar in Sudeki heb ik nog geen manier ontdekt.

    Om nou de hele tijd Healing [nogwat] te gaan kopen, daar heb ik er altijd te weinig van.
     
  14. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja die heb je wel. In een stad kan je naar een soort hotel gaan en een kamer huren, dan worden al je gastjes weer levend.
     
  15. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    of wat zijquests doen en ervoor zorgen dat je healing points (=plekken in spel) opent. Dat heb je bijvoorbeeld in het stadje waar je Ailish moet halen. Ff lullen met de priester, geef hem geld en hij opent een doopfont voor je waarbij je altijd "geheel geheald" word
     
  16. Gerben_S

    Gerben_S Alias gerben

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    maar als je daar bent kan je beter naar een 'INN' gaan dat is veel goedkoper..
     
  17. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    De kerk hoef je maar één keer te betalen, dat doopfont is het rest van het spel open. Tevens worden ál je characters in één keer als groep gehealed. Bij de inn moet je elke character naar binnen laten lopen en laten betalen, kost imo meer geld en tijd :)
     
  18. Gerben_S

    Gerben_S Alias gerben

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de inn zijn ze allemaal hersteld!! dat andere heb ik niet gechekt, heb em al uitgespeeld en alle sidequests en alle characters voledig gemaakt... maar van die kerk kan je gelijk hebben.
     
  19. X-Box-Ace

    X-Box-Ace Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    wel bijzonder teleurgesteld over het laffe einde van het spel.....wat een deceptie.....

    beide manieren hebben voordelen, elke stad heeft een inn, niet elke stad heeft een kerkje met healing fontein...het spel is goed uit te spelen zonder een van beide trouwens. ik gebruikte als een gevecht bijna voorbij was nog ff ailish'healing kiss....
     
  20. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Ja, het einde van Sudeki is do-de-lijk! Iedereen heeft het over het ellendige einde van HALO 2, Sudeki gaat hier nog een factor 10 overheen qua irritatie- & abruptheidsfactor
     

Deel Deze Pagina