1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sudeki Toptitel...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 6 jul 2003.

  1. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    ik zou de aflevering graag en keer zien, dus ik heb gehoord dat je ze ook kan downloaden bij gamekings.tv ik weet alleen niet welke aflevering ik dan moet hebben kunnen jullie helpen of weten jullie of er nog een herhaling op tv komt?
     
  2. Farting Bob

    Farting Bob Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat vrijdag pas de nieuwe kwam .... dus kijk ff op gamekings.tv .... je hebt The Box? Ik (Vlaardingen) namelijk niet, ik moet hem bij mijn ouders opnemen. Het is stukke leuker dan Gammo namelijk!
     
  3. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Spreiding van 1 maand is natuurlijk niet genoeg, gezien de populariteit van beide games. Sommige mensen moeten dan een keuze maken tussen de 2 games, terwijl ze nu ruim de tijd hebben het geld bij elkaar te sparen. Dit is gunstiger voor MS' verkoopresultaten dan allebei de games tergelijk te releasen.
     
  4. mcjeroen

    mcjeroen Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was aflevering 3 van seizoen 4... maar.. die zijn nog niet te downloaden :'-(
    Zelf heb ik gamekings ook niet gezien. (kan hier The Box niet ontvangen)Hopelijk komt seizoen 4 snel online
     
  5. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Op welke dagen en uren komt dat eigenlijk?
     
  6. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    vrijdag 20:00 nieuwe aflevering de rest van de week zenden ze de herhaling uit
     
  7. LemanRuss

    LemanRuss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de releasedatum van 30 juli zeker of is dit speculatie? Op play.com staat ie namelijk nog steeds voor de 18 juni! Lijkt me sterk als ze dat nu nog moeten veranderen.
     
  8. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    30 juli staat vast gelukkig:9
     
  9. LemanRuss

    LemanRuss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig? Had liever 18-6 gehad dan 30-7 hoor! Anyway, misschien is dat enkel de Nederlandse release. In dat geval laat ik 'em lekker invliegen door play.com.
     
  10. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook al besteld:D
     
  11. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    als ik hem bij play.com zal bestellen dan is hij 32 dollars, betaal ik kan ook nog belasting invoerrechten of verzendkosten er over? zo ja, weten jullie hoeveel?
     
  12. LemanRuss

    LemanRuss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    1. bij play.com betaal je in ponden (wisselkoers naar € ongeveer 1,5) en 2. je betaald geen verzendkosten noch invoerrechten. Enkel die 32 pond dus.
     
  13. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    dat is nog best goedkoop :D
     
  14. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    :confused: kun je 'm hier gewoon al voor 18 juni bestellen.. dat is egt vet.. en is dat dan gewoon dezelfde versie<< zeg maar<< als die in nederland uitkomt?? dan koop ik me 'm hier ook. ander moet je nog meer als een maand wachten.:D
     
  15. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar nog evengoed 53,- euro. Je kunt via de site ook euro prijzen krijgen (Play.com)
     
  16. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    dit staat onderaan: Region PAL: Will play on UK XBOX only << doet ie het dan wel op de "gewone" Nederlandse xbox? ja tog he, pal = pal tog?
     
  17. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, ze hebben mij altijd wijs gemaakt dat het zo is.
     
  18. LemanRuss

    LemanRuss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    UK en NL XboX-en zijn allebei PAL, technisch gezien zijn ze dus 100% identiek, net als de spellen. Het enige verschil met winkels in NL is de localisatie van de verpakkingen, handleidingen, en soms de in-game menu talen bij kinderspellen (Harry Potter oid).

    Het enige dat nog mis kan gaan is dat play.com ergens in de loop van de volgende weken toch nog stiekem ze releasedate in 30-7 veranderd en dan kun je erop rekenen dat je met airmail het spel later hebt dan als je 'em meteen in een Ned winkel koopt.
     
  19. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    dan koop je em toch gewoon in NL, ik zie het probleem niet :+
    hmm weer een vette game :9 too bad dat mijn achterbroekzak vullend leertje niet zo dik is :eek: :mad:
     
  20. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    in NL? het gaat er hier net over dat ie in Engeland 18 juni al gereleased word. that's why dat ik 'm van daar wil hebben.;)
     

Deel Deze Pagina