1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sudeki Toptitel...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 6 jul 2003.

  1. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    30 juli komt ie uit. Bestel je hem bij Play dan krijg je hem echt niet juni :) Srry jongens play heeft het fout.
     
  2. ThaLikz

    ThaLikz -

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe nu luisteren ze wel he :)

    availability: Due for release on 30/07/2004

    Ze hebben het verandert!
     
  3. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Wanner ie ook uitkomt... zo gauw als hij released is haal ik hem in huis :D
     
  4. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
  5. LemanRuss

    LemanRuss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Had al zo'n gevoel, 18/06 was ook te mooi om waar te zijn. Toch jammer...
     
  6. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga op vakantie dus ik haal hem 4 september als ik terug kom. Als er echt live op komt( ik hoop online) dan denk ik dat er wel nog veel mensen het spelen.
    Maar ik hoop dus echt niet dat de content download geld gaat kosten.
     
  7. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat er ook van word gezegd, ik ga die game scoren, samen met Halo 2 en Fable is dit de game waar ik me PS2 voor weg heb weggedaan om een Xbox te kopen. Alleen de setting al is geil.
     
  8. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey dudes, Kan iemand misschien een officiële pagina van Sudeki maken met mooie screens, filmpjes en lots en lots of info, OOK over het verhaal. Ik ben echt benieuwd naar het verhaal met plots en stuff. En ook info als je het spel hebt uitgespeeld en unlockable stuff. Ik wil niemand zeggen wat ie MOET doen. Maar vat het plz. op als tips. Dit spel lijkt me zo vet.
     
  9. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Sudeki wordt zeker beter als SW KOTOR II. I just Know It... There is no spoon. ;)

    Als iemand nog een vette rpg zoekt voor de xbox ( in de toekomst en/of voor nu) mijn meest vette lijst rpg's: Sudeki (heheh), Fable, Kotor II (Toch wel, maar niet om de graphics maar omdat je nóg verder kunt gaan in de dark- en lightside), Jade Empire (Dit wordt cker ook een goede game), Kotor I Natuurlijk, Morrowind (het liefst de game of the year edition met alle uitbreidingen in de xoboxversie), Baldurs Gate Dark Alliance I en II, Dungeons and Dragons Heroes, Gladiator (van lUcas Arts).
     
  10. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, Baldurs Gate Dark Alliance I en II, Dungeons and Dragons Heroes, Gladiator (van lUcas Arts). Dat zijn echt boutgames kerel, de rest word wel vet. Jade Empire word misschien niet zo'n hype als Fable, maar is wel mijn persoonlijke favoriet
     
  11. ZeMMiK

    ZeMMiK Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    D&D heroes en baldursgate zijn hartstikke goed hoor _0/

    heb je er wel eens in verdiept?? don´t believe the hype totdat de eerste echte reviews binnenkomen...
     
  12. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen, we raken de weg een beetje kwijt. Hier gaat t nog steeds over Sudeki.
     
  13. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Lul maar eens een heel forum vol over alleen een game
     
  14. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is volgens mij nou net het probleem, die game IS niet diep. Heroes ken ik btw niet, ik zal het eens checken
     
  15. Dmatri

    Dmatri Bleed til you die

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan bijna niet wachten tot Sudeki uit is(Het lijkt haast wel alsof ik al vanaf mijn geboorte op die game zit te wachten)

    Ik vind overigens wel dat BG DA II een stuk beter als deel 1
     
  16. ZeMMiK

    ZeMMiK Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze games D&D Heroes en Baldursgate zijn leuk in Coop, en om op dit onderwerp terug te komen...Sudeki is volgens mij geen Coop?? of enige vorm van multiplayer toch?? en kun je oog ervaringspunten toekennen aan je karakter???
     
  17. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Coop heb ik ook niks over gehoord, maar het is wel mogelijk met zo'n game. 4 personages->4 man coop, kan prima
     
  18. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    co-op is er geloof ik uitgesloopt.
    ik ben trouwes niet meer zo heel enthausiast over deze game... ik denk dat de nadruk op combat gaat liggen. ik had liever zoiets als zelda gezien.
     
  19. ZeMMiK

    ZeMMiK Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is het hack&slash met een klein beetje diepte en soms wisselen van figuren om te kunnen klimmen of doosjes te verschuiven.
    Ik wacht de reviews af...
     
  20. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha en dat zijn zo'n beetje ALLE rpg's voor de Xbox... :cool:
     

Deel Deze Pagina