Komt er trouwens een mogelijkheid voor een pre-order via XBW , Zoals Splinter Cell : Pandora Tomorrow ?
Nou leuk, nu koop ik Sudeki hoogstwaarschijnlijk niet meer. Nu hij verschoven is naar augustus. Al was hij rond deze tijd uitgekomen, had ik hem misschien wel gekocht, vanwege de weinig toppers rond deze tijd.
Ik heb ook het gevoel dat ie toch iets te veel gehypt is jah, het zou idd veel meer om de battles gaan dan het RPG element. En zo dus meer een actiegame worden
Wat zijn we ineens negatief over Sudeki. Ik haal hem zeker weten. Ik volg de game al vanaf de eerste screens, dus ik laat hem niet zomaar vallen. Alleen omdat hij verschoven is, is hij voor sommige niet meer interessant? Het is dezelfde game, alleen dan beter dan als hij nu was uitgekomen. Nee, Sudeki's mine. >:')
Idem, anders hadden we Halo 2 als wel zo vaak kunnen laten vallen (En nu komt het geblaat: ''Halo was nooit uitgestelt, er was alleen geen duidelijke releasedate gegeven'') Sudeki wordt toch super, punt.
Sudeki werd niet zo goed ontvangen bij GameKings, zoals ik al tegen tha messenger zei: "Een teleurstelling."
Er zijn 2 reviews van sudkei... Een 80 en een 100 http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox/sudeki/
het stelt mij wel wat teleur, maar het is wel een mooi spel geworden, maar niet echt DE topper waar ik op hoopte. Ik ga hem nu ook niet kopen
mag ik vragen hoe jij nu al weet dat sudeki niet de topper is waar jij op had gehoopt het spel is nog geen eens uit en als ze dat bij een gamekings niet leuk vinden vinden zij dat effe een voorbeeld: in xboxmagazine vinden ze pirates of the caribbean ook een slecht spel maar ik vind het wel leuk ligt er maar aan wat je smaak is hoor
het is allemaal vanwege de microsoft hype. Je moest eens weten hoeveel ze dit spel hebben gehyped. Ja dan moet het wel teleur stellen.
damn wat een stelletje NEP-gamers zijn jullie zeg, damn. Echt te erg voor woorden. Omdat een stelletje mongolen het een slecht spel vinden (hun mening en niks anders) is het voor veel mensen hier meteen een teleurstelling. Kom op zeg, ik vind zelda shit ook echt niks aan maar dat zegt toch ook niet dat dat teleurstellingen zijn. En jullie durven te spelen op een xbox, shame on you.
en trouwens als ze nu al weten dat het niet goed werkt dan lossen ze dat denk ik vast nog wel op hoor
Yo, wat die gasten van gamekings en de PU zeggen is meestal waar. Zo ben ik een enorme fan van Deus Ex 1 (IMHO de beste game ooit samen met MGS), dus moest ik deel 2 hebben terwijl het maar een 80 kreeg wat doorsnee is. Ik dacht dat het een topper was en werd helemaal geil door al die vette filmpjes dus heb ik die game gescoord. Maar inderdaad, het was erg doorsnee en ik heb zeker betere games gespeeld, ik vond het zelfs een miskoop. Het is een enorm gevarieerd team van een computernerd naar een tattoodragendeps2mogul en als zulke gasten het met elkaar eens zijn dan hebben ze meestal gewoon gelijk.