1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sudeki Toptitel...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 6 jul 2003.

  1. Poud@

    Poud@ Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt er trouwens een mogelijkheid voor een pre-order via XBW , Zoals Splinter Cell : Pandora Tomorrow ?
     
  2. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    zou t niet weten
     
  3. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou leuk, nu koop ik Sudeki hoogstwaarschijnlijk niet meer. Nu hij verschoven is naar augustus. Al was hij rond deze tijd uitgekomen, had ik hem misschien wel gekocht, vanwege de weinig toppers rond deze tijd.
     
  4. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook het gevoel dat ie toch iets te veel gehypt is jah, het zou idd veel meer om de battles gaan dan het RPG element. En zo dus meer een actiegame worden
     
  5. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat zijn we ineens negatief over Sudeki. :eek:
    Ik haal hem zeker weten. Ik volg de game al vanaf de eerste screens, dus ik laat hem niet zomaar vallen. Alleen omdat hij verschoven is, is hij voor sommige niet meer interessant? Het is dezelfde game, alleen dan beter dan als hij nu was uitgekomen.
    Nee, Sudeki's mine. >:')
     
  6. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Idem, anders hadden we Halo 2 als wel zo vaak kunnen laten vallen :+ (En nu komt het geblaat: ''Halo was nooit uitgestelt, er was alleen geen duidelijke releasedate gegeven'')

    Sudeki wordt toch super, punt.
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Is hij alweer uitgesteld?? Nee, nee, nee :'-( Nooo!
    Niet dat de game er minder om wordt :D
     
  8. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    tot wanneer is ie nouweer uitgesteld dan?????
     
  9. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    nar 27 augustus als ik me niet vergis :'-(
     
  10. Sudeki werd niet zo goed ontvangen bij GameKings, zoals ik al tegen tha messenger zei: "Een teleurstelling."
     
  11. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
  12. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    het stelt mij wel wat teleur, maar het is wel een mooi spel geworden, maar niet echt DE topper waar ik op hoopte. Ik ga hem nu ook niet kopen |:-
     
  13. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    mag ik vragen hoe jij nu al weet dat sudeki niet de topper is waar jij op had gehoopt het spel is nog geen eens uit en als ze dat bij een gamekings niet leuk vinden vinden zij dat effe een voorbeeld: in xboxmagazine vinden ze pirates of the caribbean ook een slecht spel maar ik vind het wel leuk ligt er maar aan wat je smaak is hoor
     
  14. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    het is allemaal vanwege de microsoft hype. Je moest eens weten hoeveel ze dit spel hebben gehyped. Ja dan moet het wel teleur stellen.
     
  15. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    damn wat een stelletje NEP-gamers zijn jullie zeg, damn. Echt te erg voor woorden. Omdat een stelletje mongolen het een slecht spel vinden (hun mening en niks anders) is het voor veel mensen hier meteen een teleurstelling. Kom op zeg, ik vind zelda shit ook echt niks aan maar dat zegt toch ook niet dat dat teleurstellingen zijn. En jullie durven te spelen op een xbox, shame on you.
     
  16. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Tja,als ze zeggen dat het combat-systeem niet erg goed werkt...
     
  17. occultux

    occultux ::silent::

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    1
    in oxm krijgt ie 8,7
     
  18. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    en trouwens als ze nu al weten dat het niet goed werkt
    dan lossen ze dat denk ik vast nog wel op hoor
     
  19. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo, wat die gasten van gamekings en de PU zeggen is meestal waar. Zo ben ik een enorme fan van Deus Ex 1 (IMHO de beste game ooit samen met MGS), dus moest ik deel 2 hebben terwijl het maar een 80 kreeg wat doorsnee is. Ik dacht dat het een topper was en werd helemaal geil door al die vette filmpjes dus heb ik die game gescoord. Maar inderdaad, het was erg doorsnee en ik heb zeker betere games gespeeld, ik vond het zelfs een miskoop. Het is een enorm gevarieerd team van een computernerd naar een tattoodragendeps2mogul en als zulke gasten het met elkaar eens zijn dan hebben ze meestal gewoon gelijk.
     
  20. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    maar meestal is niet altijd, en ik denk dat ze het bij sudeki gewoon mis hebben
     

Deel Deze Pagina