1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sudeki Toptitel...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 6 jul 2003.

  1. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Microsoft Game Studios heeft aangekondigd dat Sudeki, de exclusieve Xbox roleplaying game, goud is gegaan! 20 juli wordt de game verscheept naar de winkels in de Verenigde Staten. De verwachte prijs zal $49,95 worden. Helaas moeten wij een maandje langer wachten, medio augustus kunnen we pas aan de slag met Sudeki. Tot die tijd zul je het eventjes moeten doen met de screenshots.
    Developed in the U.K. by Climax Group, Sudeki immerses players in a world of real-time, fast-action combat, where they'll need to use their wits, magic and powerful Spirit Strikes to defeat other-worldly forces.

    Four heroes – a sultry wizardress, a soaring gunslinger, a powerful swordsman and a dark huntress – are about to be hurtled over the edge in a flight into a world of darkness and evil. Sudeki pushes the limits of what an RPG can be by providing bigger worlds, more powerful heroes and sexier heroines; all set in the context of fantastical real-time action. In a world ripped apart by deceit, Sudeki players become heroes on a twisting path of betrayal, real-time combat and unbelievable magic.

    [​IMG]
     
  2. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    lekkere screen, hoe kom je daaraan
     
  3. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    oh, laat maar ik zie het al
     
  4. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Het krijgt niet echt goede cijfers tot nu toe... IGN gaf het een 7,8 en 1UP een 5,5 :{
     
  5. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    weer een game die ik dus NIET ga halen! Alleen voor leuke combat een RPG halen gaat me gewoon te ver.... er komen ZOVEEL coole games uit nog, dus wat mij betreft bewaar ik m'n zuur verdiende centen voor andere games die het waard zijn om te kopen.... en dat gaan er HEEL wat worden! *)

    Recensies hecht ik veel waarde aan... en ik heb eerlijk gezegd nooit meegemaakt dat een game die wordt afgekraakt mij WEL bevalt... andersom wel, dat een game hoge cijfers krijgt, maar mij minder boeit...
     
  6. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    zie je jongens. Net wat ik voorspelde, een game die ongelofelijk veel is gehyped door ms, uitgesteld voor maanden en wat krijg je dan, ja een flop.
     
  7. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Echt jammer.. ik heb even de review op IGN gelezen, echt jammer dat ze bijv het einde gewoon afgeraffeld hebben. Je verslaat een eindbaas en je krijgt gelijk de credits te zien, niks afsluitens of wat dan ook :confused: De puzzels die er zijn zijn volgens IGN echt gweoon inkoppertjes en ze wijzen het antwoord gewoon aan.

    Jammer, had zoveel meer kunnen zijn :{ :'-(

    Hopen dat Fable niet het zelfde lot ondergaat.
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2004
  8. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    ik wordt hier echt niet goed van :eek:
    ik wacht al zo lang op dit spel :'-(
     
  9. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    De kans dat Fable een slechte game wordt, lijkt mij zeer zeer klein. Het kan iets tegenvallen misschien, door de EXTREEM hoge verwachtingen, maar Fable gaat SUPERVET worden... teveel revolutionaire features! Nu nog goed uitwerken... *)

    Fable
    HALO2
    Jade Empire
    KOTOR 2
    PES4

    Dat worden voor mij MUST BUYS...... *) _O_ :9
     
  10. calibur

    calibur Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Sudeki een tegenvaller tot nu toe! :'-(

    Lees maar.
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2004
  11. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Das mooi kut dan!
     
  12. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Staat gemiddeld nu een 66,7 na 2 reviews.
    Een 7,8 van IGN en een 55 van 1UP..
    Niet zo positief dus, ga eerst wel de nieuwe OXM met Sudeki demo kopen, kijken of het wat is.
     
  13. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Je zegt het zelf al. Teveel features. Ik denk namelijk dat Fable zwaar gaat tegenvallen. Ik denk dat ze veel te veel aandacht hebben gestoken in al die features, dan in het spel zelf (de verhaallijn en dergelijke)
     
  14. calibur

    calibur Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat Sudeki teveel gehype werd.
     
  15. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    we zullen zien :+ }:]
     
  16. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit komt me o zo bekend voor, Blinx, brute force, toa feng en tientallen andere spellen met enorme verwachtingen en teleurstellende resultaten, weet je hoe dit allemaal komt, ms hype. Tel daar TFLO cannen, Oddworld droppen, psychonauts droppen en daarvoor in de plaats blinx 2 nemen |:- , ms wat in hemelsnaam zijn jullie aan het doen?
     
  17. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    het is natuurlijk doodzonde dat een potentiële topper als Sudeki gewoon wordt verknald... maar dat is niet puur de schuld van microsoft. Als een game niet goed is, dan is het gewoon niet goed, klaar. Gameplay is niet zomaar even te fixen. Ik verwijt het eerder de game-makers... ik heb diverse previews gelezen en interviews gelezen en gezien. Er werd superenthousiast gereageerd... dit zou het echt gaan worden. Niet dus! Een RPG moet gewoon een STERK verhaal hebben... en je moet erin meegezogen worden, net als in Final Fantasy, Baldur's Gate en andere sterke RPG's. Als de basis niet goed is, kun je wel leuke graphics gaan toveren en coole elementen in de game stoppen, maar dat heeft weinig effect op de algehele gameplay.
     
  18. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    lijkt mij wel een supergame ik ga hem halen en zoals jij zegt kingnbajam:gameplay is niet zomaar te fixen. Dat kan dus wel nog gebeuren want wie weet wat ze nu doen want hij is nu al 2x uitgesteld want het was de bedoeling dat hij 1 juni klaar was vor zover ik inieder geval weet
     
  19. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    de game is al gold. Helaas! En hoe wil je het verhaal even snel fixen? Laat me niet lachen zeg... haha! 8)
     
  20. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik koop zeker sudeki, deze game lijkt me echt zeer mooi/leuk worden.
     

Deel Deze Pagina